|
|
Aryman | 2014, sie 4 00:51
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
arbuz mnie zniechęca ale jakoś sobie z nim poradzę |
|
Aryman | 2014, sie 5 23:54 | 2014, sie 5 23:59
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
@nezka dostałeś wyciszenie za nic ?? wątpię
Meph już wam odpowiedział i każdy kolejny podobny temat będzie lądował tam gdzie poprzednie,
arbuz dostał wyciszenie za notoryczne podjazdy w moją stronę, budynie czy ravy dostały wyciszenia za debilizm, czyli wraca wszystko do normy,
i jeszcze na koniec, skończcie lamentować, w kółko to samo, pomysł jest zły, niedopracowany, nawet nie ma co przenosić na forum ekipy, pomysł jest bezsensu, postać z areny na reborna, no nie widzę tego i nie tylko ja :/ wiec nie piszcie w kółko o tym samym bo to nic raczej nie zmieni |
|
Aryman | 2014, sie 6 17:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
no ja nie widzę tych dopracowanych pomysłów, zwłaszcza o klątwie, a to Was najbardziej interesuje, portale miejskie ok, recalle wszędzie - nie, szybszy koks - jak najbardziej ZA, Pojemniki - jak najbardziej ZA
Więc @bnt pokaż mi jeszcze ten pomysł na klątwę bo oprócz mojego własnego to żadnego nie widziałem, no chyba że uważasz pomysł arbuza za dopracowany, a jaki on był to chyba każdy wie, 100% pure pk a tak to nigdy już tu nie będzie |
|
Aryman | 2014, sie 6 22:21
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
to znowu ja odpisze @nezka
- przywrócenie bierniaka - nie będzie - przenoszenie skilla - o tym można podyskutować - portale miastowe - dobrze jest jak jest - ograniczenia pojemników - można podyskutować - księgi czempów - z kim tam teraz pójdziesz ?? ale oczywiście można - strefa - nie wróci ale tu już się dyskutuje jak zamienić klątwę - mistas - a co z nim nie tak ?? - wilk blu - na pewno nie, natomiast jeśli postać mająca wilka jest postacią blue, w nocy po przemianie, straż nie atakowała by takiego kogoś tylko by miała oko na niego - szybszy koks - jak dla mnie ZA |
|
Aryman | 2014, sie 7 16:40 | 2014, sie 7 18:47
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
czyżby temat się wyczerpał ?
Edit: Więc zamykam |
|
bestia | 2014, sie 5 00:00
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, maj 11 |
Mysle ze zaczalbym grac jeszcze raz na MW Arena2. Zapomniec o tym nieudanym tworze MW Reborn i stworzyc dokladnie to samo co proponowala nam Arena tylko ze od poczatku.. Ew zmiany to dodanie nowego stuffu ktorego nie bylo na MW Arena (rodzaj skor, zbroi, bronie itd). Moze jakas podklasa nowa cokolwiek byle nie ingerowanie w system koksu czy to bierny czy czynny.. |
|
bnt | 2014, sie 4 13:05
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 25
Ziemia | |
Mw reborn z poczatku wydawalo mi sie nawet niezlym pomyslem. Zaczynajac tam gre mialem nadzieje, ze bedzie to fajnie rozwijana poprzednia "mw-arena" niestety jednak pomylilem sie. Skille rosly duzo wolniej niz na arenie, zostaly wprowadzone jakies debilne ograniczenia (np zmniejszenie pojemnosci plecaka, skrzyn, ograniczenie na kwit, jakies klatwy za bicie...) oraz usuniecie portali gdzie trzeba bylo z mistas do minoc pedałowac 20min. Rzeczywiscie moze nie wszyscy lubia pk, adrenaline ale ile jest takich osob? Po online widac, ze 3 w porywach do 4. Najlepsze bylo rozwiazanie moim zdaniem gdy byla strefa non-pvp (ilshenar). Mozna tam bylo spokojnie koxac, ale jak ktos chcial bic cos mocniejszego to musial liczyc sie ze strata sprzetu. Ale oczywiscie komus nagle sie odwidzialo bo przeciez jak to moze tak byc aby blue i red przebywali razem w jednym miescie!! Aby to wszystko sie utrzymalo trzeba cofnac wyzej wymienione zmiany oraz przyspieszyc koks (chyba ze juz to bylo zrobione bo od maja nie logowalem sie).
Mysle ze przeniesienie z mw-areny jednej postaci tez nie bylo by zlym pomyslem. Oczywiscie mozna lekko obciac staty/skille. |
|
bnt | 2014, sie 6 15:42
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 25
Ziemia | |
Ale sa inne pomysly dopracowane -wywalenie klatwy -przyspieszenie koxu -przywrocenie ograniczen pojemnikow takie jak byly na arenie -przywrocenie portali miejskich
pisalem to na szybko pewnie cos sie jeszcze znajdzie | | | | | | | | |
| | | |
|