|
|
RakuPB | 2007, maj 13 18:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lis 12
Bytom | |
|
| ;**
|
ReDrack | 2007, kwi 26 22:38 | 2007, kwi 26 22:41
|
|
|
|
Nie istnieje |
Nowa wersja Gain-Timera (v1.6)!
Co nowego? Naprawiony zostal blad zauwazony na Wiedzy o zwierzetach i wszelkiej masci bojowek. Skrypt nie liczyl gain'ow dla skill'i o dwu- i trojczlonowej nazwie (tak to jest, jak sie pracowalo bez sprawdzenia w praktyce ). Teraz powinno byc wszystko w porzadku i zarowno bojowki, jak i inne umiejetnosci kilku wyrazowe powinny byc wychwytywane i odmierzane.
Skrypt dostepny jak zwykle pod tym samym adresem. Jezeli ktos po sciagnieciu ma nadal v1.5, to nalezy po otworzeniu strony odswiezyc ja, a dopiero po tym prostym zabiegu skopiowac txt do easyuo. Have a nice day
http://www.redrack.webpark.pl/gain-timer.txt
EDIT: Oczywiscie prosze o zglaszanie, jezeli pojawiaja sie nadal/kolejne problemy zwiazane w jakikolwiek sposob ze skryptem. Wszystko bedzie naprawione w ramach moich umiejetnosci |
|
ReDrack | 2007, maj 2 13:13
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Nowa wersja Gain-Timera (v1.7)!
Co nowego? - usprawnienia techniczne (zwiekszony kilkukrotnie czas sprawdzania, czy nastapil gain skill'a, gdyz zdarzalo sie czasami, ze podczas koxu, kiedy mamy duzy flood wiadomosci systemowych [lewy dolny rog gry], skrypt nie zdazal z wychwyceniem wiadomosci o gain'ie; teraz ten problem nie powinien w ogole wystepowac) - niewielkie zmiany estetyczne (napisy "TYP" przed nazwami dzialow umiejetnosci, gdyz zdarzali sie ludzie, ktorzy wybierali "-- Magia --" [nazwa dzialu umiejetnosci] zamiast "Magia" [nazwa konkretnej umiejetnosci] i dziwili sie, czemu skrypt mowi, ze wybrali zly skill )
I jak zwykle standardowy odnosnik do skryptu:
http://www.redrack.webpark.pl/gain-timer.txt |
|
ReDrack | 2007, maj 4 11:42 | 2007, maj 4 13:12
|
|
|
|
Nie istnieje |
Nowa wersja Gain-Timera (v1.8)!
Co nowego? - zostala dodana bardzo przyjazna i przydatna opcja "pauza", ktora zatrzymuje chwilowo dzialanie skryptu; polega to na tym, iz po wlaczeniu pauzy (przycisk "PAUZA") skrypt liczy i wyswietla czas zarzadzonej przerwy (w tym czasie nie sa wychwytywane zadne gain'y skill'ow), a po wznowieniu dzialania (przycisk "PLAY") skrypt dodaje czas przerwy do czasu nastepnego wzrostu umiejetnosci (jest to skonstruowane z mysla o tym, ze w trakcie przerwy nie cwiczymy odmierzanego skill'a, dlatego czas samego gain'a nam sie nie zmienia, za to opoznia sie nastepny wzrost umiejetnosci o czas przerwy); modyfikacja ta jest bardzo przydatna w przypadkach, kiedy chcemy isc na obiad, papierosa, do sklepu, lazienki czy poprostu chocby wtedy, gdy wpada nam ktos i przerywa kox, a my nie chcemy tracic danych o gain'ach
Zdaje sobie sprawe, ze to juz moze byc troche nudne, ze co jakis czas daje jakies usprawnienia, modyfikacje i tego typu rzeczy, co moze powoli zaczac przerazac, dlatego mam nadzieje, ze to juz jedna z ostatnich zmian wprowadzonych w tym skrypcie. Have a nice day
EDIT: Uproscilem nieco skrypt (skrocilem o jakies 20-30 linijek, co znacznie przyspieszy dzialanie i zmniejszy zuzywana pamiec tymczasowa), roznica w szybkosci bedzie ledwo dostrzegalna, ale na pewno zauwazalna dla naszych drogich procesorow wersja 1.85 dostepna pod standardowym linkiem:
http://www.redrack.webpark.pl/gain-timer.txt |
|
ReDrack | 2007, maj 15 17:58
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Nowa wersja Gain-Timera (v1.9)!
Co nowego? - skrypt skrocony o okolo polowe (ponad 400 linijek, dzieki trafnemu spotrzezeniu beggginera )
Samo dzialanie skryptu nie zmienia sie ani troche (mowa tutaj o szybkosci czy skutecznosci), jednakze podczas przerabianiu skryptu na jego krotszy odpowiednik moglem niechcacy cos zbugowac, tak wiec wszelkie uwagi, problemy, bledy itp. prosze oczywiscie zglaszac postami w temacie. I nie robic mi tutaj offtopic'u
http://www.redrack.webpark.pl/gain-timer.txt |
|
admas | 2007, maj 11 21:50 | 2007, maj 11 21:50
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 12
L-ca | |
a moze by zrobic aby po wlaceniu stopera odrazu liczylo czas gain do pierwszego gaina? sa sytuacje jak wylogowuje sie odrazu po dostaniu gaina i jak po jakims czasie zaloguje sie musze dostac 2 gainy zeby wiedziec ile czasu to trwa... |
|
o_sa | 2007, maj 13 15:07
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 5
B-stok/O-ka | |
a redrack juz dawno ma wszystkie loginy i hasla do waszych kont BRAWO REDRACK !!!! DD
|
| o_sa
|
ReDrack | 2007, maj 12 11:21
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Admas: zaden problem, moge tak zrobic, ale wtedy stoper nie bedzie Ci liczyl wlasciwego czasu gain'u. Powiedzmy, ze normalnie masz przyrost co 25 minut, wylogowales sie w takim momencie koxu, ze po zalogowaniu cwiczysz zaledwie 3 minuty i masz gain. Wedlug tego, co Ty proponujesz, stoper pokazywalby Ci, ze gain wynosi 3 minuty... absurd! Wiem, ze tak, jak jest teraz, to troche trzeba poczekac, zeby zaczelo liczyc gain'y, ale zauwaz, ze skrypt nie ma wlasnej bazy danych i nie zapisuje, co ile miales przyrost skill'a kilka wylogowan temu przy okreslonej wartosci umiejetnosci, dlatego za kazdym razem skrypt musi policzyc od nowa jeden pelny gain (od pierwszego do drugiego przyrostu umiejetnosci), aby mogl poprawnie dzialac. Wedlug tego, co Ty chcesz, to pierwszy gain w 99% przypadkow pokazywalby niewlasciwa wartosc przyrostu, a to nie o to chodzi, zeby skrypt dzialal w stylu 'aby sobie cos tam liczyl, niewazne jak'. Jezeli nie chcesz tracic informacji o czasie gain'u i nastepnym wzroscie umiejetnosci, to jest jedna rada: wlaczasz w stoperze pauze i wylogowujesz sie, nie wylaczajac clienta (dzieki temu, skrypt nadal dziala i liczy czas pauzy). Easyuo jest nazbyt kompatybilnym programem wzgledem UO, zeby mogl dzialac samodzielnie, tak wiec na dzien dzisiejszy jest to jedyne sluszne moim zdaniem rozwiazanie. | | | | | | | | | | |
| | | |
|