|
|
Rahego | 2015, paź 23 13:53
|
|
|
|
|
| Rahego Nerth'Ell | |
|
2015, wrz 21
Piekło | |
+1 - mniejszy swiat tylko zrobic nowe przejscia do istniejacych lochow |
|
Hudy | 2015, wrz 23 13:41 | 2015, wrz 23 13:42
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Gainy statow zaczynają sie od 45% bojowego skilla, nie wiem jak z rzemieslniczymi. |
|
Boragor | 2015, wrz 24 11:39 | 2015, wrz 24 12:04
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, maj 31
Legnica | |
nie ma co lamentowac tylko grac, glownie dla siebie, a jak inni zobacza ze online rosnie to sami sie zainteresuja i zaczna znowu grac, zwlaszcza ci co znaja realia mw i juz tu grali i kumaja sie we wszystkim o co tu chodzi - online nakreca online i tu nie ma sie co sprzeczac. Prawda jest taka, ze zadna inna gierka nie dorownuje ultimie i malo kto sie z tym nie zgadza, ale nikt sie do tego nie przyznaje. Wystarczy zaczac cos pogrywac po troche, ale to samemu trzeba wykazac inicjatywe. Tak naprawde mozna doprowadzic do tych 70-80 online tylko trzeba chciec, zaczac grac i dawac znac innym. Ludzi jest mnostwo ktorzy chca tu grac. Pisze to ja sam osobiscie, ktory sam kiedys marudzilem na online, a teraz sam sobie pogrywam cos bo nie potrafie tej grze w ogole odpuscic. Mozna jeszcze naprawde spoooro lat tutaj grac, nie widze zadnych przeszkod i ciagle samemu czekam jak inni tez zaczna znowu tutaj grac. Cos w tym chyba jest ze takie dinozaury jak ja, Radagast, lary czy inni ktorych nie wymienilem bo nie wiem nawet ze graja teraz ciagle tutaj gramy i wracamy. Jprdl ludzie zrobcie tak zeby ekipa byla zmuszona wprowadzic nowe mapy, bo bedziemy sobie juz na glowy wlazic |
|
papke | 2015, wrz 26 14:37 | 2015, wrz 26 14:47
|
|
|
|
| Dagohill | |
|
2007, lis 4 |
Interesujace. Skad takie wnioski? Specjalnie nie uzylem zwrotu "bzdurne wnioski", bo moze znasz tak dobrze polska scene ultimy, ze z latwoscia mozesz poprzec te smiale stwierdzenie.
Projekty tylu CL, ktory moze i na poczatku mial 200 online, ale po kilku miesiacach serwer upadl, czy inne proby "stworzenia jedynego wspanialego serwera" przez roznych graczy, swiecie przekonanych, ze oni zrobia to lepiej, nie powinny byc brane pod uwage. Mowimy o powaznych, dlugoterminowych projektach. Na podstawie tych upadkow mozna (ale nie trzeba) wywnioskowac, jak bardzo graczom sie nudzi ta przez wielu wymarzona ultima, bez zadnych "ograniczen" i "utrudnien".
|
| Albo ludzie staja sie coraz glupsi, albo ja coraz madrzejszy
|
Boragor | 2015, wrz 26 21:16 | 2015, wrz 26 21:17
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, maj 31
Legnica | |
Online ruszylo. Ladnie przed chwila peklo 20 online i zostalo przekroczone, a i coraz wiecej "Nieznajomych" sie tworzy. Oby tak dalej i coraz wiecej. Nawet na stronie widze, ze zostala przywrocona liczba online i ilosc kont |
|
Elizabeth | 2015, paź 20 12:51 | 2015, paź 20 12:52
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, lip 1 |
A ja np. widziałbym sens w przejęciu innego serwera UO razem z graczami. Dogadać się z jakimś serwerem z online rzędu 20+ iż postacie od nich mogą być w pewnym sensie przetransferowane na MW z zachowaniem np. statów, skilli i części itemów. Oczywiście zachowując równowagę z obecnym stanem serwera. Daje to spory zastrzyk graczy, którzy mają już odpowiednio skoxane postacie i sprzęt do gry. Domyślam się, że jest to bardzo ciężkie zadanie, po pierwsze w znalezieniu odpowiedniego serwera a po drugie w dogadaniu szczegółów z ekipą. Ale może warto spróbować. | | | | | | | |
| | | |
|