|
|
|
| Sortris | 2006, sie 21 02:32
|
|
|
 |
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
| Ostrołęka | |
Najlepiej weź tak 1.kowalstwo 2.wiedza o broni 3.górnictwo 4.anatomia 5.walka szpadami/mieczami/piesciami/obuchami/nogami/glowa/cegłami/utelkami* *z niepotrzebnym wiadomo co zrobić 6.uzdrawianie 7.taktyka 8 Res/obrona
W takim wypadku koxasz rzemioslo na gm. Pozniej nakopawszy rudy na kilka lat zapominasz górnictwo i jedziesz walke. Coś takiego | |
|
| Todd | 2006, sie 21 13:46
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2006, wrz 29 |
No nie musi to byc jakis zestaw umiejetnosci wojownika, możesz np. wybrac ukrywanie ( ukrycie się przed niebezpieczenstwem gdzieś w drodze do sklepu), śledzenie (sprawdzenie czy w poblizu nikt nie czycha na twój ładunek) lub wykrywanie (czasem można sprawdzić czy przy tworzeniu przedmiotów nie towarzyszy ci jakiś ukryty złodziej). To tylko przykłady, umiejetności jest wiele, sam wybierz czy może lepiej wziąść zakradanie, anatomię, muzykalnośc + np. uspokajanie itp. itd...
|
| ekhmm..... to wszystko, dziękuje... ... *cisza* ... *litościwy poklask*|
|
| tutth | 2006, sie 21 15:37
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
| Zabrze | |
taa jasne doradzajcie mu zeby wziol sobie sama walke , ciekawe tylko jak ja skoxa bez obrony, uzdro i anaty lepiej juz tak jak Todd mowi hida i zakradanie czy cos w ten desen, prawda jest taka ze hid daje ogromne mozliwosci obrony, sam za nooba mialem samego hida i w 99.9% udawalo sie potworom pitnac, ba nawet tym szybkim przy odrobinie szczescia mozna bylo uciec demonom smokom itp, a do czasu tej zmiany z lochami ze wrog nas juz widzi mozna sobie bylo zwiedzac lochy bez zadnych niewidzialnych magikow, zreszta o czym my rozmawiamy za pare miesiecy kolega zda sobie sprawe ze to nie tak jak sobie wyobrazal, pozapomina tych rzemieslniczych skili i przerobi sie na woja , albo zrobi nowa postac
|
| Nie możesz pisać odpowiedzi, ponieważ twoje konto zostało wyciszone do 14:53:57 04-01-2010. Powód: debilizm
czego więcej można spodziewać się po sto? ;] | | | | |
| | | |
|