|
|
[MaŁeK] | 2013, cze 21 20:46
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
Imho rozdawanie npc'ów za jakieś punkty z gildi za pvp/pvm/expy to bardzooooooo zły pomysł .
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"
|
[MaŁeK] | 2013, cze 22 01:51
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
Variat da ci prywatne gildijne miasto
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"
|
[MaŁeK] | 2013, cze 22 13:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
@Variat ja nie jestem przeciw propozycji , tylko przeciw stawianiu npc'ów dla graczy . Propozycja wg. mnie jest bardzo dobra tylko wymaga innych nagród za te punkty .
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"
|
[MaŁeK] | 2013, cze 23 05:23
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
@Hudy czy ty naprawdę wiesz czego ty wymagasz ? To zrobi osobiste posesje prywatne z npc'ami gdzieś na gruncie 'gildyjnym' ze tak to ujmę . Ja już bym to zrobił na zasadzie bezpiecznego obszaru gdzie nie można kogoś zabić . Np. zdobędziesz 1000 pkt w gildii to możesz postawić bezpieczny domek na terenie którego nie można nikogo zabić i tyle . Takie coś dla redów (w sumie dla blue też ) by się przydało , bo zawsze robiło się wpady na domki komuś zabijało , czy kradło magola przy robieniu expów . Red na obecną chwile nie ma bezpiecznego miejsca i myślę , że to by było o niebo lepszym pomysłem niż pośrednie 'wyganianie' graczy z miast i stawianie im npc'ów na ich 'gruntach' .
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"
|
ylus | 2013, cze 21 17:48
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
tez za z tym ze widze jedno niedociagniecie, co z ludzmi ktorzy sa waleczni i szukaja przygod
|
| #releaseweb
|
ylus | 2013, lip 17 16:18 | 2013, lip 17 20:27
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
dodal bym do postu yankee - go ze straz w takich zdobytych/kupionych miastach danej gildi pelnili by NAJEMNICY za ktorych trzeba placic, tylko bez przesady z tymi oplatami to raz a dwa, wiadomo ze najemnika mozna zabic latwiej niz straznika wiec najazdy tez mogly by byc
ehhh.... teraz dopiero doczytalem ze yankee napisal o najemnikach
|
| #releaseweb
|
Yava | 2013, cze 22 11:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 3 |
To może ustawić jakiś gigantyczny próg punktowy i dać możliwość "wykupienia" za nie miasta? |
|
yankee | 2013, lip 17 14:45
|
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
Ja to widzę inaczej, 80% miast jest bezużytecznych ale to taki mały szczegół. Pierwsza grupa jak i druga niech mają możliwość zdobywania/wykupywania miast. Jak to widzę? Gildia A (PvP) uzbierała np. 1000 killów i stać ich aby objąć rządy np. w Vesper, po "zakupie" mogą ustawić tam strażników i innych NPCów bo poprzedni się wynieśli ze względu na nagłą zmianę władzy w mieście, oczywiście za pkt, 50% dochodów od NPC'ów trafiałoby do skarbca miejskiego (gp też potrzebne na NPC'e). Niestety drugiej gildii (PvM) się to nie spodobało i chcą odbić miasto z rąk bandytów i zagarnąć wszystko dla siebie, taka gildia musiałaby wyczyścić miasto ze strażników i nie pozwolić aby ich liczba wzrosła do np. 20 sztuk, po 48h (realnych) takiego okupowania miasta NPC'e byłyby za gildią PvM i w tym samym momencie ta gildia obejmowałaby władzę w takim mieście, chodzi mi głównie o walki o miasta.
Podaje tylko przykład że gildia PvP i PvM, mogą być też dwie takie same (chodzi o przynależność i status red/blue)
Stolic krain nie można "wykupować", chodzi o Britt, Mistas etc.
Gildie rzemieślnicze mogłyby budować osady z gotowych budynków, wykupywać kratki na zasadzie jaką opisał Inco, max to jedna osada dla gildii, można też przygotować przecież gotowe wzorce osad rozkładanych z biletów bądź budowanych przez GMów na jakiś tam wzór, w tereny takich osad mogą wchodzić lasy i dziekie kopalnie, w osadach można ustawiać niezbędne NPC'e i strażników aby rzemiechy czuły się trochę bezpieczniej. Może niech zamiast strażników w obydwóch przypadkach będą to najemnicy? a dla gildii PvM jakieś mobki o sile najemników. | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|