|
|
|
| f00x | 2010, maj 4 16:04
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
| Wrocław | |
HAha.Dokładnie tak walka wygląda z silniejszymi mobami.
Szczera prawda. Jak najbardziej ZA!
Tak dla magów. Niech wysysają tyle ile mają wolnego miejsca na manę. Czyli im puściejszy mag przy wysysaniu tym lepiej!
Bardzo dobrze.
Miłe urozmaicenie.
Moby przecież przyzywają demony itp sługi.
Przeciw. Żywiołaki wody sprowadzają wodospady wody.
Przeciw. Mają lustro. Po takiej zmianie od razu mrożę konto i zmieniam serwer.
Bezsens. Ogólnie ściany to lipa straszna. Człowiek takie coś postawi podczas walki z mobem to się jeszcze bana doczeka.
Ok. | |
|
| [MaŁeK] | 2010, maj 4 19:17
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
| Toronto | |
Można by również urozmaicić system podatności i odporności na dzień dzisiejszy jest to fajna sprawa bo szybciej moba sie bije no i traci mniej rega czy czasu, czyli kazdemu mobowi mozna dodac takie cos (np. juka wojownik ma odpornosc na corpy[corp zadaje zredukowane dmg/2] a na mind blast ma podatnosc bo jest glupi jak but[dmg*2].Wtedy pvm nie bd sie ograniczalo do kilku czarow chociaz mozna by bylo i starą metoda bic moby ale efekt podatnosci/odpornosci dla kazdego moba stałby sie ciekawym sposobem na takie urozmaicenie ;]
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"|
|
| Incognito | 2010, maj 4 21:21 | 2010, maj 4 22:37
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
| lost in spac... | |
Także granie na flecie muzyki 'dramatycznej' - mogłoby prowadzić do podążania szczurów za grajkiem.
Trole - mogłyby rzucać wielkimi głazami, które leżałyby na ziemi z minute. Oberwanie głazem tracilo by pare hp jak zionięcie ogniem u smoka.
Zakładając maske orka, nie powinny nas one atakować, to samo z maskami łupieżców.
Idąc u boku z chimerą / smokiem - pomniejsze zwierzaki typu niedzwiedz, kroliki, ptaki powinny uciekać.
Jadąc na nieumarłym koszu - słabo witalne nieumarłe stworzenia nie powinny nas atakowac.
Także powinno się lać więcej krwi z mobów oraz jeśli npc jest zatruty to krew która z niego sie leje mogłaby mieć jakiś zielonkawy kolory (ale nie taki sam jak kwasu). To samo u graczy. Jesli chodzimy z HP poniżej połowy niech co 2s leci plama krwi na ziemie. Dodatkowo jeśli toczymy walke blisko sciany, niech chlusta krwią także na sciane.
Kosciane zbroje z balrona / demona - moglyby dawać większą ochrone przeciwko balronom/demonom i koscianym npc'om w tym smoka.
Jeśli zabije nas pająk, niech z naszych zwłok robi kokon (grafika 4315).
Kopanie na cmentarzu łopatą - niech co 12h da się wykopać troche złota, lub jakies części zbroji, czasem magiki do wspaniałego.
Skrzynie skarbów - kiedy ją otwieramy, znikąd pojawiają się NPC'e, niech pojawia sie pare portali z których one wychodzą.
Śmierć z kretesem, jeśli zostaniemy zabici za jednym strzałem przez Exo / dostojnego / wyrma czy innego mobka ich pokroju, to cios jest na tyle silny, że rozszarpuje nasze ciało i itemy zostaje na ziemi a zamiast zwłok zostaje w obrebie 5 kratek takie cos: http://img683.imageshack.us/img683/2738/51710471.jpg
Przy uderzeniach cyklopa niech pęka ziemia, numer grafiki: 6916 i kilka w okół.
Fioletowa mikstura (tzw. przemiany) - oprócz przemiany niech dodaje z 10 AR. Także jesli przemienimy się w Szczuroczłeka / jaszczuroczłeka / ropuche / niech nas te stworzenia nie atakują.
Rolnik niech ma możliwość tworzenia stogów siana (grafika: 4108)
Jeśli porozrzucamy siarke na ziemi, niech będzie możliwość zapłonu (siarka znika, powstaje wybuch grafika explo) tracącego z 20hp, jeśli kolejna siarka lezała w odleglosci 2 kratek to także niech wybucha z 1s opóźnieniem i tak dalej... zapłon może spowodowac wybuchowa butla, sciana ognia, lub ognisko. Podpalić także można stogi siana, które zadaja dmg w odleglosci 1 kratki od nich (grafika stogu + sciany ognia), im wiecej stogów tym dłuzsza zapora ognia.
Butelki wina / likieru - jeśli rzucimy je w palący się stog siana lub sciane ognia, nastepuje dodatkowy wybuch.
Mikstura oślepenie niech spowalnia npc'e o 10%
Butle wybuchowe - jeśli rzucimy je w portal - przelatują na drugą strone i tam wybuchają.
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D|
|
| xaw | 2010, maj 4 23:14 | 2010, maj 4 23:16
|
|
 |
|
| Gerrawin | |
|
| 2006, kwi 28 |
-Trzeba po prostu dać możliwość uprawiania pvm magom bez hida.
-Dodac progi od których dany mob nie odswaja nam peta. Im silniejszy mob tym wiecej wytrzymalosci musi miec pet zeby nie sploszyl sie.
|
| "Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie."|
|
| spider071 | 2010, maj 5 13:12
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
| Wrocław | |
Bardzo mi się podobają propozycje Goblina, to wszystko nic wielkiego ale na pewno urozmaiciłoby grę a nie wpłynie jakoś na "balans".
|
| ...i am the reason why crack turns from cocaine... \"Nienasycenie jest matką wojen, ja wszystko mam i Ty też wszystko masz...\" - Dzioło|
|
| HaMinus | 2010, maj 5 15:23
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
| UKF | |
Ogolnie to jestem przeciw jakiemukolwiek bezpiecznemu pvm z racji tego iz uo jest gra mmorpg i jakiekolwiek blokowanie interakcji miedzy graczami nie wiedzie ku dobremu. Wiem, ze na MW jest pelno chamstwa, zabijanie mobkow, reskillowanie, ale jednak nie wzielo się to z niczego i obecnie nie ma gildii, czy nawet pojedynczych graczy którzy nie staraliby się w każdy możliwy sposób (nie koniecznie fair) udupic lepiej ubranego przeciwnika. Na problemy z pvm narzekaja glownie gracze blue, którzy nekani sa przez ‘lepiej skoxanych’ redow. Jednak wielokrotnie zdarzylo mi się zaobserwowac, iż wlasnie owi ‘mniej skoxani’ gracze nie pozostaja nikomu dłużni. Przyklady, hmm poczynając od stania swego czasu w bramie Luny z nadzieja ubicia kogos lepiej ubranego podczas gdy bolarz ukryty na todze zrzuci delikwenta z Mounta. Stanie w bramie z czarem czekajac na nadazajaca się okazje, lub tez ostatnio dosc popularne jest chodzenie togowcow pod Yew i proba zwabienia czerwonych przyjaciol w portal do miasta pelnego strazy. To nie SA przypadki gdzie gracz blue zostaje zaatakowany, lecz jest to jego swiadome dzialanie przeszkadzania w pvp. I czy to jest fair? NIE. Wszyscy pisza, nie musisz walczyc w strazy/wchodzic w portal. Owszem, nie musze i tego nie robie. Ale wy tez nie musicie chodzic na (bezpieczne) pvm. Gdzie w przeciwieństwie do lamerstwa blue togowcow, red musi się wykazac swoimi umiejętnościami gry a gracze blue w w/w sytuacjach, niekoniecznie, przez co takie zachowanie jest tym bardziej irytujące. Do meritum przechodząc, moznaby wprowadzic ‘bezpieczna’ komnate/komnaty jako nagroda dla najbardziej wytrwałych. A mianowicie:
Osoby oczyszczające Sosarie z esencji zla otrzymywalyby dostep do komnat. Aby zdobyc taki dostep smialkowie musieliby wykazac się niemala odwaga i wytrwałością zdobywając atrybuty najpotężniejszych istot W Sosarii. Atrybuty potrzebne do zdobycia to: -Demonolog(5 glow); nic nie trzeba zmieniac bo można wycinac -Balron(10 krwi balrona, ilość w jednym stworku losowo 1-2)-wystarczy przemalowac krew która je wampir na jakis odcien czarnego koloru -Exodus(3serce)- po rozcięciu zwlok w ciele pojawia się serce Exodusa(grafika jak reg do czarow wilka ‘serce wilkolaka’, tylko wystarczy zmienic kolor na jakis mroczny -Złoty wyrm(3 zlote luski) –luski weza przemalowane na zloty kolor -Paroxymus(nie mam pomyslu, może 3 podgnila skora?)- zmienic kolor skory na odpowiedni -Hydra(3 hydrzy jezyk)-grafika ogonka szczuroczleka(jedzenie) przemalowany na krwisto czerwony kolor -WO (3esencja zla)-można uzyc grafiki ciemnych szafirow(reg Mra), tylko przemalowac na mroczny kolor -Dostojny Smok (1 szlachetna krew) Po wielu trudach, smialkowie udaliby się do jakiegos tam alchemika, który ze zdobytych składników stworzylby zwoj i otworzyl portal do starożytnej komnaty. W komnacie znajdowaloby się 9, wspomnianych przez beggginera, ‘ aragonow’ z każdego typu mobkow. Czyli Demonolog, Exodus, Balron , Wo, Paroxymus, Gad, Hydra, Dostojny. Sily i dexa bym nie zmienial, ew mana x1.5, hpx1.2. Drop gpx2, magiki x+3 (gdzie x to standardowy drop z moba danego rodzaju) Pojawialyby się w odstępie 5-10min od momentu zabicia jednego z mobow. W komnacie moznaby umieścić skrzynie do ktorej moznaby wrzucac zloto i magiki aby się nie przeciążyć. Jeżeli ekipa by padla rzeczy by w skrzyniach zostawaly. Ostatnim mobkiem bylby niedodany jeszcze Ogromny Czerwony Smok (o ile Variat znalazłby gdzies grafike), ze statami bym nie przesadzal, ale musialby być lepszy od paragona Dostojnego Smoka. Drop=300k, 5 boskich magikow (w tym losowa 1-5, zawsze um) Do komnaty mogloby wejsc tylko 5 osob, wybranych przez wlasciciela atrybutow. W momencie kiedy ostatni z uczestnikow zobaczylby szary ekran, wszyscy musieliby opuścić komnate. A mobki wzbogaciliby się w dodatkowy drop;]. Powrot możliwy bylby tylko po ponownym zebraniu atrybutow.
P.s.Na trzeźwo to pisalem, nic nie palilem, to po prostu wyklady z Etymologii tak na mnie działają
P.s.2 Propy goba tez fajne.
|
| Success seems to be connected with action. Successful people keep moving. They make mistakes, but they don't quit.
Duma ze zwyciestw przychodzi latwo, wiernosc po porazce przymiotem jest nielicznych.|
|
| Loscan | 2010, maj 5 15:41
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2022, lut 26
| Łódź | |
Niech lodowe bronie wysysaja mane. Mana z tego co sie orientuje, to jakies tam cieplo, wiec wygladaloby dosc sensownie.
Poza tym, podobaja mi sie propy Goblina.
|
| - To nie wiec gromadzki, to wojsko, taka wasza mać! Rozkazu słuchać, bo inaczej na stryk! Rzekłem, nie mordować, nie palić, bab...
Zyvik przerwał, zamyślił się.
- Baby - dokończył po chwili - gwałcić po cichu i tak, coby nikt nie widział. â Czas pogardy|
|
| Safar | 2010, maj 5 16:04 | 2010, maj 5 16:08
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2024, lip 27 |
Cieszy mnie , ze tak wiele osob w tak krotkim czasie dostarczylo sporo pomyslow. Do konca tygodnia znajde troche czasu , zeby wybrac co ciekawsze (a jest ich juz sporo, szczegolnie propy goblina) i stworzyc z tego klarowny temat w dziele dla ekipy. Poki co jak macie jeszcze jakies wizje smialo wrzucac. Zastanawialem sie tez nad paragonami i ogolem gratifikacjami zaczerpnietymi z run uo , ktore opisal beggginer. Bo sam jako gracz przyznam , ze wieczne polowanie na same tylko magiki czesto jest zwyczajnie nudne i przydalyby sie jakies inne trofea w pvm
|
| ,,Lepiej umrzeć na stojąco niż życ na kolanach... '' | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|