|
|
Boragor | 2014, maj 9 18:12
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, maj 31
Legnica | |
Za 1 sloteeeeeeeem! |
|
Damianos | 2014, maj 9 21:20
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, kwi 26
Tychy | |
dam jeden przyklad,....zeby zrobic umiejetnosc gotowanie to praktycznie potrzebne sa 2 doatkowe umiejetnosci (rybactwo i rolnictwo). Czyli jak bedzie 1 slot, to po sankach, bo nikt na serwie nie bedzie robil rolnictwa np, tylko bo to zeby sprzedawac to na targu, a ilosc jaka jest potrzebna na gotowanie jest (g)astronomiczna . jedyna opcja w takim wypadku (zakladajac ze ma sie 2 wolne sloty na postaci) bylo by zrobienie rolnictwa, usuniecie i potem wbicie ewentualnego rybaka + gotowanie. Nie trzeba krysztalowej kuli, aby przewidziec ze w takim ukladzie nikt by sobie gotowania nie zrobil, szczegolnie ze to nie jest jakis super potrzebny skill. 2 sloty mi sie podobaja. Ktos sobie moze zrobi i paroba na drugim, ale bedzie skazany na 'sensowna gre' tylko jedna postacia. W przeciagu jakiegos czasu, pewnie mu sie znudzi jedan postac i przerobi paroba na cos normalnego. Jak mial paroba to moze i cos tam sobie naskladal dla siebie, moze sie pobawic w targowanie, ale potem w koncu bedzie zmuszony na kupowanie. W kazdym razie jak zostawimy jednego slota, to tez moze byc problem, bo nikt nie bedzie mial co sprzedawac, bo wszyscy w koncu przerobia swoje postacie na normalne do pvm albo do pvp. To nie jest takie proste ze 1 slot = targ a 4 = zero targu . Prosze sie nad tym zastanowic. Jest duzo ludzi ktorzy lubia samowystarczalnosc i nie mowie ze to ja, ale tych ludzi moze to zniechecic. Najlepsze jest to ze tacy ludzie wlasnie sie bawia w targ (znam te przyklady z koncow mw arena). |
|
dzikus | 2014, maj 9 16:06 | 2014, maj 9 16:10
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
Problemem jest stanowisko ekipy, zgodnie z którym tragiczna gospodarka serwerowa ma jakiś związek z wartością złota, a nie jest spowodowana samowystarczalnością (jak jest w rzeczywistości). Przyrost złota (więc i inflacja) będzie następował w czasie i to jest całkowicie naturalne dla gier takich jak ultima, gdzie gp można wyciągnąć z powietrza. To taki sam efekt jak dodruk w świecie realnym. Można ten proces tylko spowolnić odpowiednio ustalając drop i ceny, ale nie da się go wyłączyć i na dobrą sprawę to nie ma on żadnego wpływu na handel (handel nie musi polegać na wymianie 'złoto za item'). Jak ekipa w końcu zauważy, że to samowystarczalność zabiła gospodarke na starym serwerze to można stworzyć kolejny temat i ogarnąć jak to ograniczyć, póki jeszcze się da.
Ważny temat, @Mephisto |
|
dzikus | 2014, maj 9 17:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
Oczywiście za 1 slotem. |
|
dzikus | 2014, maj 9 17:55
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
Od tego jest np. system wymiany kont. |
|
dzikus | 2014, maj 10 16:34 | 2014, maj 10 20:17
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
@KFY Obecnie można mieć woja, maga, łuka + 5 skilli rzemieślniczych + resztę wolnego skillkapa z 4 slota na skille przemysłowe (dobrze liczę?). Słowo 'multiplayer' wygląda troche zabawnie w takich warunkach. Myślę, że niewiele osób założyłoby drugie konto gdyby groziło to perm banem. Kilku kombinatorów się znajdzie, ale zawsze istnieje szansa, że wpadną. |
|
growin | 2014, maj 10 21:28
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Wiek graczy idzie sukcesywnie w górę. Myślę, że i tak średnia postać/gracz drastycznie spadła, bo ludzie mają po prostu mniej czasu. Kolejna sprawa, że większość graczy już się zna i na zaś planuje postaci pod ekipę
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
hefez | 2014, maj 9 22:21
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
Popieram @Mischa. Ograniczyć ilość skilli rzemieślniczych i wydobywczych na konto. A postaci niech ludzi robią sobie i 100, jeśli ktoś ma chęci i czas. | | | | | | | | | |
| | | |
|