|
|
Aryman | 2014, cze 28 14:43 | 2014, cze 28 15:58
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
zostala odrzucona na forum ekipy ze wzgledu na wymuszanie sztucznego online w dany dzien, mam nadzieje ze taka odpowiedz wystarczy
Mysle ze temat mozna zamknac |
|
bestia | 2014, cze 28 14:38
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, maj 11 |
Odrzucona 2014, cze 28 13:51
mozna znac przyczyny @Aryman ? |
|
Fidoludek | 2014, cze 28 10:44
|
|
|
|
|
| Incarnatio De Morte | |
|
2014, maj 21 |
Wszystko fajnie tylko na co komu taki online ? przez dany tydzien bedzie wiecej npc w miastach i tyle No bo jak inaczej nazwac postacie stojace w miescie na makro ? Od poczatku mw co chwila pojawiaja sie pomysly na podniesienie online. Niestety, nikt chyba nie zrozumial jednej rzeczy. UO to nie jest nowa gra, ktora moze konkurowac z innymi na rynku przez jakies glosowania itp. Nie da sie zwiekszyc online bo w polsce jest moze ze 100 osob ktore sa sklonne w to grac Nie przebijemy glowa muru. Goblin spuszczal sie jak mogl nad tym serwerem - reklamy, filmiki na youtubie itd itp. i to nic nie dalo - logiczne, nie mialo prawa dac Moje zdanie ktore probuje od poczatku serwa wbic mephowi do glowy jest takie. Jedyna opcja zwiekszenia online to zrobic mw globalnym serwerem. Przedstawialem z 4 duze posty kiedys jak to zajebiscie mozna zrobic. No ale zawsze odbijalo to sie echem Admin woli miec 30 online i zatrzymac "klimat" niz rozwijac serwer we wlasciwym kierunku. No bo co z tego, ze serwer jest nowoczesny (skrypty) ma questy, dobrre skille itd itp - jezeli jest to pomalu gra single/macro player |
|
Aryman | 2014, cze 25 10:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
Fajny prop, nie wiem czy da sie to zrobic czy nie, przenosze to na forum ekipy i zobaczymy co bedzie z tym dalej |
|
hefez | 2014, cze 24 17:11
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
Dokładnie, może być ciężko z oskryptem. |
|
Demi | 2014, cze 24 16:44
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, wrz 17
GRU | |
@hefez - tak tak, miałem na myśli to że jest bonus przez tydzień, jak zalogujemy w 3 dniu to mamy bonus dnia 1, i każde kolejne logowanie kolejnego dnia zwiększa bonus o +1 dzień, żeby uniknąć tego co napisałeś. Ciężko widzę oskryptowanie tego.. |
|
hefez | 2014, cze 24 14:27
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
@Demi tylko to co przedstawiłeś w tej propozycji musiałoby działać na tej zasadzie, że ktoś musi logować się codziennie przez tydzień alchemika i wykonywać mikstury, żeby uzyskać 7 dnia ten bonus +15%, bo inaczej to każdy zaloguje się 7 dnia i skorzysta z bonusu +15%, a na online wpłynie to może przez 2h tego 7 dnia, jak każdy zrobi miksów na 3 miechy
Wg mnie jak takie coś miałoby zostać wprowadzone to albo jako 1 dzień, i każdy dzień osobno dla danej klasy (przez 7 dnia) i wydaje mi się, że wystarczy 1 może 2 razy w miesiącu. A jeśli miałoby to być jako cały tydzień dla jednego skilla to musiałoby być ogarniczone w taki sposób, że musisz logować np. 5 z 7 albo 6 z 7 dni i używać skilla, żeby uzyskać te większe bonusy.
Z tą drugą opcją więcej zabawy, więc tylko 1 dzień, jak dla mnie. |
|
Demi | 2014, cze 24 13:58 | 2014, cze 24 14:03
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, wrz 17
GRU | |
Wydaje mi się że to może być coś takiego:
[ Alchemia ] Dzień Alchemika: - Szansa na wykonanie mikstur +15% - Szansa na wykonanie wyjątkowej jakości mikstur +10% - Ilość wykonywanych butelek/fiolek/flaszek +3 - Szansa na dojrzenie kega zalakowanego w tym dniu +10% - Ilość materiałów na jasną oraz duże mikstury -2
Tydzień Alchemika: Dzień 1: - Szansa na wykonanie mikstur +2% - Szansa na wykonanie wyjątkowej jakości mikstur +2% - Szansa na dojrzenie kega zalakowanego w tym dniu +2% Dzień 2: - Szansa na wykonanie mikstur +4% - Szansa na wykonanie wyjątkowej jakości mikstur +3% - Ilość wykonywanych butelek/fiolek/flaszek +1 - Szansa na dojrzenie kega zalakowanego w tym dniu +3% Dzień 3: - Szansa na wykonanie mikstur +6% - Szansa na wykonanie wyjątkowej jakości mikstur +4% - Ilość wykonywanych butelek/fiolek/flaszek +1 - Szansa na dojrzenie kega zalakowanego w tym dniu +4% Dzień 4: - Szansa na wykonanie mikstur +8% - Szansa na wykonanie wyjątkowej jakości mikstur +5% - Ilość wykonywanych butelek/fiolek/flaszek +2 - Szansa na dojrzenie kega zalakowanego w tym dniu +5% - Ilość materiałów na jasną oraz duże mikstury -1 Dzień 5: - Szansa na wykonanie mikstur +10% - Szansa na wykonanie wyjątkowej jakości mikstur +6% - Ilość wykonywanych butelek/fiolek/flaszek +2 - Szansa na dojrzenie kega zalakowanego w tym dniu +6% - Ilość materiałów na jasną oraz duże mikstury -1 Dzień 6: - Szansa na wykonanie mikstur +12% - Szansa na wykonanie wyjątkowej jakości mikstur +8% - Ilość wykonywanych butelek/fiolek/flaszek +3 - Szansa na dojrzenie kega zalakowanego w tym dniu +8% - Ilość materiałów na jasną oraz duże mikstury -2 Dzień 7: - Szansa na wykonanie mikstur +15% - Szansa na wykonanie wyjątkowej jakości mikstur +10% - Ilość wykonywanych butelek/fiolek/flaszek +3 - Szansa na dojrzenie kega zalakowanego w tym dniu +10% - Ilość materiałów na jasną oraz duże mikstury -2 | | | | | | | | |
| | | |
|