|
|
|
| Nig | 2010, maj 5 16:12
|
|
|
 |
|
| Nea | |
|
| 2008, gru 8 |
Ja bym proponował, aby do komnaty, którą opisał HaMinus, można było wchodzić tylko w party (max 5 osób). Można też zrobić, że osoba posiadająca "klucz" do owej komnaty, otwiera ją po czym celownikiem wskazuje 4 osoby, które mogą wejść, a na koniec wchodzi osoba z kluczem. | |
|
| Yava | 2010, maj 5 16:19
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2015, maj 3 |
A ja byłbym za powrotem zadań, które kiedyś można było brać z miasta, gdzie czasem potrzeba było rybaka albo górnika do "wyłowienia/wykopania" kolejnego etapu. W zasadzie są mapy skarbów, które są bardzo podobne, ale mnie osobiście nudzi ciągłe bicie tych samych potworów, a tu można by wykorzystać zadania z gildii miejskich, z tym że każdy mob miałby odpowiedni do swojej siły loot. | |
|
| Rez | 2010, maj 5 19:46
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2014, kwi 25 |
Wywalic blessy na artach ( kto ogarnia dalej bedzie uzywal jak magicow do uma a masa plebu zacznie je szanowac ) Zmniejszyc czas respa czempow do max 12-24h ( wiecej itemow ciezej kontrolowac respa wiecej osob zabije ) Zwiekszyc sile czempow wiecej hp many silniejsze czary .
Propy Goblina plus podniesc dmg smokow balronow wurmow magiczny oraz mele ( zwiekszyc jakosc lootu smokow ) . Moby smiecie typu zwyle licze etc przyspieszyc czas respa ( trudniej sie robi z masa trashu a wejscie jest szybciej zawalone mobami wiec mniejsza szansa na wykrycie ekipy w srodku ) .
Zadnych ulatwien w pvm czemu ? pvm ma byc trudne wymagajace ale dawac za to wymierne profity .
Uwalic calkowicie krew w pvm oraz trute ( mob zatruty sie nie odtruwa tylko biega z trutka czyli castuje normalnie spele i nie robi przerw na odsapniecie ) | |
|
| Qwerty | 2010, maj 5 21:38
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, maj 10
| Niby | |
odkrywanie w lochach po uzyciu skilla zakradanie (po jakims czasie), zeby takie gnidy jak zomg nie mogly "przypadkiem" wleciec nam na pvm z flamem w lapie akurat w krytycznej sytuacji | |
|
| Lucaveli | 2010, maj 5 21:41
|
|
|
 |
|
| Liivers | |
|
2008, mar 3
| Ostrołęka | |
Odkrywanie z hida, gdy probujemy wejsc do lochu/wyjsc z lochu zakradaniem.
|
| Dzień dobry.|
|
| bnt | 2010, maj 5 21:47
|
|
|
 |
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 25
| Ziemia | |
Przeciw. | |
|
| Nig | 2010, maj 5 21:57
|
|
|
 |
|
| Nea | |
|
| 2008, gru 8 |
Dokładnie, powinno też nie być "próbujesz uciec z lochu" (czy jakoś tak), i mobki powinny wybiegac z jaskini/lochu za nami. Z tego co pamiętam w Ice tak jest. | |
|
| Incognito | 2010, maj 5 22:35
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
| lost in spac... | |
Stanowczy przeciw.
Dzięki wam za to wpadłem na kolejny pomysł. Klasa złodziej - miłobyłoby dać mu możliwość okradania lochów, dlatego przydałoby sie dodać coś takiego jak otwieranie drzwi na zakradaniu, wymagany skill 110 zakradania. Dodatkowo dodać specjalne skrzynki w lochach, które byłyby zamknięte i mógłby je otworzyć tylko złodziej wytrychami w których byłyby z 2 losowe wspaniałe magiki itp, respawn co 24h.
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D | | | | | | | | | |
| | | |
|