|
|
Nig | 2013, sty 14 18:30 | 2013, sty 14 18:31
|
|
|
|
| Nea | |
|
2008, gru 8 |
Jak wiadomo gain walki dostajemy wtedy, gdy uderzamy w potwory i idzie to bardzo opornie. Z moich obliczeń wynika, że na skoxanie walki od 90 do 100% trzeba poświęcić ok. 40 godzin. Dodajmy jeszcze wyćwiczenie walki od 0 do 90 i wyjdzie nam mniej więcej drugie tyle, a nie zapominajmy że to jest 80 godzin ciągłego patrzenia na ekran, zmieniania miejscówek, szukania mobów, łykania butli, mycia bandaży, często odbijania się, uciekania przed redami itp. itd.
Moja propozycja polega na dodatkowym gainie do bojówki i taktyki zależnym od tego czy mobek w nas trafi, czy nie. Wiadomo, że jak mamy 0 bojówki to trafia nas cały czas, a jak mamy ileś % skilla to się bronimy przed czyimś atakiem wykorzystując posiadające umiejętności.
Gain zależałby od ilości NIEODPARTYCH ataków, co za tym idzie: - wojownik - klasa tankująca, może nabrać dużo w miarę silnych potworów i cieszyć się dobrymi gainami. - łucznik - klasa walcząca, może wziąć kilka średnich potworów i cieszyć się średnimi gainami. - mag - klasa czarująca, nie ustoi za dużo potworów, więc gainy będą tylko troszkę szybsze.
Dlaczego gain zależy od nieodpartych ataków? Ponieważ zapobiegnie to wykorzystywaniu tego przywileju w postaci brania na siebie 30 szkieletów łuczników i koxaniu bojówki w przerażającym tempie. Po drugie, musimy mieć w ręce daną broń do bojówki jeśli chcemy się cieszyć z tego przywileju. Po trzecie będzie się opłacało ćwiczyć na silniejszych mobach, które mniej trafiamy, bo gain się będzie mniej więcej wyrównywał, a my zgarniamy więcej złota i magików podczas koxu, co za tym idzie, większa ochota do czynnej gry w lesie.
Informacja dla wszystkich trolli: Bojówki brakuje mi tylko 2% na magu, więc propozycja nie jest pode mnie, bo zanim to wejdzie już będę miał 100%
P.S W moich tematach nie dodaję ankiet z racji anonimowych głosów na nie, które prawie nigdy nie są uzasadniane. Więc głosy poparcia i sprzeciwu z podaniem powodu proszę dodawać w komentarzach. |
|
Nig | 2013, sty 14 21:06
|
|
|
|
|
| Nea | |
|
2008, gru 8 |
Propozycja Lasicy jest bardzo fajna. Myślę, że warto wspierać i propagować kox na silniejszych mobach, jest to na pewno lepsza inicjatywa niż wybijanie pustyni i ettinów przez połowę naszej gry. |
|
Nig | 2013, sty 15 00:03
|
|
|
|
|
| Nea | |
|
2008, gru 8 |
Opcji tutaj mamy wiele, każda umili kox i będzie logiczna, musimy tylko znaleźć najlepszą.
Na razie podzielę propa na 2 części, z których wybierzemy jedną. I - stawiamy na ilość klatowanych mobów i nieudane odparcie ich ataków (uczymy się na błędach i nie ma możliwości wykorzystania tego na słabych mobach) II - stawiamy na siłę moba i próby uderzenia potwora, udane oraz nieudane (większa frajda z koxu, aktywniejszy kox niż nabranie 20 mobów i odejście od kompa)
Sam jestem za opcją II i z tego co widzę to post Lasicy i Incognito też jej dotyczy. Fajnie by było gdyby jeszcze ktoś z góry dał nam znać, czy to w ogóle przejdzie, bo jeśli nie to szkoda czasu na opracowanie tego. |
|
Puah | 2013, sty 15 19:44
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
7 dni konkretnego grania. ja kiedys swoim Etriganem wbilem 95-100 przez ladnych pare tygodni jestem za przyspieszeniem wszystkiego co sie da na tym shardzie
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Wojczi | 2013, sty 16 12:53
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 31
dom | |
To wy jeszcze nie wiecie, ze to jest shard dla ludzi, ktorzy moga poswiecic po 5h dziennie na kox? Jak nie to wam przypominam
|
| Stój z czarem w łapie po 10 minut - mów, że umiesz grać.
|
[as] | 2013, sty 15 08:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 1
Kwidzyn | |
Ja bym przyspieszyl przyrost wszystkich umiejetnosci. W tej chwili skoksanie woja/luka/maga trwa dlugo to samo jesli chodzi o skille paroba. Chcac zachecic nowych graczy do gry nalezaloby przyspieszyc gainy um. Bylo paru znajomych, ktorym polecilem ta gre lecz po 2-3 dniach dali sobie spokoj bo wolno szly im umiejetnosci. Co do statow to bym nie ruszal ich niech jest jak teraz. Skille jednak moglyby isc szybciej |
|
[as] | 2013, sty 15 17:27
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 1
Kwidzyn | |
Nie kazdy moze poswiecic po pare h dziennie na gre. Grajac 1-2h dziennie bojowke wbija sie z miecha, nie mowiac o innych skillach. Ktos kto nigdy nie gral albo gral gdzie indziej i zaczyna od 0 na prawde musi miec duzo zapalu checi i cierpliwosci zeby skoksac sobie postac. Fajnie jakby skille szly szybko, wtedy nowi gracze dosc szybko beda mogli cieszyc sie gra a nie setkami h na zabijaniu nietoperzy, etkow itp. | | | | | | | | | |
| | | |
|