|
|
Wojczi | 2012, paź 24 13:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 31
dom | |
To nie jest tak Mephisto, ze wszyscy hate'ujemy wszystkie zmiany. Bardzo fajnie, ze cos sie zmienilo, ogolnie nigdy nie lubilem makrowac i tez jestem zwolennikiem koxu czynnego. Natomiast tak jak koledzy sie wypowiedzieli kox czynny danej umiejetnosci jest dluzszy niz na starym biernym, dlatego jestesmy tym podirytowani. Jezeli to zostanie poprawione to wszystko bedzie fajnie.
Kolejna rzecz to pvm. Osobiscie tez zawsze bylem przeciwnikiem samotnego pvm, bo nie ma dreszczyku emocji, a mobki zadawaly mizerny dmg i kazdy woj tamer/paladyn/mrok mogli sobie bic wiekszosc mocnych mobow solo. Co mnie jednak irytuje, ze teraz byle jaki mobek na ktorym sie koxa, a nie chodzi pvm, zadaje jakis dziwny dmg. Glupi zywiolak kwasu bije mojego lucznika po 50 na 76ar. Takich mobkow nie bije sie z magiem i nie chodzi sie na niego zeby zdobyc jakies profity bo w ciele ma raptem z 400gp. O co mi dokladnie chodzi to moim zdaniem mocne moby typu SBP, Balrony, Exodusy, Wo i wszystkie inne tego typu powinny stanowic wyzwanie, a cala reszta koxiarskich mobow powinna wrocic do wczesniejszej formy. W gruncie rzeczy to sam nie wiem czy obecne efekty sa efektem ingerencji w ar czy tez w same moby...
Bardzo podoba mi sie system rozwoju podklas bojowych, kox czynny, wzglednie szybki no i co najwazniejsze AKTYWNY i o wiele tanszy niz wczesniej. Tak wlasnie powinien koxac wojownik.
Jednak nadal niektore zmiany sa niedopracowane. Podam swoj przyklad. Gram Kensai, nie mam leczenia, chce koxac anatomie i co sie dzieje? Glowny gain jest od uzdrawiania, wbilem 1% powyzej 100 ale mi sie odechcialo bo na starych gainach podczas makra czas byl o wiele krotszy. I co mnie najbardziej denerwuje to to, ze gdy zglaszam cos takiego to temat jest zazwyczaj olewany, a nawet udalo mi sie od ekipanta uslyszec abym wbil najpierw uzdrawianie... Uznaje to wiec albo za prowokacje albo za brak wiedzy ekipanta (Ken nie moze sie leczyc bandazami) i wtedy zaczyna sie hate... Rozumiem ze popyt na podklasy barb/kensai nie jest duzy, no ale nie jest to jakas wymagajaca wiekszej dyskusji zmiana i warto tez sie nia zajac.
Na koniec, z tego miejsca chcialbym Cie Mephisto przeprosic bo sam bralem udzial w przepychankach slownych w niektorych tematach, a nie o to tu chodzi. Poprostu bylem podirytowany ignorancja na moje zgloszenia niektorych niedopracowan do poprawy.
Papke nie rozumiem Twojego toku rozumowania, komu sie bedzie chcialo, czy tez w ogole ma czas koxac w nieskonczonosc skille rzemieslnicze? Aby byc pelnym rzemieslnikiem potrzeba 8 skilli wiec ten JESZCZE WOLNIEJSZY KOX pomnozyc nalezy razy 8... No prosze Cie, uo to ma byc rozrywka i przyjemnosc, odskocznia od roznych rzeczy w zyciu a nie praca w kamieniolomach.
|
| Stój z czarem w łapie po 10 minut - mów, że umiesz grać.
|
Wojczi | 2012, paź 24 15:06
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 31
dom | |
Zgadzam sie, arty potrafia bic po 10x na 85 ar. Troche to nie halo.
|
| Stój z czarem w łapie po 10 minut - mów, że umiesz grać.
|
yankee | 2012, lis 16 00:05
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Mhm, cóż za ciekawa wypowiedź, zastanawia mnie tylko kto to mówił i o jakie liczby chodzi? |
|
yankee | 2012, lis 15 18:40
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
@Disho, aktualnie jest to poprawiane, Faza już gdzieś pisał w jakimś temacie o tym. |
|
yankee | 2012, paź 24 16:51
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Receptury uczysz się raz na zawsze ale z twojego postu mogę wywnioskować to że nawet pewnie nie sprawdziłeś jak to działa. |
|
[as] | 2012, lis 14 20:29
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 1
Kwidzyn | |
jak dla mnie przywrocic stary koks i wytwarzanie dla rzemieslnika i bedzie git | | | | | | | | |
| | | |
|