|
|
sfeter | 2015, wrz 24 10:13
|
|
|
|
|
| Zinor Nawarro | |
|
2014, lip 26 |
wtrące sie nie na temat odnosnie portali.. z tego co pamietam pomysl byl taki ze mialy byc te przejscia miedzy krainami i fajnie ze sa jest to dobry zamiennik portali ale nie wystarczajacy. Mogloby ich byc wiecej i prowadzacych w dalekie jak i bliskie rejony (np. z Britt do Occlo, z Minoc do Serp/Jhelom, Lake do Ilshen) zeby zredukowac nudne bieganie miedzy drzewami |
|
Rahego | 2015, wrz 22 14:09
|
|
|
|
|
| Rahego Nerth'Ell | |
|
2015, wrz 21
Piekło | |
Zachecony pogloskami o wipie postanowilem na nowo pograc na MW. Juz po kilku godzinach gry odechcialo mi sie..
Mysle ze moj spazm wymienie w podpunktach - i tak to niczego nie zmieni, chce sobie poplakac
1. Wywaliliscie portale? serio? Po przeczytaniu kilku tematow i wypowiedzi dowiedzialem sie ze mialo to zmniejszych PVP... ale po co? Ultima to wlasnie gra pvp. Kiedy bylo najwieksze online? Wtedy gdy nie bylo stref pvp, nie bylo calego hejtu na redow, wtedy gdy na przedmiesciach minoc i mostu brit trup słał sie gesto - zaraz ktos napisze ze jak bylo pvp to mlodych nie przybywalo bo zjeby z czerwonymi nickami ich farmily - ale to jedynie wina ekipy ze wtedy sie nie zainteresowala wprowadzeniem younga na zasadach takich jakich powinnien byc i jest na kazdym servie runuo.
2. Z younga spadaja itemy, serio? Czemu nikt tego jeszcze niepoprawil?
3. Pogloski o szybkiem gainie to druga z rzeczy ktora mnie sciagnela. Wchodze do gry, koksam na vendorowym sprzecie cos kolo 2-3 h - prawie 50 bojowki. Gain na stry 45.00 : gain na dexie po 5 minutach bylo 35.01 - pozniej dlugo nic nie roslo, po 2 godzinach 35.07 i dalej juz nie rosnie . Gdzie jest ten szybki gain? Jesli mnie pamiec nie myli to 3-4 lata temu sie szybciej koksalo.
I pewnie duzo wiecej szajsu przybedzie badz jest ale o nim zapomnialem (jak np obowiazek jedzenia dla younga)
Zeby nie bylo ze tylko narzekam to fajnym zaskoczeniem jest dodatek rzemieslniczy (jak ostatnio odchodzilem z serva to byly gorace rozmowy na ten temat na forum) + cechy wydaja sie tez fajna sprawa - nie wiem co wiecej bo cala radosc zepsuly te z dupy rzeczy ktore wymienilem.
Najprostsza rada - przestancie utrudniac gre w uo i na sile ja zmieniac pod swoj idealistyczny poglad - badz enjoy 10 online
PS. zaczelem rownoczesnie gre na najpopularniejszym servie UO (kazdy napewno wie o czym mowie) Online maja 500-1000 i mimo to tylko Brit bez zadnych LL, ilshaner i innyych (z tego co wiem tylko dungeony sa wprowadzone pod mapke brit) I zaskocze was, sprawdza sie. Najlepsze sa najprostsze rozwiazania.
Sorry za bledy, spiesze sie i napisalem to na szybko |
|
xcw | 2015, paź 9 17:14
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
W zupełności się z tym nie zgodzę. MW jest zarówno dla starych jak i dla nowych graczy. Dużo przyjemniej się gra, teraz niż wcześniej, gdzie gra polegała tylko i wyłącznie na koxie biernym do czego wszyscy się przyzwyczaili. Grafika dla nowego gracza jest odstraszająca? Hmmm.... Minecraft, same kwadraty, gra która z grafiką nie ma nic wspólnego i nawet koło słowa grafika nie stała, ma milionowe online. Tu nie chodzi o grafikę, lecz o reklamę. Starzy gracze przyzwyczaili się do starych wygód, gdzie oglądali film a postać się koxała. Nigdzie na polskiej scenie gier mmorpg, i gier online, nie ma Ultimy, na wszystkich forach spotkałęm się z jednym jedynym działem gry Ultima Online, nikt nie słyszał nawet o tym, bo brakuje oficjalnego serwera tej gry, nie ma online, nie ma kto reklamować, i wine zrzucacie na Mepha. Chłop stworzył coś czego nie powstydziłby się najlepszy programista, musi trzymać rygor względem własnej wizji, bo wszyscy zaraz by zaczeli płakać, dlaczego dodałeś jemu to a mi nie. Radzę zacząć pierw od reklamowania serwera o co prosilem w innym temacie, i online wzrosnie. Sam przez 2 dni reklamowałem serwer, udało mi się załatwić 20 nowych kont, dzięki mnie pojawiły się posty nowych graczy na forum, no ale, jedna reklama która zaraz zniknie w archiwach, lub zostanie usunieta bo pojawi się następna nic nie da, trzeba to robić cały czas. |
|
xcw | 2015, paź 9 17:37
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
Hmm... no cóż każdy ma prawo do wyrażania swojej opinie, szkoda, że ja wcale nie uważam abym kiedykolwiek "psioczyl", jak kazdy mam prawo do wyrazania wlasnej opini, ale nigdy nie "psioczylem". Powodzenia, i na przyszłość, nie reklamuj serwera.;] |
|
Hudy | 2015, wrz 23 13:41 | 2015, wrz 23 13:42
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Gainy statow zaczynają sie od 45% bojowego skilla, nie wiem jak z rzemieslniczymi. |
|
papke | 2015, wrz 26 14:37 | 2015, wrz 26 14:47
|
|
|
|
| Dagohill | |
|
2007, lis 4 |
Interesujace. Skad takie wnioski? Specjalnie nie uzylem zwrotu "bzdurne wnioski", bo moze znasz tak dobrze polska scene ultimy, ze z latwoscia mozesz poprzec te smiale stwierdzenie.
Projekty tylu CL, ktory moze i na poczatku mial 200 online, ale po kilku miesiacach serwer upadl, czy inne proby "stworzenia jedynego wspanialego serwera" przez roznych graczy, swiecie przekonanych, ze oni zrobia to lepiej, nie powinny byc brane pod uwage. Mowimy o powaznych, dlugoterminowych projektach. Na podstawie tych upadkow mozna (ale nie trzeba) wywnioskowac, jak bardzo graczom sie nudzi ta przez wielu wymarzona ultima, bez zadnych "ograniczen" i "utrudnien".
|
| Albo ludzie staja sie coraz glupsi, albo ja coraz madrzejszy | | | | | | |
| | | |
|