|
|
Asael | 2012, paź 24 09:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gdańsk | |
zbyt uboga ta sonda, żeby wyrazić swoje zdanie - do mnie nie trafia żadna z odpowiedzi, bo część ze zmian jest ciekawa, a część w ogóle nietrafiona lub zbyt niedopracowana, żeby miały prawo bytu
1. przywrócić gainy z biernego koxu do starego poziomu a gainy z zadań przyspieszyć na tyle żeby faktycznie były bardziej opłacalne niż bierne (zgodnie z założeniami nowych zmian) - wyeliminowałoby to problem z robieniem rzemiosła i dała czas na dopracowanie zamówień w całym zakresie (bo jak nie wychodzą zadania przy jakimś % skilla, to mogę "dobierniaczyć" te 5-10% i znów wrócić do zadań, zamiast się wku*** że nie rośnie) 2. wrócić do starego systemu ćwiczenia hidda 3. przywrócić gainy magii na orbie lub poprawić system gainowania w obcnej postaci
Mef, mówiąc że bierniaczenie to "nieuczciwa gra" przesadzasz, system UO jest tak zbudowany, że skille ćwiczy się w taki a nie inny sposób i co byś nie zrobił, to zawsze będą wg Twojego mniemania "nieuczciwe" ćwiczone.. próbujesz na siłę uatrakcyjnić grę i zmienić przyzwyczajenia starych graczy i dziwisz się, że ludzie się burzą? to jakbym przyszedł do Twojego domu i przemeblował go, mówiąc że poprzednie ustawienie źle wpływało na Twoje samopoczucie - ciekawe jakbyś zareagował. Albo zakazałbym używana w kodzie funkcji "if", korzystaj z innych ale nie z "if", bo to brzydko wygląda. Zwróć też uwagę na to, kto gra teraz w UO, ile lat mają gracze. Obstawiam że średnia oscyluje dobrze powyżej 20. A co to może powiedzieć - że to "starzy" gracze (z MW czy nie ale ludzie którzy grali w UO w czasach jej świetności) i to właśnie w nich jest ten zabetonowany system gry, który nazywasz nieuczciwym. Fajnie że są zmiany, ale czemu nie słuchasz graczy? |
|
Asael | 2012, paź 24 09:17
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gdańsk | |
poza tym gdzie jest "Stary Mef"? Posty rzeczowe, na temat gry lub jej mechaniki, a nie przepychanie się na forum, rzucanie inwektywami. |
|
Asael | 2012, paź 24 13:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gdańsk | |
ale jak nie biegasz w mistyku, to masz gorsze gainy i dłużej ćwiczysz postać, szybciej uszkadzasz bron/zbroje - kto napędził tak na prawdę "przymus" biegania w najlepszym stuffie? WY bo uzależniliście przyrost skill/stat od rodzaju broni - im lepsza tym szybciej.. i podniesienie siły mobów = wymóg lepszej zbroi, żeby nie paść od tyrana
przy średnim online 17-18 to rewelacyjny pomysł.. szukaj tego wielkiego rzemieślnika po całej sosarii
nikt nikomu nie każe - przecież może zacząć jak mu się podoba.. jak chce to niech robi paroba
a dzisiejszy system rozwoju postaci jest zabawny i niemonotonny? w każdym kolejnym zdaniu zaprzeczasz wprowadzonym zmianom..
tak na prawdę to próbujecie wywrócić grę do góry nogami wmawiając nam że tak jest lepiej, przyjemniej i zabawniej.. tylko to za cholere nie wychodzi |
|
Asael | 2012, paź 24 13:56
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gdańsk | |
proszę Cie... gram w to od 11 lat (z przerwami) i nigdy mi się nie znudził ten system.. |
|
Ave | 2012, paź 28 20:26 | 2012, paź 28 20:28
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, paź 20
Śląsk | |
Ja zmiany opiszę tak:
+ wielokrotność (50) tworzenia itemów z menu rzemieślnika + pomysł z recepturami ograbi nasze skrzynie troszkę ceny za wysokie, ale ok + poprawienie ognistego mustanga
- nauka magi - nauka ukrywania - przyspieszenie statów w zamówieniach a obniżenie w normalnym wytwarzaniu - majstrowanie w statystykach feniksa - wydluzenie przetapiania niektorych surowcow w tym piasku - wydlużenie i podniesienie progu przy cięciu skóry mistyk - przed zmianą, zabranie wszystkich widm ze strefy
@rzemioslo: pozostawilbym przyspieszony skill, ale statystyki zostawilbym normalnie, bo co za roznica czy robie to w domu dla kogos czy biore zamowienie. Zapomnieliscie, ze jak sie wytwarza przedmiot wielokrotnie to czlowiek staje sie zreczniejszy, silniejszyalbo madrzejszy?
@Widma: przed ich wywaleniem dzien w dzien były wyścigi, kto otamuje widma, były też samotne wyprawy... co dzień odwiedzałem Elementar, Węzowego etc, po ich usunięciu już tam w ogóle nie chodzę i widzę po wieku mobów, że mało kto tam chodzi!! |
|
azi | 2012, lis 15 14:46
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2009, lis 29 |
No to teraz postaram się wytłumaczyć łopatologicznie Napisałem powyżej:
Wasza niechęć do zmiań nie bierze się z samej koncepcji jaką wdrożyła ekipa(czyli czynny kox) tylko ze zbyt małych przyrostów skilla oraz ogromnych ilości materiałów jakie trzeba zużyć do ćwiczeń po wprowadzonych zmianach. Czy gdyby ekipa w identyczny sposób udostępniła przyrost skilla od razu do poziomu 100% po wykonaniu jednego zadania polegającego na wykonaniu 5 itemków ktokolwiek napisał by, że wprowadzona zmiana z czynnym koxem jest zła?
Tym sposobem chcę powiedzieć po raz kolejny, że sam system jest ciekawy. Poprawy wymaga natomiast odpowiednie wybalansowanie czasochłonności oraz kosztowności danego skilla. I tu chciałbym zapewnić wszystkich graczy po tym co zobaczyłem na własne oczy, że ekipa nie olała tematu a naprawdę zapieprzają na ile mogą żeby to zrobić. Wiąże się to tak naprawdę z wieloma godzinami spędzonymi przed monitorem.
Pewnie ktoś zapyta, że po co niedopracowane zmiany zostały wprowadzone? Ja nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, ale wydaje mi się że nie byli w stanie poprostu ogranąć tak licznych testów i liczyli na WASZĄ pomoc czyli graczyczy w ogarnięciu tego i odpowiednim zgłaszaniu na forum. Najwyraźniej się pomylili. Więc może trochę wyrozumiałości dla osób poświęcających swój własny czas abyście Wy mogli się bawić. |
|
azi | 2012, lis 15 11:42
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2009, lis 29 |
Nowy, nie nowy poglądy się nie zmieniają. Robienie milona itemów w domu w ceu skoxania statystyk jest ok i nie przeszkadza jak się to robi. A zrobienie milona itemów w celu wykupienia receptur jednocześnie koxając stata to jest faktycznie różnica. (wiem że nie dotyczy to wszystkich skilli napisałem ogólnie). |
|
azi | 2012, lis 15 10:31
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2009, lis 29 |
A co jest złe. Koncepcja jaka została wdrożona, czy za mały przyrost skilla w stosunku do poświęconego czasu i materiału na jego kox? | | | | | | | | |
| | | |
|