|
|
yankee | 2016, lip 7 18:00 | 2016, lip 7 18:03
|
|
|
|
| Uleannon | | |
|
2012, sie 22 |
@Keldorn Kilka ciekawych pomysłów, pozwól że skopiuję je na forum GMów do większego omówienia.
Tak na początku mogę odpowiedzieć na szybko co do ziółek. Przy 25% umiejętności można śmiało zbierać czosnek (ciężko go wypatrzeć w trawie, polecam skrót ctrl+shift, wyświetla wszystko), czosnek rośnie pomiędzy Mistas a Lakeshire, gdy wyjdziesz wschodnią bramą będziesz przechodził przez góry, tam rośnie czosnek, więcej jest przed samym Lakeshire w takich ruinach.
Bramę tą i przejście w górach widać na tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=oh9O7se1imE&list=PLv7xDnUZ20Cra-L76GvVGMFLN504EK... zaraz za Mistas. |
|
Keldorn | 2016, lip 7 12:23
|
|
|
|
|
| Phirus | |
|
2016, cze 18 |
Jestem zielony, musialem robic i kasowac kilka postaci bo popelnialem bledy. Wiem ze jest irc itd. ale nie byloby zle gdyby forum bylo bardziej rozbudowane dla nowych, co za tym idzie zamiast caly czas pytac poczytalibysmy sobie i ok. Niekture moje pomysly: - przy opisie skilli dodac czego co dodaje, np. drwalnictwo - duzy/sredni przyrost sily - kto ma ograniczenia w skillu, np. mag nie moze uzywac kilofa - z czym wiaze sie skill na "plus" i na "minus" np. jak taktyka wplywa na magie, ze bez madrosci nie poczarujesz, inskrypcja cos wzmacnia? ktore czary? medytacja? (troche jest ale malo, zanim dowiedzialem sie ze musze miec madrosc aby czarowac troche minelo..); jak zdobyc deedy -jaki ekwipunek dany skill nam da na poczatku (ps. troche sie zdziwilem ze zczalem gre od smierci bo nie udzwignalem tkanin) -milo by bylo miec jakies opisy broni (jesli nie chcecie dawac konkretnych cyferek to chociaz cos takiego: sztylet - male obrazenia (lub sila obrazen np. 4/10 wartosci wysane z palca, jak pisalem jestem noobem), duza szybkosc (7/10), nie moze uzywac: lucznik, barbarzynca, mozna sciac galazki (powiazane tropienie) - przy poczatkowym miescie dac jakies ziola ktore mozna zebrac z zielarstwem 25% (sa grzybki, zeszen, krwawy mech, nic nie mozna zebrac) - na forum napisano ze uszy nietoperza mozna sprzedac u karczmarza - nie prawda - w niczym mi to nie przeszkadza ale zwierzeta sa dziwnie zbilansowqne, moge oswoic lesnego ostarda przy (bodajrze 40% oswajania) a wilka nie; wilk bije niedzwiedzia; szybciej oswoisz niedzwiedzia niz byka, - wytlumaczenie uzdrowicieli - jak sie leczyc (gdzies widzialem, ale moznaby wrzucic w komendy - bo tam sie zaglada na poczatku - opis interfejsu
To duzo ale moznaby zrobic odpowiednia sekcje na forum TYLKO o pomocy technicznej z gra, gdzie gracze by pomagali a moderatorzy mogliby powklejac co sensowniejsze wypociny. Dzieki za wasza prace
|
| Po oczach go Boo!
|
Boragor | 2016, cze 22 01:29 | 2016, cze 22 01:30
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, maj 31
Legnica | |
UO Antares - godzina 02:12 w nocy, 125 online, 29 gildii, 44 tys. postaci stworzonych - mozna? mozna xd Jak ruski potrafi to tymbardziej Polak |
|
dev | 2016, cze 21 16:02
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
I żeby moby dropiły tylko legendarne magiki do uma i czeki na 100k.
|
| GROWIN KROL PK!
|
Sandert | 2016, cze 21 15:42
|
|
|
|
|
| Sandert Ra'Virr | |
|
2016, lut 6
Ostrołęka | |
Umrzyj z tymi swoimi pomysłami, prosze .. |
|
Boragor | 2016, cze 21 14:25 | 2016, cze 21 14:29
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, maj 31
Legnica | |
Wlasnie wydaje mi sie, ze wyspa nie jest do konca dobrym pomyslem. Z tego co pamietam to na niej przebywali tylko nowi gracze, a ktos kto juz wyszedl nie mial do niej powrotu. Wtedy jest za duza izolacja miedzy graczami nowymi i starymi. Mysle, ze likwidujac wyspe GMowie kierowali sie tym, zeby nowi mieli kontakt z reszta graczy w normalnych miastach. Wtedy wlasnie rekompensata za brak wyspy bylo chyba wprowadzenie tych udogodnien dla nowych, zeby starzy ich nie bili - typu klatwy itd. Mysle, ze nowi musza miec kontakt z reszta graczy, a duzo jest tutaj playerow co jak zobacza nowego to rzuca mu od razu kasiury, zarcia i fure sprzetu, ktorego sami i tak juz uzywac nie beda, a zalega gdzies po skrzyniach bankowych. Ja osobiscie jak widze nowego to lubie zamienic pare slow i jak cos mam to mu daje, bo pranie sie po mordach zostawiam sobie na wyjadaczy hihi |
|
xthailen | 2016, cze 21 13:57
|
|
|
|
|
| Dariss | |
|
2012, lut 24
Europa | |
Ewentualnie stworzyć mapę nonPvP gdzie nowi i starzy będą mogli sobie ćwiczyć bez stresu.
|
| Jeśli chcesz mieć szczęśliwe życie, skup się na swoich celach, a nie na tym, czego oczekują od ciebie ludzie. --- Albert Einstein ----------------------------------- https://discord.com/invite/wkbYm8qQMP
|
Dante | 2016, cze 20 18:55
|
|
|
|
|
| Dante | |
|
2016, cze 5 |
Jako nowy (stary) gracz powiem tak, na poczatku jest ciezko strasznie. Nowe konto, niby mlody nad glowa (a nic tak na prawde nie daje, jedynie strzalka do uzdro sie przyda czasem ). Na starcie 2500zlota, malo jedzenia (nie wiadomo nawet co jesc). Poza tym, ja wiem o istnieniu MW, jednak nowi trafiajac na strone - widza dosc archaiczny wyglad strony i mase wiadomosci na niej. Brakuje typowego kox poradnika, albo tej wyspy dla mlodych. Wersja SinglePlayer dla nowego byla by OK, moglby mniej poznac mechanike gry.
Skille i staty nie sa problemem. Problemem wlasnie jest brak reklamy (profil na fb ostatni news 2014), a FB to chyba teraz glowna forma reklamy. Drugim problemem jest to, ze mlody tak na prawde jest skazany na siebie. Sam ciezko mi sie gralo, koxajac w zelazie od wendora, bo na targu wszystko drogie i prawie sam royal/mistyk. Sprzet z kamienia albo slabszych rud jest nieosiagalny. A mimo wszystko mlody nieskoxany jest lakomym kaskiem w takim royalu. Chociaz w zelazie tez
Osobiscie bym chcial powrotu wyspy dla mlodych, albo innego azyla dla nich. To glownie Oni sa przyszloscia, przyjdzie 1 z tibi, przyjdzie 1 z minecrafta. Zobaczy, ze w miare przyjemnie sie gra, bez wiekszego ryzyka, bedzie mogl sie skoxac i sam bedzie mogl zdecydowac czy chce dalej byc na wyspie, czy jednak z niej wyjsc. W najgorszym wypadku wypali sie po 1-2 dniach grania. Jednak jesli wyspa bedzie interesujaca to bedzie mogl czerpac z niej frajde grajac nawet single player, to mysle, ze sciagnie ze soba swoich znajomych. | | | | | | | | | | | |
| | | |
|