|
|
|
| Verodien | 2009, lis 15 00:14
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16
| Szczecin | |
pytanie mlodego: co to jest to PK? | |
|
| Tris | 2009, lis 15 01:41 | 2009, lis 15 01:41
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2017, lut 15
| Ostrołęka | |
PK = player kill czyli, walka między graczami ;]
|
| Cały Stadion Podnosi Krzyk, Jesteśmy Purpurowo Niebiescy ! Nieważne Skąd Pochodzimy, Czy Z Północy, Czy Z Południa, Ale Zgadzamy Się, Zgadzamy Się ! Flaga Nas Łączy, Purpurowo Niebiescy Na Wietrze, Waleczny Krzyk ! Mamy Imię I Każdy Je Zna : Barca, Barca, Barca Gracze ! Fani ! Razem Stajemy Się Silniejsi, Coraz Silniejsi ! Przez Wiele Lat Pełnych Wysiłku I Starań, Strzeliliśmy Wiele Goli, I To Zostało Pokazane Nikt Nas Nie Pokona ! Purpurowo Niebiescy Na Wietrze ...
FC Barcelona The Best Football Club In The World !!!|
|
| papke | 2009, lis 15 08:37
|
|
|
 |
|
| Dagohill | |
|
| 2007, lis 4 |
Tris dobrze prawi jesli chodzi o krim z niczego - ile to juz razy tak sie nadzial czlowiek na cos nawet nieswiadomie, nie wspominajac juz o krimach z bledow w grze. oj to jest na pewno duze utrudnienie dla blue graczy...
|
| Albo ludzie staja sie coraz glupsi, albo ja coraz madrzejszy|
|
| Loś Super Ktoś | 2009, lis 15 08:41
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2014, kwi 25 |
wiec może czas coś zmienić w systemie kryminalisty? a nie instant kill od straży i hordy blue goniących cie. | |
|
| Core | 2009, lis 15 10:23
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2014, kwi 25 |
Walki między graczami to raczej PvP, czyli Player versus Player, a zabijanie graczy to PK, czyli Player Killing
|
| Poziom niektórych graczy: "eee napewno bym neichical nic na podobe z tego filmiku UO to nie "rrznij i siekaj" "|
|
| Thor | 2009, lis 15 10:27
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2014, kwi 25 |
Wiekszosc graczy wybiera gre redem, poniewaz:
-dostaja krimy "za darmo" -blue moze stracic przez "przypadek" gildie oraz skile takie jak gorliwosc, paladynizm -ma mozliwosc walki z kazdym z graczy jakiego spotka, w szczegolnosci mlodych z dobrym stafem
"Rozwiazanie":
-wprowadzic komunikat, ze stajemy sie kryminalista, ograniczy to przypadkowe padanie w miastach -wprowadzic automatyczne kasowanie sie morderstw po czasie 6 dni online (2 lata w uo), doprowadzi to do tego, ze redzi beda mogli zdecydowac sie na powrot do blue, a co najwazniejsze paladyni i osoby blue z gildia miejska maja szanse, ze nie straca levelu jak i skili, bo kto nie bedzie mial 5 mordow majac 40,50 czy 60 lat ? Tym bardziej iz uo jest gra dlugodystansowa w ktorej taki wiek osiaga 3/4 shardu bez zadnego problemu. -wprowadzic mozliwosc pojedynkowania sie, gdzie pojedynek zostaje zakonczony wtedy gdy druga osoba bedzie zabita przez gracza z ktorym sie pojedynkowala, pojedynek nie niesie z soba zadnych konsekwencji, krym, morderstwo.
|
| [15:08] bo z toba rozmawia sie jak z kobieta [15:08] fakty przemawiaja przeciwko niej, ale i tak ma zawsze racje
-cala prawda|
|
| sto | 2009, lis 15 11:01
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, cze 21
| Wrocław | |
Ciesze sie, ze ankieta ma tak duzy odzew . Z tego co teraz widze w ankiecie to jedynie 4 graczy jest nastawionych nieodwracalnie na gre redem - wiekszosc lubi PKowac a to w sumie mozna robic tez blue (po poprawkach ofkorz).
Zrobilem taka krotka liste tego co wypisywaliscie: - Spadek gorliwosci u paladyna podczas wojen gildii Oczywiscie do poprawy, nie wymaga komentarza - Szybsze zbijanie reda To tez by sie wg. mnie przydalo ale zdania w ekipie sa podzielone. Mozliwe jednak, ze uda sie tutaj osiagnac jakis kompromis i zmiana taka przejdzie - przenoszenie repa przy zmianie statusu z red na blue Identyczna sytuacja jak w punkcie wyzej - krimy z dupy Tutaj wydaje mi sie duzo duzo zredukowalismy. Mozna juz bez obaw wszystko przywolywac poza miastem, mozna wylaczyc atakowanie obszarowkami przypadkowych osob, krimy za czary oswojonych mobow, co jeszcze zostalo? polimorfia nadal daje krima? - straz ostrzega slownie kryminalistow - atakuje jedynie redow i w przypadku gdy jeden gracz atakuje innego (blue krima lub odwrotnie) Tak to zrozumialem, wg. mnie rozsadne. - oskryptowac pojedynki - moze powiazac ze strefami wojny? Na pewno fajna sprawa
Jezeli chodzi o komunikat, ze dostalismy krima to byly juz proby zrobienia takiego skryptu. Niestety spora czesc krimow jest obslugiwana przez nieedytowalna czesc POLa (czy jakos tak - nie wiem, nie jestem skrypterem) i niestety tam nie da sie nic zrobic. Znaczyloby to mniej wiecej tyle, ze w przypadku czesci krimow dostawalibysmy powiadomienie a przypadku innych juz nie. Takie rozwiazanie odpada.
Mentalnosc blue na questach - pojawilo nam sie kilku Bogow. Wg. mnie decydujac sie na prowadzenie fabuly bogow bedziemy musieli stopniowo wycofywac sie z fabuly Lordow. To znaczy, ze liczba graczy ktora teraz rozklada sie pomiedzy 2 lordow w przyszlosci obsluzy 6 bogow, czyli mniejsze ekipy na questach, zlozone z bardziej podobnych do siebie osob. Osobiscie fabuly mojego Boga nie planuje ciagnac dla wszystkich 'z ulicy' tylko dla konkretnych osob, nie planuje tez tolerancji dla chamstwa na questach - podejrzewam ze inni GMi zechca zrobic tak samo, bo wydaje sie to najbardziej logicznym rozwiazaniem.
Pytanie o sam system gildii (ale prosze ciagnac dawanie kolejnych pomyslow usprawnien) - co tam trzeba poprawic? Osobiscie myslalem o: - wypowiedzenie wojny 1 gildii jest rownoznaczne z wypowiedzeniem wojny calemu sojuszowi, w ktorym dana gildia sie znajduje - brak mozliwosci odrzucenia wojen - trzebaby dodac gildie dla rzemieslnikow - brak mozliwosci walki w niektorych miastach (Brit, Minoc, Serpents, itp) - straz ostrzega atakujacego, zeby opuscil to miasto i po 10sec killuje
|
| Racja jest jak dupa - kazdy ma swoja.|
|
| Lordinio Adnes | 2009, lis 15 12:37
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
| Gorzów Wlkp. | |
Jestem za pojedynkami. Ale tak zeby nie mozna bylo zgrabic zwlok. ^^
|
| Full of Rage... | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|