|
|
lary | 2012, paź 24 19:07
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
Odległe | |
W takim razie wstrzymaj się od postowania i nie wypowiadaj się na tematy na które nie masz zielonego pojęcia. Tworzy się przez to niepotrzebny offtop.
|
| Per aspera ad astra...
|
darson | 2012, lis 15 11:28 | 2012, lis 15 11:57
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, gru 14
mi mi | |
Wez tabletki czlowieku. Receptury to pikus jest ,a zlota na servie malo masz ? ze tak jeczysz |
|
Dante | 2012, paź 25 15:20
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 29
Kraków | |
Witam. Moze i jestem noob, ale cos tam wiedzy o UO posiadam, dlatego jesli cos napisze zle - poprawcie mnie . Skilla, szczegolnie te rzemieslnicze przewaznie koxa sie raz. Jednak zeby cos stworzyc trzeba do tego surowiec (drewno - bierniak, ruda - bierniak) a ze skora jest troche innaczej. Koxanie statow, na skillach rzemieslniczych? Z mojego punktu, koxalem skill do 100 by w koncu ruszyc sie z miejsca. Dlatego nie rozumiem, dlaczego zabrano sie od niewalsciwej strony. Powinno zablokowac sie przyrost statow na rzemiosle, niz uwalac caly system rzemieslnika, ktory tak na prawde niczemu nie jest winny, bo system pozyskiwania materialow wciaz pozostal ten sam. Na obecnym poziomie jest bardzo niedopracowany, bo wiadomo co jest najchodliwszym towarem, a teraz trzeba dodatkowo sie meczyc i zbierac "smieci". Tak narzekacie, ze za duzo zlota na serwerze, to teraz ludzie zaczna dodatkowo smieci kisic po skrzyniach, bo kiedys sie moga przydac. Mialo byc ciekawie, latwo, przyjemnie? A wyszlo jak widac, bo chociazby JA zamiast wyjsc na pvm/pvp musze od nowa bawic sie w rzemiecha. Zarobku zadnego nie ma ze sprzedawania vendorowi, takze uzbieranie by kupic od kogos material. A jak pamietam grafit, czarne skory oraz gorsze rudy przy 100% skilla jest bardzo ciezko dostac. |
|
Puah | 2012, paź 24 18:18
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
yankee niemam paroba
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
papke | 2012, lis 16 08:07
|
|
|
|
|
| Dagohill | |
|
2007, lis 4 |
Z tego co zaobserwowalem, to ty potrzebujesz do porównania 2 takie same klocki lego, zeby w ogóle moc mówić o porównaniu - z jednej strony śmieszne a z drugiej strasznie ograniczone. Wniosek z tego taki, ze nie rozumiesz prostej analogii, a dyskusja z tobą to zwykle przepychanki, jak większość twoich pseudointeligentnych postów.
Pomijam fakt, ze nie potrafisz czytać ze zrozumieniem (nigdzie nie narzekam, ze nie dostaje kasy za prace dla mw, nawet by mi to do głowy nie przyszło...), ale ty wiesz lepiej.
Z tych powodów glosowalem przeciwko twojemu wstąpieniu do ekipy - tylko ogarnia cię straszny żal, ze dostałeś odmowę, co potwierdziła juz w conajmniej 2 postach.
Temat wyczerpał sie juz dawno temu - zamiast wnieść cos nowego to w większości mamy tutaj przepychanki i bezpodstawne oskarżenia.
|
| Albo ludzie staja sie coraz glupsi, albo ja coraz madrzejszy
|
Sin | 2012, paź 24 16:18 | 2012, paź 24 16:48
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, lis 6
Gdynia | |
Zaglosowalem na punkt pierwszy z braku innego, bardziej adekwatnego. Imo zdecydowanie wieksza czesc zmiana byla ok, ale pare rzeczy sie nie udalo. W zwiazku z tym cofnac powinno sie wolniejsze wydobywanie surowcow, szybkosc biernego koxu powinna wrocic do stanu przed zmian (a aktywnie przyspieszony, tak jak teraz, lub w niektorzych skillach - w zalozeniu) i ewentualnie pokombinowac cos z AR, bo straszny burdel sie z nim stal.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
papke | 2012, paź 24 14:22 | 2012, paź 24 14:28
|
|
|
|
| Dagohill | |
|
2007, lis 4 |
zanim asael zaczniesz cytowac i pisac bzdury totalne, to zastanow sie najpierw :/ kazdy pisze swoje wizej, ja rowniez. czy nie mam prawa do tego? myslisz, ze jestem tak glupi, ze bym proponowal na forum gm wydluzenia koksu rzemieslnika przy obecnym online? nie mierz mnie swoja miara....
poza tym moje zdanie TO MOJE ZDANIE. rozumiesz to? czy napisalem, ze jest to cos, o czym ekipa mysli? teraz rozumiesz? rozumiem, kiedy zaczynam zachowywac sie na forum jak dla przykladu kid - jest sie w ekipie, to wypada jakis poziom reprezentwoac (wypada w ogole, ale wiekszosc tego nawet nie wie). mam zatem zakaz pisania jakichkolwiek moich wizji, ktore i tak w 99% nie beda wprowadzone? marzy mi sie restart na mw - ale nigdy tego nie bedzie. iok, ale ty moje posty traktujesz jako posty ekipy, jak cos, co na bank wejdzie i "zdupi" wam zabawe na maksa - a to blad.
poza tym na forum czy to irc wiele osob poleca nowemu "zrob najpierw parobka". nie dostrzegasz tego, czy po prostu szukasz nawet rzeczy nieprawdziwej, byle by byc slawnym hejterem? w dzisiejszym systemie jest to najlepsze rozwiazanie, bo nie ma handlu wiec nowy nie ma praktycznie innej mozliwosci "ubrac" swoja glowna postac. wiec wielkiego wyboru raczej nie ma....
masz ogromne problemy z czytaniem tekstu pisanego. to odnosnie "a dzisiejszy system rozwoju postaci jest zabawny i niemonotonny? w każdym kolejnym zdaniu zaprzeczasz wprowadzonym zmianom.. ". czy ty w ogole zrozumiales, ze moje slowa, ktore zacytowales, odnosza sie do sytemu "trzeba miec parobka" bo inaczej mlody ma male szanse na rozwoj? czy dociera do ciebie to, ze nie odnioslem sie w zadnym wypadku do jakichkolwiek zmiany, tylko do ogolnego systemu parobka, ktory niejako wymusza posiadanie go?! czy po prostu cytujesz, zeby byc hejterem rok i miec poklask u osob z podobnym poziomem co ty?
no i odnosnie twojego ostatniego postu. z gory przepraszam, ale wg mnie jestes strasznie ograniczony i masz w dupie rozumienie tekstu - zacznij nad tym pracowac, bo to sie przyda w zyciu. mowiac o "urozmaiceniu" pvp / pvm mialem na mysli cos w stylu nowych lochow z nowymi rozwiazaniami skryptowymi, jakies instancje dla ekip, ktore wspolnie chca pobawic sie w pvm, zrobienie (z yew?) strefy pvp, gdzie gracze beda mogli zdobywac punkty grajac przeciwko sobie (cos ala strefy wojny, ale o wiele bardziej dopracowane), maksymalnie zautomatyzowany system przejmowania twierdzy z nowymi rozwiazaniami skryptowymi jak obsluga dzial, czy tam katapult przez parobkow, tak zeby w zabawie nie braly tylko udzial postacie skoksane, i jeszcze inne pomysly, ktore mam, ale wymagaja dopracowania.
i zauwaz, ze te propy moga urozmaicic zabawe zarowno mlodych jak i starych, tych co lubia pvp i tych co wola pvm, wykoksanym i tym co maja mniej czasu na uo, no ale przeciez TY GRASz 11 LAT i nigdy ci sie nie zdnudzilo to, wiec najlepiej miec wszyskto w dupie i nie pracowac nad niczym.
rozumie, dlaczego mephowi sie odechciewa czegokolwiek nad tym sewerem. jak czytam tak debilne posty jak twoje (sory za wyrazenie, ale takiego stezenia arogancji, samolubnosci, chamstwa i braku rozumiena tekst w jednym poscie jeszcze nie spotkalem) to mnie sie tez odechciewa cokolwiek wiecej robic. pohamuj swoja potrzebe pisania CZEGOKOLWIEK, bo tak na prawde wypisujesz tylko glupoty i w moich oczach jestes zwyklym hejterem, jakich w internecie pelno.
przeczytaj jutro swoj post jeszcze raz to moze zrozumiesz skad brak ochoty gma do robienia czegokolwiek wiecej na tym serwerze...
|
| Albo ludzie staja sie coraz glupsi, albo ja coraz madrzejszy
|
Asael | 2012, paź 24 09:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gdańsk | |
zbyt uboga ta sonda, żeby wyrazić swoje zdanie - do mnie nie trafia żadna z odpowiedzi, bo część ze zmian jest ciekawa, a część w ogóle nietrafiona lub zbyt niedopracowana, żeby miały prawo bytu
1. przywrócić gainy z biernego koxu do starego poziomu a gainy z zadań przyspieszyć na tyle żeby faktycznie były bardziej opłacalne niż bierne (zgodnie z założeniami nowych zmian) - wyeliminowałoby to problem z robieniem rzemiosła i dała czas na dopracowanie zamówień w całym zakresie (bo jak nie wychodzą zadania przy jakimś % skilla, to mogę "dobierniaczyć" te 5-10% i znów wrócić do zadań, zamiast się wku*** że nie rośnie) 2. wrócić do starego systemu ćwiczenia hidda 3. przywrócić gainy magii na orbie lub poprawić system gainowania w obcnej postaci
Mef, mówiąc że bierniaczenie to "nieuczciwa gra" przesadzasz, system UO jest tak zbudowany, że skille ćwiczy się w taki a nie inny sposób i co byś nie zrobił, to zawsze będą wg Twojego mniemania "nieuczciwe" ćwiczone.. próbujesz na siłę uatrakcyjnić grę i zmienić przyzwyczajenia starych graczy i dziwisz się, że ludzie się burzą? to jakbym przyszedł do Twojego domu i przemeblował go, mówiąc że poprzednie ustawienie źle wpływało na Twoje samopoczucie - ciekawe jakbyś zareagował. Albo zakazałbym używana w kodzie funkcji "if", korzystaj z innych ale nie z "if", bo to brzydko wygląda. Zwróć też uwagę na to, kto gra teraz w UO, ile lat mają gracze. Obstawiam że średnia oscyluje dobrze powyżej 20. A co to może powiedzieć - że to "starzy" gracze (z MW czy nie ale ludzie którzy grali w UO w czasach jej świetności) i to właśnie w nich jest ten zabetonowany system gry, który nazywasz nieuczciwym. Fajnie że są zmiany, ale czemu nie słuchasz graczy? | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|