|
|
_Wrzosek_ | 2012, lut 5 18:09
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, lis 27
Sierpc | |
Trzymalem sie tego i tak
Majsterkowanie - od 50% do 60% tworzymy wytrychy - od 60% do 70% tworzymy kilofy - od 70% do 80% tworzymy narzędzia szewskie - od 80% do 90% tworzymy małe świeczniki - od 90% do 95% tworzymy tekagi - od 95% do 100% tworzymy świeczniki na ściane
Od 50 do 75% zeszly 2dni realne luznego koxu i ok 9k sztab zelaza.
bede edytowal ten post i wtedy bedzie dokladnie widac ile czego i jak dlugo sie z tym schodzi |
|
_Wrzosek_ | 2012, kwi 29 12:30
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, lis 27
Sierpc | |
Majsterkowanie
Majsterkowanie - od 50% do 62% tworzymy wytrychy - od 62% do 72% tworzymy kilofy - od 72% do 81% tworzymy narzędzia szewskie - od 81% do 90% tworzymy małe świeczniki - od 90% do 100% tworzymy tekagi (od 95% jest nawet ok 30% szybszy gain)
start od 50%
20k - 85% 6k - 90% 18k - 94.3 18k - 99.2 3,3k - 100%
65k lacznie. wyszlo by ok 60k ale pierwsze 20k nie przetapialem
Kowalstwo
Kowalstwo - potrzeba na nią około 200 tysiecy sztab żelaza - od 50% do 60% kujemy katany - od 60% do 72% kujemy czepce - od 72% do 80.5% kujemy karczki płytowe - od 80.5% do 92% kujemy rękawice płytowe - od 92% do 100% kujemy zbroje płytowe - od 100 do 105% kujemy lance Aby częściej wychodziły nam wyjątkowe rzeczy należy mieć wytrenowaną na 100% wiedzę o broni.
zaczynam ze 100% wiedzy o broni i expie z azurytu
4k - 55.3 4K - 59.8 4k - 62.5 4k - 66.3 4k - 69.5 4k - 71.3 4k - 73.0 4k - 75.3 4k - 77.6 4k - 79.9 4k - 81.3 4k - 82.6 4k - 83.8 4k - 85.3 4k - 87.4 4k - 89.4 4k - 90.2+ 4k - 91.1 4k - 92.0 4k - 92.6 4k - 93.2 4k - 93.8 4k - 94.4 4k - 95.0 4k - 95.7 4k - 96.3 4k - 96.9 4k - 97.5 4k - 98.1 4k - 98.7 4k - 99.3 4k - 99.9 1k - 100.0
lacznie - 130k zelaza
50-60 GAIN CO 1,5-3min 60-62 3,5-4min 62-66 2-3,5min 66-70 3-4min 70-72 7-10min 72-75 5-6min 75-77 5,5min 77-80 3-4min 80-87 6-8 87-90 4-6min 90-94 - 11-15min 94-100 - 11-12min |
|
_Wrzosek_ | 2012, kwi 29 20:13
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, lis 27
Sierpc | |
wszystko dokladnie spisalem takze nie ma tu zadnej pomylki |
|
[U] | 2007, sty 8 01:34
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16
JW1131 | |
kox tworzenia luków I drogi szybki (tworzymy z mozliwie jak najlepszego drewna i exp topor lub exp sztylet) koxamy oczywiscie tworzenie + hid (dla lepszego gaina dexa)
25 % - 50 % łuki 50 % - 65 % kusze (mozna nawet do 70%) 65 % - 80 % bełty 80 % - 89 % ciezkie kusze 89 % - 92 % szybkie kusze 92 % - 105 % dlugie luki
a teraz troche matematyki gainy od 90% do 100% to okolo 30 min na 0.1 2.0 % x 30 min = 600 min = 10 h w minute damy rade zrobić okolo 5 - 6 szybkich kusz zalezy czy koxamy kombinacyjnie czy nie (hid) 5x 12 = 60 klod/desek >=== 60 x 10 h >=== 60 x 600 >= 36 000 klod/desek
nastepnie dlugie luki czyli: 8.0 % x 30 min = 2400 min = 40h w minute damy rade zrobić okolo 5 - 6 dlugich luków zalezy czy koxamy kombinacyjnie czy nie (hid) 5x 16 = 80= 80 x 2400 = 192 000
w sumie 228 000 od 90% do 100%(desek) od 100 do 105% zuzycie drewna = od 90 do 100%ale nie bójcie sie ta ilosć moze się zmniejszyć poniewaz im lepsze drewno tym szybsze gainy ....
Tanio wolno to od 70% piora >--- belty od 90% do 100% gainy są co hmm o ile dobrze pamiętam 150 - 170 zrobionych pojedynczo beltów od 100% do 105% to okolo 300 - 350 beltów
troche matematyki 0.1 >--- 150 beltów/5 na minute = 30 min czyli wyjdzie nam okolo 15 000 -20 000 pior i tępych strzał do polaczenia ....gainy wydają się takie same ale na piorach z tego co pamietam idzie bardzo WOLNO
tyle pamietalem z koxu ktory odbylem 2 lata temu pozdrawiam |
|
[U] | 2007, sty 8 12:29
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16
JW1131 | |
myślałem ze lepiej łuki wychodza jak się ma wiecej dexa a nie inta....
a ze mozna koxać tworzenie tylko i wylacznie na robieniu beltów to czysty fakt ....szkoda tylko ze im wiecej ma się % tym wolnej leci % i ktoś czasem dostaje oczoplonsu na widok beltów |
|
[rumci333] | 2005, gru 28 16:01
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, lip 18
Kwidzyn | |
od 25 do 38 bandany potem do 50 koszulki z krotkim rekawem, lub od 25 do 50 bandany wiecej dex skoxasz.
|
| i myju myju tu, i pucu pucu tam, ma ciałko być na glanc!
pieszczoszki plecków raz, pieszczoszki plecków dwa, specjalny wzgląd dla pupci!
fiku-miku w kroku szał!
R.I.P. Ivor Nhi'Yla Amen...
|
[rumci333] | 2006, sty 1 12:31
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, lip 18
Kwidzyn | |
lucznika sie koxa tak samo jak zwykla walke, ktora juz jest opisana.
kox tworzenia lukow o ile pamietam:
25-33 - krotkie luki 33-80 - strzaly (bierzemy 2 czyste strzaly naraz i laczymy z piorami) 80-100 - belty (tak jak wyzej)
|
| i myju myju tu, i pucu pucu tam, ma ciałko być na glanc!
pieszczoszki plecków raz, pieszczoszki plecków dwa, specjalny wzgląd dla pupci!
fiku-miku w kroku szał!
R.I.P. Ivor Nhi'Yla Amen...
|
[MaŁeK] | 2006, wrz 15 13:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
Umagicznianie: - 25-40% - jasne - 40-50% - obrony,mocy - 50-60% - wytrzymalosci - 60-80% - ochrony przed piorunami, zimnem, ogniem - 80-90% - wiatlonosc, albo to co wyzej ;] - 90-100% - stabilnosci, madrosci,
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze" | | | | | | | | | | |
| | | |
|