|
|
kuba2582 | 2009, lut 25 10:21
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 25
Zielona Góra | |
Maladan to napisz mi swój numer gg ok?? Albo wyslij numer na kuba2582@wp.pl
|
| ''..Ash nazg durbatululuk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul..''
''...Jeden, by wszystkimi rządzić,jeden, by wszystkie odnaleźć,Jeden, by wszystkie zgromadzić i w ciemności związać...''
|
kuba2582 | 2009, lut 25 14:14
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 25
Zielona Góra | |
Bardzo Proszę o odpowiedz na te 2 pytana !
|
| ''..Ash nazg durbatululuk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul..''
''...Jeden, by wszystkimi rządzić,jeden, by wszystkie odnaleźć,Jeden, by wszystkie zgromadzić i w ciemności związać...''
|
M_M | 2009, lut 25 14:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
1. Rybactwo, łuki, krawiectwo (chyba)
2. Grzybki są tylko jednego rodzaju i mozesz je nabyć u zielarza w niektórych miastach za cenę 7,99 każdy!!!
|
| Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
|
kuba2582 | 2009, lut 25 14:55
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 25
Zielona Góra | |
Dziękuje za pomoc
Jeszcze jedno małe pytanie na który pewnie każdy z was zna odpowiedz ale ja nie moglem tego nigdzie znaleźć Czy gdy kto np ma 100% lowienia to czy gdy wtedy lowi rosnie mu dalej zreczniość czy nie ?
|
| ''..Ash nazg durbatululuk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul..''
''...Jeden, by wszystkimi rządzić,jeden, by wszystkie odnaleźć,Jeden, by wszystkie zgromadzić i w ciemności związać...''
|
szokoloko | 2009, lut 25 15:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Owszem rośnie. Co więcej, lepiej koxać statystyki na umiejętności wyćwiczonej na 100 (częściej się udaje czynność = szybszy przyrost statystyk). |
|
Thor | 2009, lut 25 16:06
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Lucznik jest postacia glownie nastawiona na pvp, ze wzgledu na jego ar (czyt. mala obrona obrona fizyczna). Pomimo duzych minusow pvm, lucznik ma spore plusy w pvp:
-mozliwosc strzelania w biegu, co daje nam latwiejsze dobijanie wroga -kusze/luki, pozwalaja na ostrzeliwanie wroga z dystansu -posiadanie boli, kotore umozliwiaja zwalenie wroga z wierzchowca (teraz raczej rzadko uzywane) -polaczenie lucznictwa+zatruwania daje nam spore szanse na zatrucie wroga (umiejetnosc zatruwanie ma wplyw na zatrucie wroga-ogolem taki, ze naprawde warto miec ten skill na 100%)
W pvm wyglada to tak iz lucznik niezbyt chetnie jest brany na jakiekolwiek "wieksze" wypady z tego wzgledu, ze:
-posiada male ar (obrone fizyczna), co odzwiercielda sie na przyjmowanych ciosach, a konczy sie zazwyczaj na glebie od hita+masowka (mowie tutaj o sielniejszych mobach) -jako osoba towarzyszaca druzynie, tylko przeszkadza z tego wzgledu, ze potwor przerzuca sie na lucznika, a ten ratujac swoj zadek chowa sie gdzie popadnie, co zazwyczaj konczy sie na tym, ze potwor przerzuca sie na maga, a mag pada
Pomimo tego calego opisu lucznikiem tez mozna fajnie sie bawic, ale na troszke slabszych potworkach (spokojnie mozesz wykonywac mapki ogra, gdzie wyskakuja w miare dobre stworki i magiki), dobry lucznik moze pozwolic sobie na walke ze smokami i demonami i odrobine lepszymi mobkami, pod warunkiem, ze walka toczy sie na otwartym terenie (musisz miec spore pole manewru).
Najlepsze skille dla lucznika, ktory chce sie pobawic pvp, to: (w pvm tez ladnie sie to odzwierciedla)
-lucznictwo -taktyka -anatomia -odpornosc na magie -uzdrawianie -ukrywanie -zatruwanie -zakradanie/wykrywanie/sledzenie -wszystko zalezy od tego czy walczysz ofensywnie czy defensywnie.
Najlepsze skille dla lucznika, ktory chce sie pobawic pvp i szybko-skutecznie zabijac mobki (pvm):
-lucznictwo -taktyka -anatomia -odpornosc na magie -uzdrawianie -ukrywanie/zatruwanie
|
| [15:08] bo z toba rozmawia sie jak z kobieta [15:08] fakty przemawiaja przeciwko niej, ale i tak ma zawsze racje
-cala prawda | | | | | | | | | | |
| | | |
|