|
|
Tanari
|
| 2020, cze 29 10:55
| 2
| 3866
| 2020, cze 30 11:45 Tanari
Tanari
| Tanari
|
Witam, Proponuje dodać komendę ".grab unikalne" do grabienia unikalnych przedmiotów. Rzadko się trafiają, a przeszukiwanie każdych zwłok jest uciążliwe. Prosta zmiana która uprzyjemni grę [...]
| jest to jakieś ułatwienie, ale zdecydowanie lepszym rozwiązaniem byłoby .grab unikalne - przez sortowanie nadal trzeba na każdego jednego mooba wchodzić i sprawdzać całą listę dropu. Do tego problem jest przy moobach takich jak żywioły, które ciała nie mają - tutaj w ogólne nie ma rozwiązania poza g... | |
claude
|
| 2017, paź 26 14:55
| 2
| 3480
| 2019, lis 25 22:44 Arbi
claude
| Arbi
|
Propozycja dodać przedmioty na które można nałożyc odtrutę: [...]
| Problem tylko z tymi dwoma przedmiotami. Zobaczymy co sie da zrobic. | |
mily
|
| 2019, wrz 21 12:07
| 2
| 3152
| 2019, lis 25 08:45 Hudy
mily
| Hudy
|
Z racji iż w wielu grach majstrowie (druciarze) maja swoje mechaniczne wierzchowce można by zrobić to i u nas. [...]
| @Arbix fajna propozycja warta rozpatrzenia, odświeżam do rozpatrzenia | |
Vlodi5g
|
| 2019, sie 22 14:55
| 2
| 3001
| 2019, sie 22 20:56 Vlodi5g
Vlodi5g
| Vlodi5g
|
Proponuję wyrównać czas psucia się przedmiotow. Gdyż na chwilę obecną przedmioty poniżej pewnego progu xx% psują się z 5 razy szybciej niż na początku. Proponuje ten czas wyrownac żeby mozna bylo do 0 zurzyc zbroje.A na chwile obecan ponizej 40- 30 % wyrzycane sa przedmioty ze wzgledu na zbyt szybki...
| No spoko tylko chodzi o sam fakt ze przedmioty psuja ja stosunkowo szybko. =] mozna by bylo delikatnie to zredukowca poprzez wyrowanie czasu psucia sie. | |
Heca
|
| 2019, lis 20 11:05
| 2
| 3191
| 2019, lis 22 04:43 yankee
Heca
| yankee
|
Czesc,
Mamy ogólny problem w poruszaniu sie po mapach postaci "szarych" i " czerwonych". W większości władcy portali sa porozstawiani po miastach, a ogólnych portali nie ma, tak jak to było kiedys. [...]
| Temat przenoszę do propozycji. Dział błędów nie jest odpowiedni do tego typu tematów. [...] | |
Hudy
|
| 2020, cze 3 07:09
| 2
| 3487
| 2020, cze 16 21:08 Arbi
Hudy
| Arbi
|
Proponuje zmniejszyc limit wieku do 40 lat na max statcap
| Coś z tym zrobimy ))) | |
geno
|
| 2018, lis 17 15:33
| 2
| 3576
| 2018, gru 7 16:06 Puah
geno
| Puah
|
Probonuje dodac szanse na dorp zamiast magikow na np set wyjotkowy z kamienia czy jakas bron , wyjatkowa z wybranej rudy , moze zestawy pyltowe wyjatkowe z random rudy oczywiscie wypadalnosc takich rzeczy byla by dosc zadka bo w przeciwnym razie rzemioslo by siadlo , napisalem zeby bly to wyjatki bo...
| szkoda zachodu, jak chcesz jakis sprzet to dawaj materialy ja Ci wykuje, uszyje itp. pisz priv | |
Puah
|
| 2017, lis 27 09:24
| 2
| 3575
| 2017, lis 27 09:57 Puah
Puah
| Puah
|
Witam.
Wpadla mi mysl taka aby dodac do wszystkich broni + do umiejetnosci walki tak jak w przypadku luku mrozu, mysle ze dodalo by to calkiem milego boosta do tych itemkow przy nie wielkim nakladzie pracy skryptera. [...]
| Gyby dawaly te +5 do walki odegraloby to az tak znaczaca role ?? mysle ze woj na magolach moglby spokojnie podjac walke przeciwko drugiemu z np pogromca zywiolow. [...] | |
Pan_Stefan
|
| 2018, mar 19 09:30
| 1
| 3332
| 2018, mar 19 13:50 Dante
Pan_Stefan
| Dante
|
Proponuje wyrzucic podklasy które sa nieużyteczne: [...]
| Bard, bo ta pierdolona zaleznosc miedzy kolorami dalej istnieje. | |
Narnia
|
| 2019, paź 29 13:27
| 1
| 3118
| 2019, paź 31 19:51 Akimoto
Narnia
| Akimoto
|
Jako ze wszystko teraz leci w miare szybko proponuje bonusy z profesji rzemieslniczych zeby to 100 dodatkowego skilla robilo sie teraz z glowa. [...]
| Sam skill rzemieslniczy jest juz dodatkiem ktory nie zabiera slota | |
azi
|
| 2020, mar 22 21:50
| 1
| 2786
| 2020, mar 22 23:19 Arbi
azi
| Arbi
|
Proponuje wydłużyć delikatnie czas działania krwi, które pije wampir dla bonusów. Z 10-15% czasu było by ok.
| Pomyslimy. | |
Vlodi5g
|
| 2019, lip 8 13:03
| 1
| 3184
| 2019, sie 22 10:33 Vlodi5g
Vlodi5g
| Vlodi5g
|
Proponuje dodać dodatkowe opcje i wlasciwosci do zakladaki "cechy" to co tam jest na chwile obecna to tylko biedne, bezuzyteczne okno. Proponuje dodac zamiast + 2% do poziomu ataku/obrony dać + 5%lub+10% przynajmniej. To kpina zeby wbic 12k mobkow i miec tylko 6% do dmg. [...]
| Moze chociaz na poczatek zwiekszyc limity do 20k bo 12k mobow to malo jesli chodzi o koks stata do 100 str =D | |
Hudy
|
| 2020, sty 2 21:18
| 1
| 3676
| 2022, mar 11 11:44 Koxamans
Hudy
| Koxamans
|
Drogi @Arbi @Fris @yankee [...]
| Kensai jest bardzo mocny, wystarczy pilnować sobie czasu buffów a zapewniam cię że jeśli ktoś przystanie na 3sekundy w miejscu to już po nim. [...] | |
Hudy
|
| 2019, paź 4 11:30
| 1
| 3026
| 2019, paź 4 18:38 Nalesnik
Hudy
| Nalesnik
|
Proponuje wprowadzić większe wszystko po zabiciu wodza nie tylko zloto i magiki ale tez karme i sławe
| Propozycja przemyślana i doskonale opisana, jestem za zmiana tychże właściwości jako że potwór jest dwukrotnie silniejszy - przez to gracz powinien przynajmniej dwukrotnie więcej otrzymywać sławy i karmy, po unicestwieniu przeciwnika. | |
przemi86
|
| 2019, gru 2 09:50
| 1
| 2972
| 2019, gru 6 11:16 Arbi
przemi86
| Arbi
|
Proponuję aby mixa regeneracji działała w ten sposob: [...]
| Jak dla mnie na nie. To bardzo zaburzy pvp. [...] | |
Vlodi5g
|
| 2019, wrz 6 11:30
| 1
| 3269
| 2019, wrz 6 23:06 Heca
Vlodi5g
| Heca
|
Proponuje wprowadzic % szanse na zablokowanie ciosu. Obrona daje na chwile obecan szanse na zmiejszenie obrazen przez sparrowanie ciosiu.A ten % jest i tak niski wiec fajnie by bylo miec szanse na blok tarcza. Szansa % zalezala by od rodzaju tarczy.
| Myślę że to za wiele, albo dodatkowy armor (jak jest teraz), albo szansa na całkowity blok w zależności od um obrona i posiadanej tarczy. [...] | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|