|
|
Adi001100 | 2013, sie 11 19:02
|
|
|
|
|
| Maalus Lillith | |
|
2010, maj 3
Rybnik | |
@furiat nie u nas, mamy lepszy serwer.
|
| http://i.imgur.com/xN2Ud.gif
"Parafrazując klasyka "this aren't the druids you're looking for"(...)" - Thing
|
dev | 2013, sie 17 14:53
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
taaaaaaak, zrobmy muminkowo!
|
| GROWIN KROL PK!
|
dev | 2013, sie 18 04:25
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
to zacznij grac w gry singleplayer.
|
| GROWIN KROL PK!
|
dzikus | 2013, sie 7 14:52 | 2013, sie 7 15:04
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
@Incognito No i nie widzę tu błędu logicznego. Red jako morderca mógł bić każdego i odwrotnie - każdy mógł bić reda. Blue jako porządny i dobry mógł ganiać tylko redów. W starym systemie przynajmniej każda frakcja miała jakieś profity. Obecnie narzucany jest status blue, bo red nie tylko nie ma profitów, ale jeszcze jest wbijany do gleby na każdym kroku. Także zarzut z kolorem jak najbardziej na miejscu, obecnie warto posiadać ten status jedynie ze względu na upodobania kolorystyczne. Chociaż nie, przepraszam. Red jeszcze symbolizuje postawę w stylu "nie jestem tchórzem, który nie poradzi sobie z przeciwnikiem bez klątwy". I z wielką chęcią przeczytam dlaczego starzy gracze zbili reda skoro nie po to, żeby wykorzystać klątwę. Może znowu ze względu na kolor albo(UWAGA) k l i m a t.
@up Jeszcze kilka miesięcy temu grały 4 wielkie ekipy. Nie chce mi się wierzyć, że tyle osób nagle straciło czas żeby zalogować chociaż na chwilę lub żeby ich odejście było związane ze zmianami na rynku gier(bo dobre mmo były dostępne od dawna, ale jednak ultima ich tu trzymała). Zwłaszcza, że wiele osób pisało, że nie podobają im się zmiany. A z tym chamstwem strasznie wyolbrzymiacie. Kiedyś było więcej ludzi, więcej wpadów na koks i takich tam, za to mniej prezentów od starszych graczy i pomocy na starcie. Ogólnie było trudniej, a jednak ludzie się przebijali i zostawali na dłużej. Teraz nagle chcecie młodych na siłę utrzymać tworząc jakiś muminkowy shard, a i tak wielu tego nie docenia.
@Mephisto Nie rozumiem dlaczego za każdym razem kiedy wspomniany jest bierny koks, wyolbrzymiasz sytuację pisząc o automatycznym dodawaniu statów. Na biernym koksało się strasznie wolno, jedyny plus był taki, że wygodnie. A prawda jest taka, że obecnie jeszcze łatwiej o botowanie niż w czasach bierniaka. Na zamówieniach są lepsze gainy, nie ma już możliwości złapania oszusta...Tylko ogarnąć nowe makra i wracamy do punktu wyjścia. Ludzie się zrazili pewnie nie tyle do samego nowego systemu, co do jego niedopracowania. Bo przecież było wiele zamieszania na początku. Tak tylko chciałem zwrócić uwagę, że wcale nie wyeliminowałeś zła, które przedstawiasz jako bierne koksanie.
Gracze Pkowcy przegonili sporo nowych, a za moment graczom 'tylko pvm' uda się zrównać tych od PK z ziemią . W żadnym przypadku nie wpływa to pozytywnie na online.
Skoro mamy tu graczy, którzy grają tylko pvm, to można to rozwiązać nadając im trwały status działający na tej samej zasadzie co 'młody' i/lub dodać instancje. Niech sobie robią te pvm ile chcą, ale wtedy nie będą mogli nafarmić magików i ganiać innego gracza. Obecnie dążycie do sytuacji, w której dany gracz może przeszkadzać w pvp, uprzykrzać grę innym, a później wejść do lochu i powiedzieć 'teraz nie możecie mnie bić, będę farmił najlepsze magiki w grze'. Taki system ma sens w nowoczesnych grach, gdzie raz zdobytego itemu się nie traci. Wtedy przeszkadzanie w pvm nie ma większego sensu. Ale w takiej rozgrywce jak na mw tak nie może być. |
|
dzikus | 2013, sie 7 20:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
@Mephisto 1) Istnieją nawet makra, które same dadzą recall i wykupią regi, więc pewnie nie ma stąd długiej drogi do tego, żeby brały/oddawały zamówienia. Ale zupełnie nie o to chodzi. Ja wcale tam nie napisałem, że chce przywrócenia bierniaka. Zauważyłem jedynie, że ostatecznie różnice między nowym a starym systemem są niewielkie. W starym było wygodniej, ale gainy były gorsze. Na zamówieniach gain się zwiększa i pojawia się element aktywny w postaci latania po zamówienia i oddawania ich. A jednak wiele osób tęskni za starym systemem i pewnie byli by szczęśliwi gdyby wrócił. Temat poruszyłem tylko dlatego, że byłem ciekawy dlaczego za każdym razem wyolbrzymiasz tą sprawę, skoro biernie koksało się straszliwie wolno i ostatecznie cały proces tworzenia grywalnej postaci(aktywnie+biernie) zajmował znacznie więcej czasu niż w jakiejkolwiek z nowoczesnych gier, do których MW próbuje się zbliżyć.
2) Z wykorzystywaniem klątwy to nie był żaden argument tylko zwykłe stwierdzenie faktu. Jak ktoś, kto zawsze uczestniczył w PK i nigdy nie twierdził, żeby mu coś w danym systemie przeszkadzało nagle wbija blue bo weszła zmiana ułatwiająca życie to jest po prostu wygodnym cwaniakiem i chce wykorzystać zmianę maksymalnie. I tak też przecież było, póki nie wprowadziliście ograniczeń na czempach. To była zwykła odpowiedź na stwierdzenie Inco, że starzy gracze nie zbili reda żeby coś wykorzystywać. Dalej mogli się bić jako redzi.
I NAJWAŻNIEJSZE: Można pójść na kompromis. Zostawić tą 'pvp arene', ale ograniczyć ją żeby nie działała globalnie, powiązać z eventami, które muszą być powiązane z pvp(czempy,ognisty). Stworzyć strefę, wydłużyć status młodego, dodać instancje z silnymi mobami na końcu. Pomysłów jest wiele. Chodzi o to, że da się stworzyć rozgrywkę, która będzie pasowała każdemu, dlatego nie mogę pojąć, dlaczego nie chcecie się podjąć takiej próby. |
|
dzikus | 2013, sie 7 21:06
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
Tak czułem :/. |
|
furiat | 2013, sie 6 20:19
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
Mephisto napisal posta, nie wiadomo co robic, wiec cos napisze:
Proponuje doczekac do konca wakacji i zrobic nastepujacy ruch, jezeli online nie bedzie wystaraczajace:
Cofniecie klatwy, przywrocenie strefy non pvp, badz zrobienie 1 krainy strefa pvp (Malas, Fellucca, whatever). Zostawienie specjali (co wy gadacie, to dobre wlasnie jest, a nie nuda) Przywrocenie biernego koxu. WIPE z pewnym bonusem dla graczy starych, suma liczb lat postaci * 1k = kasa na start. Harde przyspieszenie koxu statow i skilli, na recepturach po prostu szybsze gainy, ograniczenie gainow na biernym, co by kazdy mogl sie szybko skoxac. Bo czemu cholera nie, czasu i zaparcia nie ma juz jak kiedys, a kazdy by wtedy chetniej pogral. Oczywiscie od pewnego progu kurewskie spowolnienie, gorzej niz teraz. Co by kazdy mial maga 6/5/7, woja 8/8 i byla prawdziwa zabawa. Zostawienie 1 miasta red. Ewentualnie zostawienie 1-2-3 krain, nie wiecej. + dodanie dzialu na forum odpowiedniego, gdzie kazda zmiana powazna bylaby glosowana w ankiecie. ja nie rozumiem jak mozna bez uprzedzenia wrzucac zmiane z biernym itp. Ta globalna aukcja!!!!!!!!! Tyle na poczatek, tam lajos napisal zeby pod koniec sie brzytwy zlapac, a czemu nie ). Sek w prostych rozwiazaniach.
Co o tym sadzicie, co byscie dodali? Piszcie tylko rzeczy nie pod siebie, a obiektywnie prosze.
I tak wiem, ze pewnie temat zostanie olany, ale ciekawi mnie po prostu wasze zdanie. A noz widelec Meph uzna, ze warto pojsc w taka strone.
Od MW odrzucaja 2 rzeczy: wolny kox i brak klimatu. I jak znowu ktos napisze, ze przeciez szybko sie koxa, albo ze res to pestka to niech zamilknie. Miesiac koxu i ma byc postac porzadna do koxu i tyle.
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
furiat | 2013, sie 7 17:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
wylacznie 1 miasto dla redow i zadne klatwy nie potrzebne
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :) | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|