|
|
marcepan | 2018, lut 5 19:50
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, wrz 14 |
To wiele wyjaśnia bez kitu .. |
|
R4sz3k | 2018, lut 9 19:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, lis 26
Bytom | |
@marcepan, zatruwanie na luczniku musisz miec, bez tego nic nie zrobisz - podstawa w dzisiejszym MW. Zastanowic mozesz sie jedynie pomiedzy ukrywaniem, a sledzeniem. |
|
JackSparrow | 2018, sty 14 13:48 | 2018, sty 14 13:58
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2016, cze 10
Uzbekistan | |
Witam, z tej strony Kornelius, który zawsze daje ci blessa mijając Cie. Wampiryzm składa się z 2 umiejętności tj rozmowa z duchami, oraz wampiryzm. Ta pierwsza umiejętność oczywiście zastępuje taktyke, więc mając tzw " wampira " usuwasz lub dajesz w kamien taktykę i wrzucasz Rozmowę z duchami, wampiryzm. Do takiego powiązania możesz wbić zatruwanie, lub ukrywanie. Jeśli jesteś lucznikiem możesz miec ukrywanie, zatruwanie i wampiryzm. Jeśli jesteś wojownikiem możesz miec albo ukrywanie, albo zatruwanie. Jednak ty jesteś lucznikiem, więc masz lepiej Działanie kulek mocy zauważalne jest w pk, którego na MW nie ma, a Ty raczej nie jesteś zwolennikiem morderstw. Podam ci to na przykładzie krasnoludzkiej ciężkiej kuszy, wrzucając na nią runo LODOWE OSTRZE z kulka mocy będzie trzymało 600sekund, a bez kulki mocy o wiele mniej, bo jakieś 120s. Jednak z szybkostrzelna, małym lukiem takiego ograniczenia nie ma i czas jest taki, jakbyś posiadał kulkę. Minus wampiryzmu najbardziej zauważalny jest na początku, tj podczas koxu, bo w dzień nie pobiegasz na powierzchni. Bodajże do 100 wampiryzmu pali słońce na powierzchni i nie możesz się leczyć, tak więc musisz za dnia siedziec w lochach i poprostu tylko koxac. Oczywiście wampiryzm ćwiczy się do do 105, bo mając 100 w dzień leczysz sie o 10s bodajże dłużej. Posiadając 105 wampa masz tylko kilka ograniczen - za dnia nie możesz wrzucac buffow swoich ( wampira ) NA POWIERZCHNI i pić krwi. W lochu w dzień buffy możesz wrzucac, jedyne co to nie możesz nadal pić krwi, ale one nie są aż tak mocno dające profit jak buffy tzw runa. Oczywiście w dzień na powierzchni musisz pamiętać żeby mieć wrzucone pozory życia - runa umozliwia leczenie sie i trzymie 10minut, więc gdy minie ten czas musisz znów wrzucić, lub jest sposób na to taki, że np po 8minutach " zrzucasz pozory " czyli czarujesz je po raz drugi i odrazu kolejny raz - takim sposobem czas sie odnawia. Jest to jedyna runa, ktora mozesz wrzucic w dzien bedac na powierzchni. Jesli pomyliłem cos to proszę o poprawe. W razie pomocy proszę o kontakt na ircu - malai. |
|
marcepan | 2018, lut 1 21:52
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, wrz 14 |
Z tego co przewija się po forum w różnych tematach to ten wamp teraz więcej nie ma niż ma .. lodowe ostrze trwa krucej o polowe i nie można wbić z truciem, odporności na trucizny nie ma ognista krew nie dziala na nic sensownego a same krwi można pic tylko w nocy i tak są osłabione .. jeśli się mylę to sprostujcie nie jestem ekspertem zbieram tylko do kupy info z postów i zastanawiam się co ten wampir tak na prawdę ma i do czego się to przydaje .. |
|
R4sz3k | 2018, lut 7 08:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, lis 26
Bytom | |
Nie wiem co masz za problem, opisałem ci w drugim poście wszystko. Łucznik wampir może mieć i zatruwanie i ukrywanie. Czytaj ze zrozumieniem, że taktyki wampirem nie masz. Mam lucznika z zatruwaniem, ukrywaniem i wampirem. Spisuje się w nocy i lochach bardzo dobrze, lepiej niż łowca z racji jego run - jest więcej przydatnych niż w łowcy. W dzień na powierzchni masz zwykłego lucznika z ukrywaniem i zatruwaniem. | | | | | |
| | | |
|