|
|
|
| Nig | 2010, maj 5 22:42
|
|
|
 |
|
| Nea | |
|
| 2008, gru 8 |
Było już kiedyś proponowane, nie pamiętam przez kogo i nie chce mi się szukać ale wiem, że nie przeszło | |
|
| dev | 2010, maj 5 22:50
|
|
|
 |
|
| Tyriana | |
|
| 2007, cze 5 |
jak dla mnie, to powinien byc taki efekt : http://www.youtube.com/watch?v=2hzNrXb6LNQ jak ktos nadepnie na fioleta polozonego na ziemi.
|
| GROWIN KROL PK!|
|
| zomg | 2010, maj 5 23:12 | 2010, maj 5 23:27
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2015, lut 17 |
I kolejny plebs z Ostrołęki zaczyna prowokacje...
To dobre, magiki do zakradania by się mogły w końcu do czegoś przydać.
|
| http://signup.leagueoflegends.com/?ref=502842a915977193714355|
|
| Incognito | 2010, maj 6 01:07 | 2010, maj 6 01:08
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
| lost in spac... | |
Gratuluje, pomysłowości z minami. Także popieram, jednak dałbym możliwość uzbrajania wybuchów tylko alchemikowi(bądź druciarzowi, to samo można zrobić z jego pułapkami), oczywiście po położeniu na ziemi i uzbrojeniu, znikałaby taka mina, aktywowała sie dopiero po 10s a po upływie 5 minut ? przestała działać i można by ją było ponownie aktywować.
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D|
|
| Jam Lasica | 2010, maj 6 02:26 | 2010, maj 6 02:34
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2007, sie 18
| Wrocław | |
Pierwszym i najwazniejszym problemem jest predkosc mobow.
Goblin pisal o tym aby: Zmniejszyc o 30% predkosc mobow. Zwiekszyc regeneracje many mobom, ktore nie walcza (ktos ucieknie z ich pola widzenia).
Wedlug mnie to za malo. Trudno mi sie odniesc do tego 30% - bo nie wiem jak to wyglada w praktyce. Wedlug mnie czym mniejszy loch, tym wolniejszy mob. Czym wieksza przestrzen tym szybszy (jednak bez przesady). Z drugiej strony przyspieszona regeneracja many to troche za malo - wedlug mnie mob powinien sie respawnowac na swoim miejscu z odnowiona mana/stamina/hp do poziomu np. tyle ile mu zostalo po walce + 90% tego co stracil. Loot - zalezny od liczby podejsc do danego moba - im wiecej podejsc tym mniejszy loot (dazy do jakiejs ustalonej wartosci).
Do czego to doprowadzi? Ciagla walke z mobem - kobinowanie jak tu tylko przezyc. Z drugiej strony, jezeli okaze sie, ze mob byl zbyt silny to chociaz troche go oslabimy - ale tak naprawde nie zbyt duzo, poniewaz gdybysmy za kazdym razem zjechali mobowi stamine/hp/mane do 1pkt to bysmy musieli bic takiego moba 6-7 razy, aby jego max stam/hp/mana wyniosly 50% jego podstawowej wartosci.
Zrobmy porzadek z predkoscia, a potem bedzie mozna sie zastanawiac jak utrudnic PvM. Przez specjalizowanie poszczegolnych mobow - sposob bicia.
Pomysl ad hoc: Mob, ktoremu nie jest wrazliwy na magie i czary - wzglednie szybki i silny, przyzywa co chwile jakies mniejsze moby, ktore chroni - zabicie malego moba powoduje odjecie hp duzemu mobowi.
Blizniaki - 2 moby - nalezy je bic rownomiernie (potrzebne do tego 2 male ekipy), jezeli roznica miedzy ich hp jest zbyt duza to moby zaczynaja sie leczyc(nieskoczona mana).
|
| "Wielu spośród żyjących zasługuje na śmierć. A niejeden z tych, którzy umierają, zasługuje na życie. Czy możesz ich nim obdarzyć? Nie bądz tak pochopny w ferowaniu wyroków śmierci."|
|
| Dusza | 2010, maj 6 06:23
|
|
|
 |
|
| Katarina | |
|
| 2006, cze 29 |
+1
|
| “Inwestycja w wiedzę wypłaca najlepsze odsetki”|
|
| down | 2010, maj 6 07:57 | 2010, maj 6 07:58
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
| bytom | |
+1
|
| cu :*|
|
| infantylny | 2010, maj 6 22:42 | 2010, maj 6 22:44
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2014, kwi 25 |
zwiekszyc ai mobow
dzis ai opiera sie na:
repeat czar wait 8s until mana =0
zobaczcie ile zamieszania dalo wprowadzeni ciosu wywerna poza kolejka czarow
jak by do tego dodac jeszcze comba, ktore rowniez beda wskakiwac poza kolejnoscia czarow standardowych np
masowe zbicie lustra if in jux sanct znajdz nowy cel paral lapa masowka meteor, cios wyverna ----
znajdz nowy cel rel por na cel atak kamienie, obszarowka, masowka
----
klatujacemu wojowi mozna by rowniez utrudnic
zwykle flam paral corp
powciskac pare takich eventow i powinno byc ciekawiej, a napewno mniej przewidywalnie | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|