|
|
|
| Lucaveli | 2017, maj 7 18:06
|
|
|
 |
|
| Liivers | |
|
2008, mar 3
| Ostrołęka | |
Witajcie drodzy gracze, mam do was pytanie - jaki system zmian preferujecie?
1. Paczki zmian (kilka/kilkanaście zmian na raz) np. raz na tydzień 2. Jedne/to co udało się zmienić - np. codziennie
|
| Dzień dobry.|
|
| lary | 2017, maj 7 20:26
|
|
|
 |
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
| Odległe | |
Wszelkie błędy, poprawki związane z mechaniką gry powinny być wgrywane od razu.
Cała reszta (nowości, zmianki niezwiązane ściśle z rozgrywką) mogą być wypuszczane w większej paczce.
|
| Per aspera ad astra...|
|
| Varlon | 2017, maj 7 21:39
|
|
|
 |
|
| Postać ukryta | |
|
| 2015, sty 10 |
Dzięki temu, że wprowadzicie każdą zmianę osobno latwiej będzie znaleźć ewentualne błędy z nimi związane | |
|
| mRox | 2017, maj 7 21:58
|
|
|
 |
|
| Sahail Valgrave | |
|
2006, lis 6
| Cove | |
tak jak napisał Varlon
|
| Ucha nadstawiam, słucham jak gra. Muzyka we mnie, w muzyce ja!|
|
| Puah | 2017, maj 8 07:48
|
|
|
 |
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
| Łódz | |
Pojedyncze ważne zmiany, proponował bym również informowanie graczy przed wprowadzeniem zmiany jak ona będzie dokładnie wyglądała i w jaki sposób ma działać. We wszystkich innych grach jakie zdarzy mi się odpalić zawsze jestem dokładnie poinformowany co będzie w następnym patchu, jak w Lolu czy Hearthstone.
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/|
|
| mRox | 2017, maj 8 09:50
|
|
|
 |
|
| Sahail Valgrave | |
|
2006, lis 6
| Cove | |
Lepsza komunikacja GM vs gracz znacznie polepszyła by stosunki między ekipą, a graczami i można by było za w czasu wyeliminować wprowadzanie niepotrzebnych (na dany moment / w ogóle) zmian. Myślę, że taka sytuacja mogła by mieć wpływ na większe online. Gracze wiedząc co będzie wprowadzone oraz mogąc wypowiedzieć się na temat proponowanej zmiany przed jej wprowadzeniem, widzieli by cel i światełko w tunelu dot. grania na tym shardzie.
@Safar co myślisz aby wprowadzić lepszą komunikację GM vs. Gracz ?. Informację na temat postępu prac i propozycjach ze strony GMów były by publikowane tylko na stronie (bo nie każdy wchodzi na Irca). Dane te wyświetlały by się bez konieczności logowania. Osoba z zew. widziała by, że shard się rozwija i może zachęciło by do zalogowania się i głębszego zapoznania.
Proponuje wywalić zbędne i stare tematy gdzie obrzucaliśmy się mięsem itd. Zacznijmy od nowa w stronę lepszego jutra
|
| Ucha nadstawiam, słucham jak gra. Muzyka we mnie, w muzyce ja!|
|
| dev | 2017, maj 8 09:51
|
|
|
 |
|
| Tyriana | |
|
| 2007, cze 5 |
Zmiany powinny wchodzić zawsze paczkami jako kolejne release'y. Frisowi powinno się łatwiej takie coś ogarniać.
Ogólnie to powinno wyglądać tak: 1. naprawianie bugów 2. skryptowanie nowych rzeczy 3. TESTOWANIE 4. WWW jako dokumentacja servera
|
| GROWIN KROL PK!|
|
| PeterGriffin | 2017, maj 8 10:19
|
|
|
 |
|
| Kornelius | |
|
| 2015, wrz 17 |
@mRox, już dawno pisałem że ekipa powinna udostępniać planowane zmiany, żeby wyeliminować błędy i niepotrzebne rzeczy już na etapie planowania.
Niestety @Fris ma politykę, że OSTATECZNIE wszyscy po wprowadzeniu zmiany mają możliwość jej testowania ;] Szkoda tylko że najpierw traci czas na robienie czegoś co nie ma prawa bytu na MW - jak obecny paladyn, a potem musi to poprawiać.
Udostępnianie nam planowanych zmian to jedyna i słuszna koncepcja żeby ten serwer ruszył z miejsca i dało się tu grać. | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|