|
|
nuks | 2007, kwi 30 14:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, gru 15
Bochnia | |
swietny scrypt : ) gratuluje |
|
Coni | 2007, kwi 30 16:50
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, lip 27
Lublin | |
Wszytko dziala jak nalezy, brawo
|
| 'mhm'
|
Alvin | 2007, kwi 30 17:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 19
Poddębice | |
Sympatyczne macro napewno kox bedzie umilony
|
| Co byście nie zmienili - i tak sie skoxamy ! :)
|
ReDrack | 2007, maj 2 13:13
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Nowa wersja Gain-Timera (v1.7)!
Co nowego? - usprawnienia techniczne (zwiekszony kilkukrotnie czas sprawdzania, czy nastapil gain skill'a, gdyz zdarzalo sie czasami, ze podczas koxu, kiedy mamy duzy flood wiadomosci systemowych [lewy dolny rog gry], skrypt nie zdazal z wychwyceniem wiadomosci o gain'ie; teraz ten problem nie powinien w ogole wystepowac) - niewielkie zmiany estetyczne (napisy "TYP" przed nazwami dzialow umiejetnosci, gdyz zdarzali sie ludzie, ktorzy wybierali "-- Magia --" [nazwa dzialu umiejetnosci] zamiast "Magia" [nazwa konkretnej umiejetnosci] i dziwili sie, czemu skrypt mowi, ze wybrali zly skill )
I jak zwykle standardowy odnosnik do skryptu:
http://www.redrack.webpark.pl/gain-timer.txt |
|
Loscan | 2007, maj 4 12:35
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2022, lut 26
Łódź | |
Eee tam, marudzisz.. im lepiej dzialajacy i z wiekszymi opcjami skrypcik tym lepiej gz
|
| - To nie wiec gromadzki, to wojsko, taka wasza mać! Rozkazu słuchać, bo inaczej na stryk! Rzekłem, nie mordować, nie palić, bab...
Zyvik przerwał, zamyślił się.
- Baby - dokończył po chwili - gwałcić po cichu i tak, coby nikt nie widział. â Czas pogardy
|
beggginer | 2007, maj 20 16:25
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
Widać lepiej nam idzie zrozumienie angielskiego niż polskiego Redrack, bo nie chodziło mi o to, o co podejrzewasz, i vice versa. Twój skrypt z ostatniego posta to trochę innego niż mój (opisywana wcześniej prawo/lewostronność konkatenacji), no i z arrayami nie mogę się zgodzić, bo pojęcie tablic jako struktury danych nie istnieje (niestety) w euo... ale pewnie moglibyśmy się jeszcze długo przekonywać nawzajem
|
| .
|
ReDrack | 2007, maj 12 11:21
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Admas: zaden problem, moge tak zrobic, ale wtedy stoper nie bedzie Ci liczyl wlasciwego czasu gain'u. Powiedzmy, ze normalnie masz przyrost co 25 minut, wylogowales sie w takim momencie koxu, ze po zalogowaniu cwiczysz zaledwie 3 minuty i masz gain. Wedlug tego, co Ty proponujesz, stoper pokazywalby Ci, ze gain wynosi 3 minuty... absurd! Wiem, ze tak, jak jest teraz, to troche trzeba poczekac, zeby zaczelo liczyc gain'y, ale zauwaz, ze skrypt nie ma wlasnej bazy danych i nie zapisuje, co ile miales przyrost skill'a kilka wylogowan temu przy okreslonej wartosci umiejetnosci, dlatego za kazdym razem skrypt musi policzyc od nowa jeden pelny gain (od pierwszego do drugiego przyrostu umiejetnosci), aby mogl poprawnie dzialac. Wedlug tego, co Ty chcesz, to pierwszy gain w 99% przypadkow pokazywalby niewlasciwa wartosc przyrostu, a to nie o to chodzi, zeby skrypt dzialal w stylu 'aby sobie cos tam liczyl, niewazne jak'. Jezeli nie chcesz tracic informacji o czasie gain'u i nastepnym wzroscie umiejetnosci, to jest jedna rada: wlaczasz w stoperze pauze i wylogowujesz sie, nie wylaczajac clienta (dzieki temu, skrypt nadal dziala i liczy czas pauzy). Easyuo jest nazbyt kompatybilnym programem wzgledem UO, zeby mogl dzialac samodzielnie, tak wiec na dzien dzisiejszy jest to jedyne sluszne moim zdaniem rozwiazanie. |
|
!HC! | 2007, maj 12 12:11
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, sty 22
Krk | |
dajcie ten skrypcik bo juz go tam nie ma :/
|
| śmierć jest tam, gdzie kończy się muzyka... | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|