|
|
Nietypowy | 2017, cze 2 16:21
|
|
|
 |
|
| Postać ukryta | |
|
2016, sty 9
Britain | |
Jak wiekszosc ostatnich zmian również i ta została podyktowana przez Ekipę w celu uwalenia jednej osoby grajacej pvp nie myśląc o konsekwencjach jakie przyniesie na pvm. Obecnie to woj na pvm i pvp musi leczyć maga a nie w druga stronę a chyba nie o to chodziło . Rozwiązaniem jakimś mogło by być dodanie dodatkowych run dał dru idą , nekro i wampa które działały by na zasadzie takiej , że leczyły by wybrany cel na zasadzie starego in vas mani, coś jak stara modlitwa u palladyn poświęcenie .
W każdym razie obecna sytuacja z leczeniem u maga jest dość dramatyczna i bardziej wpłynęła na Pvm niż pvp |
|
PeterGriffin | 2017, cze 2 16:22
|
|
|
 |
|
| Kornelius | |
|
2015, wrz 17 |
Cofnąć zmianę z leczeniem u maga, a zrobić FSa tylko na moby i problem będzie rozwiązany
Mag ma mieć mobilność w rzucaniu czarów, czy to flam czy leczenie, ale ma też dostawać duże buły. Grałem w wiele gier MMO i w każdej gra magiem polegała na odpowiednim ustawieniu postaci, chowaniem się za silniejszymi i wyczuciem momentu na wbiegnięcie w walkę. W innym wypadku zgon następował bardzo szybko.
Twoja zmiana @Lucaveli zmieniła tyle, że magowie będę biegać 3 minuty żeby się wyleczyć żółtą, zamiast stanąć i rzucić in vas mani. Tak nieprzemyślanej zmiany już dawno nie było, bo problem klatowania 2-3 wojów przez maga dalej istnieje.
Zabrałeś dodatkowy DMG od podklas, więc teraz wojowie biją magów po 2x + truta, a magowie mają po 14xhp. W dalszym ciągu, mag może klatować 2-3 wojów i rzucać corpy, a jak mu spadnie hp, to po prostu zacznie biec.
Dopiero mi zeszło wyciszenie, a już czuję że zaraz będzie kolejne
W dodatku spojrzeliście tylko na skoxane postacie. Jak sobie wyobrażacie nowego gracza, który założy czarodzieja? 12 lat grałem magiem i przy koxie nowego dałem sobie spokój, mając w dodatku skoxanego BM-a. Teraz nawet nie ma wyboru czy chcesz mieć od początku czystego maga, bo z takim leczeniem ŻADEN nowy nie wyćwiczy postaci mając samą magię.
To tyle mojego żalu |
|
TomX | 2017, cze 2 16:46
|
|
|
 |
|
| Postać ukryta | |
|
2008, lut 26
Bytom | |
-50% heala powinno byc lepszym rozwiazaniem. Co do patrzenia na skoxane postacie, to balansuje sie wlasnie pod nie, a nie pod noobkow. |
|
Nietypowy | 2017, cze 2 17:05
|
|
|
 |
|
| Postać ukryta | |
|
2016, sty 9
Britain | |
14 lat na MW nie było problemu ze mag leczy się in mani w 2 s i wszystko było ok aż nagle nie spodobało się Ekipie ze jeden z ich ulubieńców może klatowac 2 łuków i kosztem reszty graczy uwalili go. Tak samo było z krwią która wrzucał wcześniej paroxowi czy wymowi i tez to uwalili. Nie bronie kida po prostu strasznie slabo to wygląda jak wiekszosc zmian obecnych jest podyktowana chęcią uprzykrzenia gry jednej osobie a nie jest robiona w kierunku rozwoju szardu i umilenia rozgrywki |
|
PeterGriffin | 2017, cze 2 17:10 | 2017, cze 2 17:10
|
|
 |
|
| Kornelius | |
|
2015, wrz 17 |
Przy balansowaniu bierze się pod uwagę wszystko, a nie fakt, że jeden albo drugi Łukasz klatują 2 wojów/łuków na in mani...
-50% heala ze starym czasem castu też brzmi ok. Ale w dalszym ciągu jest to mocne ograniczenie. Dlaczego mag może sprecastować flama za 77, a leczenie za 25hp?
To nie ma najmniejszego sensu. Problem w czarodzieju jest taki, że nie za dużo leczy, a za małe obrażenia dostaje. Teraz nie ma balansu, bo szybki przyrost statów nic nie daje wojom i łukom do DMG, a magowie nabijają oporowo hp i trzeba więcej w nich uderzać.
Zabierając czarodziejowi FSa na graczy, sprawimy że nie będzie mu się opłacało stanąć z 2 wojami na leczenie, a jednocześnie zachowa swoją swobodę w leczeniu. |
|
Maleficus | 2017, cze 2 17:59
|
|
|
 |
|
| Vindicta de Vries | |
|
2017, mar 28 |
Tutaj 100-procentowa racja. Nie wyobrażam sobie wyćwiczenia siły u maga bez uzdrawiania. Czystym magiem można tylko o tym pomarzyć.
Niestety serwer nie składa się tylko z tego maga i dwóch łuczników.
A jak wtedy będzie działała kościana zbroja nekromanty?
Pamiętajcie, że każda zmiana ma minimum dwa końce. |
|
Nietypowy | 2017, cze 2 18:11
|
|
|
 |
|
| Postać ukryta | |
|
2016, sty 9
Britain | |
Zmiana czasu castu leczenie u maga poszła po najmniejszej linii oporu bez jakiego kolwiek przemyślenia . Od dłuższego czasu na serwerze jedynie evilez i Kornelius byli tak ogarnięci ze potrafili sobie poradzic w pojedynkę z większą liczbą przeciwników niż jeden i to nie dzięki bugom tylko zawdzięczali to swoim umiejętnością , ktryxh nabyli przez lata gry. A pozostali gracze magowie w spotkaniu z jednym wojem przeważnie kończyli pojedynek na szaro ale oczywiście nikt na to nie spojrzy z szerszej perspektywy tylko klapki na oczy jak konie na rynku w Krakowie i wio do przodu |
|
lary | 2017, cze 2 18:17
|
|
|
 |
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
Odległe | |
Przyszedł mi do głowy inny pomysł...
Zostawić czas castu po staremu, ale obniżyć uleczone hp o 50%. W przypadku, gdy chcemy uleczyć większą ilość hp, musimy stać z wycastowanym czarem w łapce. Spowoduje to więcej uleczonego hp kosztem czasu i many. Maksymalna odzyskana ilość hp dla in mani i in vas mani po staremu.
Dla przykładu: In mani wycastowane w 2s - +10hp. Jeśli chcemy odzyskać max., musimy stać z czarem 4s - +20hp. In vas mani wycastowane w 3s - +30hp. Jeśli chcemy odzyskać max., musimy stać z czarem 6s - +60hp.
Oczywiście jesli np. będziemy stali z IVM np. 4 sekundy - odzyskamy ok. 40 hp itd.
|
| Per aspera ad astra... | | | | | | | | |
| | | |
|