|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
Pelnego spellbooka nie mam, setow tez nie bardzo, za malo gram ostatnim czasem by sie czegos dorobic Ale troche doswiadczen jest.
1. Mag generalnie jest najtrudniejsza klasa do prowadzenia. 2. Majac oswajanie mozna poprobowac poszalec ale generalnie - latwo na pewno nie jest samotnie cos nim ugrac. 3. Jest za to tanszy od wojaka w grze, a przynajmniej byl kiedys gdy padalo sie czesto, szafirow na portal za duzo nie szlo no a plyta drozsza byla od magowego set Teraz to szczerze mowiac nie wiem. 4. Idac jako support nie jest az tak uzalezniony od sprzetu - mag z hidem na bardzo upartego tylko w ciuchach i bez konia moze mane ssac
5. Zatruwanie dziala na poisa, zywiolaka powietrza i recalla (rzucanego z ksiegi nie runebooka - to ten czar co chroni przed trutka ) 6. Inskrypcja nie zwieksza sily czarow, kiedys dzialala na prota np, teraz juz nie. 7. Poczatkowy build? Coz, tu kazdy ma swoje upodobania, napisze wiec jakby to wygladalo gdyby mi przyszlo zaczynac robic teraz maga.
a) poczatkowe staty 45/10/35 b) skille na start: 50 magii, medytacji i uzdrawiania, c) w dalszej kolejnosci uczymy sie taktyki, , anatomii, madrosci, odpornosci na magie i walki obuchami, ktora na manekinie dobijamy nastepnie wraz z takta do 40 d) jako rzemioslo - zielarka e) idziemy jako zielarz zarabiac pieniazki, majac 100 skilla dosc troche ich juz potrafi kolo lake wycisnac f) SPRZET - na poczatek zanim bedziemy BMem (anata, boj i takta w sumie na 240) jakas zbroje utwardzana albo koscianke expowa - jest calkiem niezla. jako bm kolczuga, pierscienikowa, plyta elfia - sa jednakowe praktycznie, czym lepsza tym lepiej dla nas - duze butle biale i niebieskie - sa znacznie mocniejsze od beznadziejnych na poczatku blessow - przyda sie tez wital i stabil - te +10 od umaga styknie - w sumie 45 + jakies 22-23 pewnie da butla przy tych statach + wital wyciagniemy prawie 90hp co pozwoli troche wyzyc - kijek jakis na poczatku drag/laska najlepiej oczywiscie jakas ohie/mist se sprawic ale i gorsze ujda, potem jako bm berlo - tu juz tylko roy/mist - no i warto kupic pelnego spellbooka i z 2 runebooki g) idziemy w las i lejemy co umiemy - miski, pieski, wszystko co umiemy h) niektorzy lubia czarowac i bic, takie combo pewnie jest nawet szybsze, mi sie osobiscie by nie chcialo, makro na leczenie i jedziemy jak woj do 100 boja (pewnie nie bedziemy miec 22 lat zanim wbijemy 100 dlatego 100 a nie 105), magerke polecam jednak dobic do tych 60 zeby moc zaznaczyc runka i uzywac recalla i) zostawiamy sobie bma - nie beda tak przerywac czarow, sciagamy zbroje i w samych ciuchach idziemy koxac magie (szybciej sie medytuje niz w zbroji) , fireballe, pioruny, mind blasty, corpy potem chaing lighning i na koniec trzesienie - szybko w sumie idzie, szczegolnie na masowkach j) dobijamy sobie na walce str do tych 70 conajmniej k) wywalamy naszego bma i dobijamy biernie naszego resista, ktory pewnie za bardzo nie urosl (chyba, ze ktos naprawde lubi czynnie koxac) l) dobijamy medita i inta na inskrypcji (generalnie mozna to zrobic znacznie wczesniej, nawet latwiej bedzie magerke koxac majac wiecej inta i wiecej medita ale szczerze mowiac to dosc frustrujace potrafi byc, bo ten etap dosc troche trwa a o ile postac ze 100 magery i 80 medita i 60 inta cos zdziala, to majac 80 inta, 100 medita i 70 magerki niestety nie, wiec zeby moc cos jednak porobic innego od czasu dla relaxu, niz siedziec przed sekretarzykiem polecam wpierw magerke) m) nasz super mag jest z grubsza gotowy, nie ma co prawda podklasy ale to juz kwestia indywidualna, staty jakie wybrac? 75/50/75 czy 70/50/80, co kto lubi, po zmianach z ostrym traceniem staminy i wiekszym uzalznieniem trafialnosci od dexa nie polecam za bardzo zjezdzac dexa ponizej 50, chociaz z 8/4/8 tez jest niezle o ile jako podklase ma sie wampa/wilka - wtedy przynajmniej noca stama nie dokucza bo zdazy sie zregenerowac n) gramy/klimacimy/makrujemy wiek do 32 lat zeby moc wbic 8 skill (ten etap trwa najdluzej) o) no i wbijamy ten 8 skill
Uff chyba tyle, jakby co to pisz
PS
W miedzyczasie zapisujemy sie do gildii magow, przyda sie natrzepac troche reputacji na zamowieniach zielarki/inskry, ten 2 moze i 3 poziom wbijemy.
Jako skille do udoskonalenia wzialbym bojowke i magie, chyba, ze podklasa tego wymaga (wamp) z gildii eval albo cos z podklasy.
Docelowo mag by wygladal tak: Magera 105, Bojowka 105, eval 100(105), medit 100, odpornosc na magie 100. To sa obowiazkowe skille, na podklase zostaja nam wiec 3, w miare sprawdzone buildy to:
- Nekro, Rozmowa z duchami + pois jak pozwoli skillcap - Oswajanie + wiedza o zwierzetach + wetka (ew niektorzy maja dru ale to by wete trzeba miec na innej postaci, ale to temat o magu nie oswajaniu) - Ukrywanie+ zakradanie + cos do wyboru - wymaga widmowych zwierzakow ale malo co tak potrafi uratowac czasem dupe jak hiding - BM czyli takta + anata - nie polecam, nie poki nie bedziesz mial przynajmniej 225 statcapa - takta i anata strasznie oslabiaja sile czarow wiec trzeba by miec mase inta na co nie ma miejca wczesniej.
No dobra, starczy tych wypocin, jakbys mial jakies pytania to pisz smialo |