|
|
Caldur | 2005, paź 15 16:36 | 2005, paź 15 16:54
|
|
|
|
Nie istnieje |
Taming czyli oswajanie by me&frends ;]
Umiejetność tylko dla wytrwalych profity raczej znikome i tak : - od 25% do 60% las ( od malej ilosci skila ptaszki kotki owce wzywyz niedzwiedzie konie lamy osty zuki ) to pelna dowolnosc, lasow ci u nas dostatek mozliwosc zgonu raczej znikoma ) - od 60% do 85/90% lodowe krainy ( tego tez jest duzo i raczej latwo sie tam poruszac chodz juz w kilku miejscach mozna napotkac silniejsze monstra ) mozliwosc zgonu srednia - od 85/90 do 100% kamienne/ogniste ( hmm tu to fire hytloth pustynia zwierza jest malo szczegolnie jezeli chodzi o ogniste z kamiennymi juz jest troszke lepiej ale tez nie za rozowo ) mozliwosc zgonu srednia/wysoka szczegolnie przy oswajniu czegos "grubszego"
Dodatkowa porada: woj ma zdecydowanie gorzej niz mag ( racele itp ) i jezeli chodzi o maga to proponuje zeby miec chociaz na samym poczatku z 90% wiedzy o zwierzetach i z 80% bojowki bo tamujac latwo dobic sobie te dwie umiejetnosci do poziomu 100%, korzysci jakie wynikaja z tamingu to w sumie staty str/dex. A z tego co zauwazylem to proponuje oswajac i uwalniac/zabijac z nastawieniem na to drugie , ODRADZAM TO LUDZIOM KTORZY MAJA MALY ZAPAŁ.
Ps. Z tego co udalo nam sie ustalic widma oswaja sie od 65/65 ( jest szansa ) Ps 2. Bardzo fajnie tamuje sie z magikiem do oswajania wiedza praktycznie nic nie daje.
Odpornosc na magie dla maga.
Załozenie ze mag na samym poczatku dal sobie 50 resa.
1 wariant mamy duzo kasy i zalezy nam na inteligencji (mamy 100 magi i medytacji evala ) -od 50% do 80% main blast w tym przypadku dobrze miec skrypt co leczy bo jest to czar zadajacy obraznie lecz minimalne ale zawsze -od 80% do 100% mana vampire tu mozna bez obaw
Uwagi dodatkowe : koszt cos kolo 1.5mln-2mln gp calosc duzo czasu wolnego z tego co pamietam gain od 96-100 cos kolo 3.5h wiec troszke zchodzi
2 wariant koxanie resa z magia z medytacja bez madrosci - od 50% do 60% pioruny 4 krag - od 60% do 70% main blast 5 krag - od 70% do 80% corp por 6 krag - od 80% do 100% kal vas flam 7 krag
Uwagi dodatkowe : musimy sie liczyc z tym ze nie zawsze bedzie nam wychodzila medytacja i magia ale w ten sposob koxamy 3 skile na raz co w 1 wariancie nie wystepuje jezeli chodzi o gp to dokladnie nie wiem ale jest to kasa ktora i tak bedziemy musieli wydac na magie bo co to za mag co nie umie czarowac.
Ps. Ja stosowalem sie do wariantu 1 bo z kasa na poczatku krucho bylo a z czasem jej bylo wiecej wiec jakos to szlo wariant 2 jest dla poczatkujacych graczy z lekka pomoca znajomych ;]
W obu przypadkach tamingu i resie mogly pojawic sie zmiany i kazdy moze miec wlasne zdanie na ten temat lecz najlepiej jest probowac samemu wzorujac sie na jakims okreslonym schemacie
Milego koxu |
|
Lost | 2005, paź 10 02:15 | 2005, paź 10 02:23
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, maj 12
Poznań | |
mozna tez ominac corpy i walic mind blasty do 78-80 calkiem spoko rosnie i mniej kasy na regi i nie musimy sie leczyc az tyle ;]
edit: spoko ze mnie wymieniles chodz duzo nie pomoglem :F no i jako 1 osobe czuje sie zaszczycony [;
|
| Nabijam Posty. "[23:08] Goblin ja mam najwieksze prawa w chs"
|
Mroczny | 2005, paź 8 17:26 | 2005, paź 8 17:26
|
|
|
|
Nie istnieje |
Kolejna przydatna rzecz tzn cennik na niektore wyroby, stworzony przez Achaje:
Stolarstwo:
numery klod: Zwykle drewno - 10 Cedrowe - 20 Debowe - 30 Orzechowe - 40 Wierzbowe - 50 Cyprysowe - 60 Cisowe - 70 Ohii - 80
meble: Ilość kłód potrzebnych do stworzenia przedmiotu * numer drewna = cena produktu
Kije: Ilosc klod potrzebnych do stworzenia kijka * numer drewna = cena produktu
kijki wyjatkowej jakosci: Ilosc klod potrzebnych do stworzenia kijka * numer drewna *15 = cena produktu
Krawiectwo:
Numery Skor: Zykla - 10 Czarna - 20 Sniezna - 30 Lodowa - 40 Kamienna - 50 Ognista - 60
Numery Zbrojek: Nieutwardzana - 1 Nieutwardzana Samuraja - 2 Utwardzana - 3 Utwardzana Samuraja - 4
Ceny: Numer Skory * (ilosc skor potrzebnych do stworzenia produktu + [numer zbrojki*4])= cena produktu
Wyjatki: Numer skory * (ilosc skor potrzebnych do stworzenia produktu + numer zbrojki) *10 = cena produktu
Tworzenie Lukow: (tylko ohii wyjatki)
Luk - 12k Kusza - 12k Dlugi Luk - 15k Szybkostrzelna Kusza - 15k Yumi - 20k
Poraz kolejny apel jesli macie inne pomoce !!!! zaznaczam pomocne rzeczy to piszcie. A jak sie komus nie podoba to niech zalozy inny temat i tam narzeka a nie bedzie tu robic smietnik |
|
Mroczny | 2005, paź 8 17:24
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Poradnik dla graczy, ktorzy chca jak najszybciej zrobic dany skill. Stwrzony przy udziale nastepujacych osob: Losta, Achaje, Fantoma, Goblina, Wesołka, Szufli, Silvanusa, EgzeQtora im i innym bezposrednio zaangazowanym. dzieki za pomoc. Mysle ze sie przyda.
Druidyzm - (umiejętność bardzo kosztowna w wytrenowaniu). - od 25% do 50% trenujemy samą umiejętność na leśnych zwierzętach - od 50% do 62% trenujemy na runie: Chwytający Korzeń - od 62% do 72% trenujemy na runie: Przywołanie Wilków - od 72% do 82% trenujemy na runie: Rój Pszczół - od 82% do 96% trenujemy na runie: Fala Pływowa - od 96% do 100% trenujemy na runie: Kamienny Deszcz Dodtakowa porada: aby czary wychodziły częściej najlepiej mieć wytrenowaną na 100% wiedzę o zwierzętach.
Kowalstwo - potrzeba na nią około 200 tysiecy sztab żelaza - od 50% do 62% kujemy katany - od 62% do 72% kujemy czepce - od 72% do 82% kujemy karczki płytowe - od 82% do 92% kujemy rękawice płytowe - od 92% do 100% kujemy zbroje płytowe - od 100 do 1005% kujemy lance Aby częściej wychodziły nam wyjątkowe rzeczy należy mieć wytrenowaną na 100% wiedzę o broni.
Majsterkowanie - od 50% do 60% tworzymy wytrychy - od 60% do 70% tworzymy kilofy - od 70% do 80% tworzymy narzędzia szewskie - od 80% do 90% tworzymy małe świeczniki - od 90% do 95% tworzymy tekagi - od 95% do 100% tworzymy świeczniki na ściane
Krawiectwo - od 50% do 60% tworzymy Płótna - od 60% do 70% tworzymy Płaszcze - od 70% do 80% tworzymy Juki - od 80% do 100% tworzymy Kimishimo - alternatywne rozwiązanie dla rozwoju od 80% do 100% [droższe ale szybciej sie uczysz] - od 80% do 82% tworzymy utwardzane karczki - od 82% do 86% tworzymy utwardzane rekawice - od 86% do 90% tworzymy utwardzane narammienniki - od 90% do 93% tworzymy utwardzane nogawice - od 93% do 100% tworzymy utwardzane tuniki
Alchemia - od 25% do 40% czarne mikstury - od 40% do 45% małe zielone mikstury - od 45% do 60% średnie zielone mikstury - od 60% do 70% duże czerwone mikstury - od 70% do 75% duże biale lub niebieskie mikstury - od 75% do 90% duże zielone mikstury - od 90% do 95% duże pomarańczowe lub żółte mikstury - od 95% do 100% duże fioletowe mikstury
Magia - od 50% do 61% czarujemy Lightning - od 61% do 71% czarujemy Paralyze - od 71% do 81% czarujemy Energy Bolt - od 81% do 93% czarujemy Flame Strike - od 93% do 100% czarujemy Resurrection
Magia 2 - od 50% do 61% czarujemy Lightning - od 62% do 72% czarujemy Mind Blast - od 72% do 82% czarujemy Energy Bolt - od 82% do 100% czarujemy Mana vampire
Zatruwanie - od 25% do 40% zatruwamy małymi zielonymi - od 40% do 60% zatruwamy średnimi zielonymi - od 60% do 80% tworzymy płaszcze/togi ochrony z pomocą średnich pomarańczowych - od 80% do 100% zatruwamy dużymi zielonymi
Nekromancja -od 25% do 50% czarujemy Ciemność -następnie czarujemy kolejno: Obcowanie, Przywołanie Umarłych, Poświęcenie, Wskrzeszenie i tutaj pojawia się następujący system. Czarujemy po koleji jeśli bedziemy niszczyli czary rzadziej niż 10 razy możemy prześć do kolejnego. Stolarstwo - do 55% tworzymy zwoje - od 55% do 60% tworzymy runy - od 60% do 80% tworzymy dragi - od 70% do 83% tworzymy sekate laski - od 83% do 100% tworzymy laski
PS. Jesli macie jakies inne propozycje lub znacie rozpiske do innych skili wpisujcie. |
|
matek | 2005, paź 8 18:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 25
Lębork | |
Magia 3 - od 50% do 61% czarujemy Lightning - od 62% do 82% czarujemy Paralize - od 82% do 100% czarujemy Mana Vampire
Dłużej sie kox'a ale łatwiej resa wbić bo nie trzeba sie leczyc jeżeli przerzucimy sie juz na Paralize choć sposób kosztowniejszy. Szczególnie polecam magom 10/10/45. Napisał bym jeszcze kilka porad ale narazie boje sie ze mnie tu zbluzgają
|
| o lol
|
Soul | 2005, paź 10 08:57
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 20
Elblag | |
Nekromacja
od 66 do 90 jedziemy na tchnieniu upiora 1. kupujemy 10 kroliczkow lub kotow 2. zamykamy sie z nimi w domu 3 ladujemy w nie tchnienie upiora czar wyskakuje po 4 s i nie trzeba medytoowac 4. gainy co 3-4 min 5. wada tego koksu jest cena 90 gp 1 czar ale kasa to zaden problem
od 90 i majac magika do necro koksamy na oczarowaniu 9 krag. Idzie szybko milo i bezbolesnie
|
| The dark side
|
Goblin | 2005, paź 16 20:41
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
News z 15-04-2005 cytuje "PS. Do czarowania zwyklych zaklec potrzebna jest teraz madrosc, bez odpowiedniego jej poziomu zaleznego od kregu, czar nie uda sie ani razu." |
|
tyss | 2005, paź 27 20:14
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
koks woja... prac wszystko co sie da.. tak w wielkim uproszczeniu.. co do alchy.. napewno nie na dedli koksac koniec ogolnie ta rozpiska mi sie nei podoba.. za geste stopniowanie.. ma sens raczej co 10 skila.. chyba jakos na X2 - X3 skila zmienia sie odczowalnie ilosc wychodzacych miksturek.. ale nie pamietam juz .. dosc dawno to koksalem | | | | | | | | | | | |
| | | |
|