|
|
|
| f00x | 2010, maj 4 13:57
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
| Wrocław | |
1. Powywalać z wejść do lochów silne moby.
2. Można wprowadzić szansę na powstanie przy spawnie specjalnej jednostki (jednej na spawn) danego gatunku. Która była by silniejsza x razy od normalnego egzemplarza, ale w zamian miała by większy loot + magik ze zwiększonym poziomem.
3. % szansę na przeżycie wierzchowca w przypadku, gdy zabijemy jakiegoś NPC jeźdźca (z możliwością oswojenia po odczekaniu spłoszenia).
4. Zmodyfikować część lochów tak, żeby można je było czyścić solo i było to opłacalne. Aktualnie jest ich zbyt mała liczba. Nie każdy ma one men army pod postacią wampa woja, albo chociaż od biedy shadow maga. Nie wszyscy kumple siedzą 24h/dobę.
5. Tak jak osoby wyżej napisały. Dać niektórym lochom możliwość private pvm dla ekip, albo wprowadzić w nich chociaż zakaz pvp. | |
|
| zomg | 2010, maj 4 14:04 | 2010, maj 4 14:06
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2015, lut 17 |
1. Mocny mob, pokroju co najmniej balrona/wyrma, na koniec każdego lochu. Można dołożyć nowy poziom, jak w destard, z takim mobem. (Shame, Covetous, Khaldun, Deceit itp.)
2. Niewielka szansa, że zamiast zwykłego smoka/demona, zrespawnuje się w jego miejscu wyrm/balron.
Generalnie jest za mało silnych mobów, wybicie wszystkich zajmuje zgranej parze jakieś dwie godziny. Rozwiązaniem może być jeszcze skrócenie spawnów.
|
| http://signup.leagueoflegends.com/?ref=502842a915977193714355|
|
| Dusza | 2010, maj 4 14:26
|
|
|
 |
|
| Katarina | |
|
| 2006, cze 29 |
Też od zawsze o tym myślałem, że było by super gdyby tak było i chciałem to tutaj napisać przej Lajon'em i podpisuje się pod nim oczywiście.
A może gdyby łucznik rzucał w moba bolą mógłby go sparalizować na jakiś czas, oczywiście tylko moby nie ludzi.
|
| “Inwestycja w wiedzę wypłaca najlepsze odsetki”|
|
| f00x | 2010, maj 4 14:27 | 2010, maj 4 14:36
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
| Wrocław | |
Niby która podklasa jest dobra? (Mam nekro 10x (z magikiem) i ss 10x). Trening to kupa czasu, złota i nerwów. Jedyne co jest ok to plaga (oraz kościana zbroja), ale zastosowanie ma ograniczone do czasu, aż dam radę chować się na widmaku. Od biedy jak ktoś lubi zabawy to przydatnymi są jeszcze kontrola umarłych i oczarowanie. 200% skilla za plagę = b. wysoka cena. Reszta zaklęć (których ogólna liczba i tak została zmniejszona w porównaniu do oryginału) to po prostu kpina (łącznie ze smokiem). Na plus należy jeszcze wspomnieć o nietykalności przez pomniejsze umarlaki + wygląd togi.
Szkoda, że nikt mi nie doradził od razu, że do walki solo pvm najlepszy będzie wój-wamp :-/ | |
|
| zomg | 2010, maj 4 14:30
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2015, lut 17 |
Kościana zbroja jest nieprzydatna niby?
|
| http://signup.leagueoflegends.com/?ref=502842a915977193714355|
|
| f00x | 2010, maj 4 14:38
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
| Wrocław | |
Fakt, zapomniałem o niej Post edytowany. | |
|
| beggginer | 2010, maj 4 14:39
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
| 2014, gru 26 |
moze dodanie paragonow - expowych wersji mobow spawnujacych sie sporadycznie na jednej z map? http://uo.stratics.com/hunters/paragon.php
moze dodanie wspolczynnika luck do magikow? http://uo.stratics.com/content/basics/luck.shtml
moze dodanie artefaktow zdobywalnych jedynie przez wykradzenie? http://uo.stratics.com/content/arms-armor/artifacts.php?category=847 http://uo.stratics.com/content/arms-armor/artifacts.php?category=831
|
| .|
|
| Incognito | 2010, maj 4 15:42 | 2010, maj 4 16:20
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
| lost in spac... | |
widze ze kolejny topic, aby juz nie wklejać samych linków, zbiore to co pisałem do kupy ... znowu... zaczne od tego: www.ReleaseWeb.pl/prawdaO.swf
Rozwiązania odemnie: - zmniejszenie prędkości mobów (tych szybko biegających) o 30% (lub mniej) -*Why?: bieganie to najgorsze z utrudnień jakie może być, blokujące możliwe wszystkie czynności, uniemożliwiająca prawdziwą gre, dlatego trzeba to wyłączyć, propozycje zastąpienia tego utrudnienia opisałem niżej. Pamietajcie o tym, że wszystko można zastąpić czymś innym a skoro prędkość mobów ogranicza server do HIDA to właśnie oznacza, że czas zastąpić to czymś innym.Zdaje się, że wszyscy zapomnieli przez ten czas na czym polega prawdziwa gra, stosując jedyne słuszne rozwiązanie 'ucieczką' coś mnie atakuje zbyt silnego to powinienem wiać mimo skoxanej postaci... ale to nie o to w tym chodzi, po to stworzyliśmy nasze postacie na najwyższych lvl'ach by z nich korzystać i stosować taką technikę by powstrzymać NPC'a od naszego unicestwienia. Dlatego powinniśmy korzystać z naszych mózgów, używając odpowiednich priorytetów dostępnych od naszych klas tak by powstrzymać goniącego nas npc'a - tylko jak to zrobić kiedy jego prędkość gonienia nas nie pozwala nam nawet mrugnąć powiekami ? - zmniejszenie zasięgu wzroku tych mobów. - przyspieszyć im regen many, jeśli nikogo nie widzą. - zwiekszyć wysysanie many mobom przez graczy (w tym zwlaszcza u wojaków, niech broń jednoręczna wysysa iles many przy kazdym ciosie (tylko pvm, więcej info na temat specjali w moim propie pt.'specjale wojownika')) - niech npc'e wracają na swój spawn po ich odciągnieciu. - dodać emoty ikonnki do różnych mobków (może to nie poprawi pvm w sposób grywalny, lecz napewno przyjemniej będzie się wykonywało :f widząc emota nad smokiem 'zionie ogniem', lub nad nasza postacia 'twoje ciało przesiąkneło strachem na widok *Uzulu Dostojnego*' czy *płomień XXX ogarnia twoje ciało*, lub cuś innego. (może oddzielny topic na wymyślanie takich emotów.) - skoro, NPC'e stracą na prędkości niech te lepsze przyzywają swoich pomocników (z niezbyt dużą ilościa hp, ar) naprzykład duzy smok mógłby przyzywać gobliny/wróżki... dostojny smok - małe smoki lecz o wiele słabsze od normalnych. Także nie mogą ich zbyt często przyzywać, zalezy od ustawien ich siły też rzecz jasna. Także zamiast npc'ów mogą przywoływać atakujące pnoczą (które sie nie poruszają, też dość łatwe do zniszczenia nie mają to być strasznie ciezkie przeszkody do pokonania npc'a TYLKO DODATEK udziwniający)
Specjale (nie tyczą się wszystkich npc'ów): - wodne / krwiste npc'e, przyzywanie wodospadów zalewających loch ( wodą/krwią, która zostaje na kilka minut za nim nie wsiąknie w ziemie ) woda - mogłby z niej wychodzić żywioły wody, z krwi - analogicznie żywioły krwi / eakiumy, - jednak co do tych żywiołów lepiej by były słabsze. - oddawanie dmg'u przy kazdym ciosie / czarze - załóżmy 10% odbitki (rzucamy corpa w 'coś' i oddaje nam 10% obrażeń / ewentualnie jakas szansa na to że odda ten dmg, nie musi działać to zawsze). - czarowanie 'wall of stone' tylko bez przesady, niech nie stawiają aż takich długich tych scian jak gracze. - pajęczaki mogłyby 'wypluwać' swoje sieci na użytkowników (ktore by lezały na ziemi, po jakims czasie znikaly) w takiej sieci gracz nie moze biegać tylko chodzić. A tu kilka rzeczy które juz pisalem w innych topicach: - leczenie bandazami kogoś niech bedzie możliwe juz od 2-3 kratek, tak samo z weterynarią - leczenie trucizny, .lecz trucizne cel ( przydaloby sie dla wojaków na PvM)
--=== Taming ===--
Najlepszy sposób jaki wymyśliłem na ubarwienie a także poprawieniem comba tamera jest zmienienie sił mountów (mobków na, których tamer może jeździć) a polepszenie mobków w stylu mały smok, bake kitsune, gaman itp. Opisze jak Ja widze te statystyki a także sloty, które też trzeba będzie zmienić:
Max slotów 10
Fenix - slotów 6, zrównanie do obecnej chimery. Ognisty Mustang - slotów 5, zrównanie do obecnego pancernego smoka. Chimera, pancerny smok, kirin-jednorożec, - slotów 4 - zmniejszenie znacznie dmg'u także ar aby same nie mogły utrzymać dużego smoka. hiryu - slotów 4, zmniejszenie dmg'u. Mały smok - slotów 3 - dodanie możliwości leczenia [ nie używałem go niestety na pvm ale wydaje mi sie ze ma sporą ilość hp i ar jeśli okaże sie że będzie zbyt slaby można dodac małego smoka pod inna nazwa z zwiekszonymi statystykami/skillami] olbrzymia czarna wdowa - slotow 4 - tak jak jest w chwili obecnej bake kitsune - slotów 3 - bierzące skille, statystyki od kirina/jednorozca (w efekcie powinien wyjść ciut lepszy od małego smoka, dzięki odporności na trutke), przyspieszenie biegania Prastary żuk - slotów 6 - skille, statystyki od chimery oprócz resista (niech ma 105), także zostawienie dużej truty, przyspieszone biegania. elder gaman - slotów 5 - tego stworka nie ma ale mógłby być czymś na styl hiryu z leczeniem oraz większą ilością hp ar i mocniejszym hitem, przyspieszone biegania.
Dodatkowo: Stamowany mobek na start traci swoje skille o 50%. Za to gainy w koxie są znacznie przyspieszone do osiągniecia wyższych progów (jakies 9x-100). (prop infatylnego) Możliwość wskrzeszania zwierzaków bez limitów, minusem będzie spadek skilli o 0,1 (lub więcej) Możliwość leczenia weterynarią na 5? kratek (bez przerzucania sie npc'ów na weterynarza).
------------------------- Zmiana Menu Mobków oraz ustawienie Agresywności naszych potworków. (dodane o 1:51): obrazek - (wygasł :{ ) Menu pokazanego po prawej omawiać chyba nie musze, zmniejszyłem oraz dodałem w procentach pokazaną mane oraz zdrowie. Także tajemniczy guzik 'strategy' Czym jest strategia ? W paskach w menu 'lewym' ustawiamy jak agresywny lub defensywny ma być nasz chowaniec. Ustawienia: Agresja na 100% - chowaniec nie reaguje na komendy takie jak 'za mna', 'stop', 'leczcie', czyli atakuje pełną parą. Defensywa na 100% - w większości skupia sie na leczeniu, reaguje na komendy zwyczajnie. Oczywiście nie mozna ustawić obu 'strategi' na 100%, jedna obniża druga suma musi wynosić 100%. Przy ustawieniach 50/50 - obecne zachowanie mobka. Ustawiając wyższa agresje, mniejsza szansa na słuchanie naszych komend. Info: Suwak drugi ustawiałby sie automatycznie do suwaka pierwszego, wskazując reakcje na komendy / takze mozna nim manewrowac po czym automatycznie przesuawłby sie suwak nad. Jeśli jest to możliwe. Takie coś pokazywałoby nam jak chowaniec reagowałby na nasze komendy po ustawieniu defensywy / ataku.
Teraz opisze wady i zalety zmiany:
Plusy: - Barwniejsze PvM tamera [wybor mobkow z jakimi chce sie isc na pvm naprzyklad bake kitsune oraz maly smok lub hiryu i prastary żuk] - unicestwienie parodii typu 'druid + hide'. - Poprawienie comba tamera. - danie możliwości pvm nie tylko klasom z hidem.
Minusy: - Problem z dojsciem do wnetrza lochow a raczej cięższe wyjście (trzeba sie bedzie wlec przez cały loch). - Problem z ucieczka kiedy pada nasz mobek zwlaszcza u champa a takze nie proszeni goscie (lecz powinien zapewnić dość dobrą ochrone).
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|