|
|
|
| Wojczi | 2013, lis 7 16:53
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 31
| dom | |
Weż przestań Modar bo jeszcze wrócę do gry Opanuj się.
|
| Stój z czarem w łapie po 10 minut - mów, że umiesz grać.|
|
| piechunufc | 2013, lis 10 01:55
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2014, kwi 26 |
Jak najbardziej za... Osobiście nie wyobrażam sobie UO bez tak zwanego "klimacenia", moim zdaniem to największy atut tejże produkcji . Widzę że Gmi starają się angażować, nie dalej jak dzisiaj miałem okazję odbyć mała sesje RPG z gmem, niewielki quest. Najważniejsze jest to by sam gracz chciał coś zrobić, bez jego zaangażowania gm nic nie zdziała, na siłe się nie da. Czasem głupia modlitwa do boga czy naciągana rozmowa do NPC sprawi że ktoś z "góry" się zainteresuje. Wydarzeń wszelkiej maści może być mnóstwo typu mistrzostwa w warcaby, konkurs w szybkim piciu piwa itd, itp... Troche chęci i wolnego czasu zarówno ze strony ekipy jak i graczy ) | |
|
| Safar | 2013, lis 11 16:54
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2024, lip 27 |
cieszy mnie to, ze tak uważacie. Proszę was o więcej propozycji. Jak widzielibyscie system gratyfikacji za questy ? Jak chcielibyście wpływać na losy świata? Proszę o pomysły, które zainspirują qmow i urozmaica rozgrywkę graczom, śmiało
|
| ,,Lepiej umrzeć na stojąco niż życ na kolanach... ''|
|
| piechunufc | 2013, lis 11 18:11
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2014, kwi 26 |
Jeśli nagradzanie za questy, to moim zdaniem powinno być to coś drobnego, mającego wartość sentymentalną tylko i wyłącznie. Jestem przeciwny nagradzaniom graczy wypasionymi itemkami czy czymś w tym stylu.
Na jednym serwerze był ciekawy system nagród za questy, tak zwane zwoje nagród... było bodajże 16 poziomów (nr.1 najsłabszy, nr 16 najlepszy) każdy zwój po otworzeniu dawał jakieś rzeczy typu złoto, zwój przyspieszający umiejętności, artefakt). Gracze mogli zbierać zwoje i je łączyć przykładowo dwa zwoje 2 poziomowe po połączeniu dawały zwoj 3 poziomu.
Ciekawą sprawą mogło by byc też jakiś dodatkowy tymczasowy przydomek dla gracza po wykonaniu questa. Na przykład Mistas zaatakowała plaga pająków, gracz pomaga gwardii zabić stwory, w nagrodę otrzymuje przydomek "Przyjaciel Gwardii" czy coś w tym stylu. Możliwości jest wiele duzo zależy od typu danego zadania
Można by też wprowadzić punkty za odgrywanie postaci, wykonywanie questów itp. Zebranie odpowiedniej ilości punktów dawało by jakąś nagrodę....
A może by tak organizować audiencje Lorda Britisha ? Organizowane by były co jakiś czas, gracze omawiali by polityczny aspekt świata, wybierali burmistrza czy coś w tym stylu | |
|
| Wesolek | 2013, lis 11 19:33
|
|
|
 |
|
| Flanaess Imphraezl | |
|
2006, mar 7
| Lakeshire | |
Ja bym usunął system karmy i sławy i wprowadził różne przydomki zależnie od danej osoby (tj jaką postać odgrywa i jak się bawi fabularnie). Ponadto mamy na MW bardzo mocno rozbudowany system Bogów! O czym na pewno większość graczy nie wie, zwłaszcza młodych graczy. Ostatnio jak napisałem na mapie, że pogonił mnie rycerz Blackthorna dostałem pytanie zwrotne - Kim jest Blackthorne?
Kiedyś było sporo questów z Lordem Britishem i Blackthornem, Bogowie w świecie MW kuleli od zawsze. Uważam, że czas to zmienić! Niech powstają gildie klimatyczne, zakony, wyznawcy istniejących bóstw i walczą o ich wpływy modląc się i szerząc wiarę w Sosarii!
Należy oczywiście zadbać także o ateistów! Nie tylko wiarą człowiek żyje. Ponadto różnego rodzaju questy ekonomiczne byłyby bardzo ciekawe, zachęcające do wystawiania kupców, wytwarzania wyrobów czy tworzenia sztuki.
Nagrody? Cóż ja osobiście uwielbiałem swoje bless togi gildyjne, które zdobyliśmy całą gildią na mozolnych questach. Zostały one później odebrane wszystkim. Czy dobrze czy nie, nie mi decydować. Uważam, że wszystko jest dobre jeśli jest ograniczone. Obecnie widze non stop różne nietypowe przedmioty po questach poblokowane na domkach. Jaki to ma sens? Wg mnie lepsze przedmioty bless, które się nosi i których jest 10x mniej niż sterta unikatowych przedmiotów na dachu kolejnej willli. Nietypowa farba do włosów/przydomek/lekka modyfikacja dopisku rasowego to moim zdaniem mogą być nagrody dla osób, które się starają i grają fair play.
|
| Odpłać ciosem za cios, pogardą za pogardę, przekleństwem za przekleństwo - mając w tym swój spory udział! Oko za oko, ząb za ząb, zawsze po czterokroć, po stokroć! Stań się Postrachem dla swojego przeciwnika i jeżeli wejdzie ci w drogę posiądzie dodatkową mądrość, aby przemyśleć swoje posunięcie. Masz więc sprawić, abyś pod każdym względem budził szacunek i twoja dusza - twoja nieśmiertelna dusza - będzie żyła, i to nie w niepojętym raju, ale w umysłach i energii tych, u których wzbudziłeś szacunek.|
|
| Dwinrid | 2013, lis 29 12:37
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, cze 6
| Bytom | |
Modar... jako twoj najwierniejszy wyznawca klimatu na MW jestem do twej dyspozycji jesli czas mi tylko pozwoli... | |
|
| nezka | 2014, sty 4 01:33
|
|
|
 |
|
| Postać ukryta | |
|
| 2009, gru 10 |
ja tez jestem za | |
|
| Yogard | 2014, sty 10 02:34
|
|
|
 |
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 4
| Piaseczno | |
Dopiero zacząłem grę - ale właśnie klimat był głównym czynnikiem dla którego się na nią zdecydowałem Zawsze klimatycznie ''zaczepiam" albo wrzucam jakiś tekst przechodząc koło banku po wizycie w karczmie. Często też siadam gdzieś i komentuje wydarzenia (w szczególności magię ) albo komplementuje wierzchowce ("Zacne bydle waść posiadasz" i tym podobne) lub pytam o drogę. Klimat to najważniejsze co UO ma (nie rozumiem parcia na itemy ) Witam i Pozdrawiam.
|
| Ku Chwale Wielkiego Robaka! | | | | | | | | | | | |
| | | |
|