|
|
mjenki | 2014, maj 9 17:42
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, cze 11
Wrocław | |
1 slot dodatkowo pozwoli w pełni na skupieniu się na 1 postaci, jakość, a nie ilość ;]
|
| Halaszka
|
Mischa | 2014, maj 9 10:57
|
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
1. Nie i jeszcze raz nie. Bronie (i nie tylko) psują się bardzo szybko. Zostało to już podkręcone do granicy bólu - oczywiście jeśli na Reborn jest tak jak na Arenie.
2. Proponowane kilkukrotnie - ograniczenie sztuczne, łatwe do "obejścia".
Żeby nie było, że tylko pusta krytyka, to mi chodzi po głowie takie coś: a) ograniczenie ilości skilli rzemieślniczych na koncie do 6? 7? i wtedy może nawet można by wyrzucić przesycenie. Kwestią indywidualną było by, czy ktoś chce mieć czystego rzemiecha, czy korzystać na 4 postaciach ze skillcapu rzemieślniczego. b) targ był bardzo dobrym pomysłem, który się sprawdził (targ bije na głowę aukcje). Więc pomyślałbym o zorganizowaniu targu, do którego byłby dostęp z każdego miasta. Jedną z niedużych wysp, zamienił bym na "wyspę kupców", obudował murem, bez bramy. W środku bankier, magazynier, treser, strażnicy oraz oczywiście targ. Na wyspę prowadziłby pewnego rodzaju teleport, łączący wyspę z każdym miastem. Działanie teleportu musiałoby być limitowane, tzn. kupowałoby się bilet za symboliczną kwotę (100gp) i dostawało bilet powrotny (by nie był to sposób na przemieszczanie). Dzięki temu targ byłby powszechnie dostępny. Warto o tym pomyśleć teraz, póki nie ma kupców.
|
| S*T*O*P parobom!
|
roro | 2014, maj 9 16:39
|
|
|
|
|
| Rav | |
|
2014, kwi 27 |
ale co ci da ban ? zniechecenie czlowieka do gry chyba tylko , a przy 1 slocie dana osoba musi wybrac, jak chce odegrac swoja role w wielkim swiecie pixeli. Kolejna sprawa ze obnizenie % szansy na exp to kpina, bo mozesz sobie wbic i tak dowolna ilosc skili paroba, ktore i tak jak bedziesz chcial to z danego zrobisz expy przy tym co server oferuje narzedzia szansy na exp, pixele do um. |
|
roro | 2014, maj 9 17:04
|
|
|
|
|
| Rav | |
|
2014, kwi 27 |
Chodzi o handel, bo z woja maga lucznika zrobic paroba mozesz bez zadnego problemu, grzybki i jazda. Przy wprowadzeniu nowej klasy postaci, ktora ma opcje tylko na skile rzemiecha to nic innego nie wbijesz,a napewno 70% serva jak nie wiecej wybralo by klasy pod pvp pvm, w takiej opcji masz wieksze zapotrzebowanie na ludzi od parobowania gdzie dalej patrzac ten handel by wygladal calkiem inaczej i trwal. |
|
Mischa | 2014, maj 9 18:07
|
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
Ciągle te same nicki i się napędzacie.
Punkt po punkcie.
1) Ograniczenie przekazywania przedmiotów miedzy postaciami z jednego konta, a handel.
To już było i nie poprawiło to handlu - TO JEST SPRAWDZONY FAKT. Więc na prawdę proszę skończcie z tym. Czy jak postać z konta A wymieni się setem z postacią z konta B, a potem wyśle pocztą ten set innej postaci z konta A, czy to będzie HANDEL?
2) Ograniczenie do 1 lub 2 postaci na konto, a handel.
Chcecie ograniczyć ilość skilli rzemieślniczych na serwie, przez ograniczenie ilości postaci na koncie, a to jest kompletnie bezsensu. Przede wszystkim ograniczanie ilości postaci, to jest ograniczenie możliwości gry. Lepiej jest mieć więcej, czy mniej postaci? Jak ktoś nie ma czasu, to będzie miał 1, albo kilka słabych, ale to jego sprawa. Póki ktoś czerpie przyjemność z gry, to PODNOSI ONLINE. Większe ONLINE, to WIĘKSZE możliwości rozwoju HANDLU. Co więcej mając mniej możliwości, nie jeden szybciej skończy zabawę na MW, a tak to przynajmniej jest szansa, że zacznie grać inną klasą.
Kolejny argument przeciw temu rozwiązaniu jest taki, że zakładając optymistycznie, prędzej czy później znów byłaby presja na więcej postaci i zrobilibyśmy kółko.
Chcecie leczyć ból zęba środkami przeciwbólowymi
Znacznie lepszym rozwiązaniem jest to co pisałem wcześniej, czyli limit skilli rzemieślniczych na konto. Nie ogranicza to zabawy, a ukróca paróbstwo. Tu jest pole do dyskusji, jak to zrobić. Jaki powinien wyglądać taki limit (ilość skilli, czy może lepiej procentowa wartość). Czy zrobić 1 skill na postać? Czy kilka skilli na konto?
|
| S*T*O*P parobom!
|
Przem86 | 2014, maj 9 16:55
|
|
|
|
|
| Ragnar | |
|
2014, kwi 26
Lublin | |
co by to pomoglo? Jak jedna postac na acc to juz mozna by bylo zniesc wszelkie ograniczenia w rzomiosle;] |
|
R4sz3k | 2014, maj 9 17:43
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, lis 26
Bytom | |
Czytam i tylko krew we mnie wrze na takie podejscie. Jak wybierając maga mam dorównać w zbieraniu kasy górnikowi czy drwalowi. 2 slot jest konieczny. Ewentualnie jakies ograniczenie w ilości skilli rzemieślniczych na drugiej postaci. Z tego co pamietam rozwiazanie dotyczace braku noszenia/uzwania expow z postaci swojego konta byly juz wprowadzone. Przedmiot upadal na ziemie. Rozwiazaniem byla wymiana ze znajomym za przedmioty tej samej rudy/jakosci itp. |
|
Damianos | 2014, maj 9 21:20
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, kwi 26
Tychy | |
dam jeden przyklad,....zeby zrobic umiejetnosc gotowanie to praktycznie potrzebne sa 2 doatkowe umiejetnosci (rybactwo i rolnictwo). Czyli jak bedzie 1 slot, to po sankach, bo nikt na serwie nie bedzie robil rolnictwa np, tylko bo to zeby sprzedawac to na targu, a ilosc jaka jest potrzebna na gotowanie jest (g)astronomiczna . jedyna opcja w takim wypadku (zakladajac ze ma sie 2 wolne sloty na postaci) bylo by zrobienie rolnictwa, usuniecie i potem wbicie ewentualnego rybaka + gotowanie. Nie trzeba krysztalowej kuli, aby przewidziec ze w takim ukladzie nikt by sobie gotowania nie zrobil, szczegolnie ze to nie jest jakis super potrzebny skill. 2 sloty mi sie podobaja. Ktos sobie moze zrobi i paroba na drugim, ale bedzie skazany na 'sensowna gre' tylko jedna postacia. W przeciagu jakiegos czasu, pewnie mu sie znudzi jedan postac i przerobi paroba na cos normalnego. Jak mial paroba to moze i cos tam sobie naskladal dla siebie, moze sie pobawic w targowanie, ale potem w koncu bedzie zmuszony na kupowanie. W kazdym razie jak zostawimy jednego slota, to tez moze byc problem, bo nikt nie bedzie mial co sprzedawac, bo wszyscy w koncu przerobia swoje postacie na normalne do pvm albo do pvp. To nie jest takie proste ze 1 slot = targ a 4 = zero targu . Prosze sie nad tym zastanowic. Jest duzo ludzi ktorzy lubia samowystarczalnosc i nie mowie ze to ja, ale tych ludzi moze to zniechecic. Najlepsze jest to ze tacy ludzie wlasnie sie bawia w targ (znam te przyklady z koncow mw arena). | | | | | | | | | | | |
| | | |
|