|
|
matek | 2007, kwi 25 13:44
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 25
Lębork | |
Taki skryt tylko dawalby nam informacje ze za 3h naszego konkretnego koxu otrzymamy np. 0.1 dexa czyli jezeli chodzi o kox w lesie to nie ma sensu bo nigdy nie wyglada tak samo co nie?
Gain-Timer nie trybi mi z Animal Lore, może ktos sprawdzi
|
| o lol
|
ReDrack | 2007, kwi 23 20:49 | 2007, kwi 23 20:54
|
|
|
|
Nie istnieje |
Krotko i na temat: mam przyjemnosc oddac w uzytek publiczny owoc mojej 2-dniowej pracy, czyli skrypt mierzacy czas gain'ow poszczegolnych umiejetnosci (dostepne sa wszystkie aktualnie istniejace umiejetnosci na shardzie MW). Skrypt pisalem w momencie, kiedy nie gralem juz na MW i nie mialem zainstalowanej Ultimy, tak wiec pracowalem bez sprawdzenia, jak to dziala
Jak to dziala? Kopiujemy skrypt z ponizszego link'a do programu easyuo, zapisujemy pod jaka chcemy nazwa i wciskamy przycisk PLAY. Krotki opis dzialania zamieszczony jest rowniez w samym skrypcie, na poczatku. Po uruchomieniu wybieramy interesujace nas skill'e, jakie chcemy mierzyc i zatwierdzamy je. Nastepnie uruchamiamy stoper, ktory bedzie nam liczyl czas gain'u oraz prawdopodobny czas nastepnego wzrostu umiejetnosci.
W razie ewentualnych bug'ow, nieporozumien, zalow czy reklamacji: posty mile widziane Have a nice day!
http://www.redrack.webpark.pl/gain-timer.txt |
|
ReDrack | 2007, kwi 24 17:51
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Dzieki wszystkim za pozytywne opinie Jezeli spodobal wam sie skrypt, to najwazniejsze, co chcialem osiagnac, osiagnalem
mO_oN: kiedys na pewno... kiedy? Znajac zycie, to pewnie juz wkrotce bedzie mozna mnie minac czy spotkac tu i owdzie.
Mam prosbe do osob, ktore czytaja ten temat: jezeli spodobal sie wam moj skrypt, to bylbym wdzieczny, gdybyscie mogli go przekazac/rozreklamowac dalej (np. znajomym z gry czy na kanalach IRC'owych). Z gory dzieki |
|
ReDrack | 2007, kwi 25 10:11 | 2007, kwi 25 10:34
|
|
|
|
Nie istnieje |
Ajku: wiedzialem, ze predzej czy pozniej ktos poruszy ten temat, dlatego nie pisalem od razu... otoz przykro mi, ze rozczaruje wielu z was, ale nie da sie zrobic Stat Gain-Timera, gdyz easyuo nie ma mozliwosci mierzenia wartosci dziesietnych statow. Jedyne, co daloby sie zrobic w tym kierunku, to mierzyc gainy stat'ow o cala jedna wartosc, ale sadze, ze to nie przydaloby sie nikomu, kto ma wiecej niz 1x (ewentualnie 2x) wartosci danej statystyki (czyli tylko graczom w wieku mniejszym niz 25).
Prosbe o dorobienie mozliwosci mierzenia gain'ow statystyk dostalem juz w dniu "premiery" skryptu. Konsultowalem sie w tej sprawie z paroma innymi (lepszymi moim zdaniem niz ja) skrypterami easyuo, ktorzy potwierdzili moja obawe... niestety! Nie da sie mierzyc wartosci dziesietnych statystyk poprzez easyuo przekompilowanego na potrzeby shardu MW. Tak wiec cieszmy sie tym, co mamy, czyli skill'ami
EDIT: SiMet: myslalem troche o tym, ale to byloby nieco uciazliwe. Co prawda, skrypt moglby sobie otwierac, co jakis czas zakladke "Cechy" i sprawdzac pixcol przy statystykach, ale to wymagaloby duzo zapiskow w skrypcie (zmniejszenie tempa dzialania skryptu, a przez to mogloby czesto nie wylapywac pewnych gain'ow), a poza tym przeszkadzaloby to w grze... na przyklad podczas koxu bojowki, wpada nam ktos, uciekamy, a tu nagle BUM! Wywala nam "Cechy" na srodek ekranu i kursor lata po zakladce, zeby badac kolor pixeli skutek wiadomy. Tak wiec moim zdaniem lepiej nie ryzykowac z czyms takim
EDIT2: A poza tym: im wieksza chcemy dokladnosc w obliczeniu czasu ostatniego gain'a, tym czesciej musi byc uzywane polecenie pixsave, czyli np. dla dokladnosci do 0.5 minuty, to co 0.5 minuty musi kursor sprawdzac "Cechy". W ten sposob nie da sie nawet z komputera korzystac, ze to tak troche skrajnie ujme |
|
ReDrack | 2007, kwi 26 22:38 | 2007, kwi 26 22:41
|
|
|
|
Nie istnieje |
Nowa wersja Gain-Timera (v1.6)!
Co nowego? Naprawiony zostal blad zauwazony na Wiedzy o zwierzetach i wszelkiej masci bojowek. Skrypt nie liczyl gain'ow dla skill'i o dwu- i trojczlonowej nazwie (tak to jest, jak sie pracowalo bez sprawdzenia w praktyce ). Teraz powinno byc wszystko w porzadku i zarowno bojowki, jak i inne umiejetnosci kilku wyrazowe powinny byc wychwytywane i odmierzane.
Skrypt dostepny jak zwykle pod tym samym adresem. Jezeli ktos po sciagnieciu ma nadal v1.5, to nalezy po otworzeniu strony odswiezyc ja, a dopiero po tym prostym zabiegu skopiowac txt do easyuo. Have a nice day
http://www.redrack.webpark.pl/gain-timer.txt
EDIT: Oczywiscie prosze o zglaszanie, jezeli pojawiaja sie nadal/kolejne problemy zwiazane w jakikolwiek sposob ze skryptem. Wszystko bedzie naprawione w ramach moich umiejetnosci |
|
ReDrack | 2007, maj 2 13:13
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Nowa wersja Gain-Timera (v1.7)!
Co nowego? - usprawnienia techniczne (zwiekszony kilkukrotnie czas sprawdzania, czy nastapil gain skill'a, gdyz zdarzalo sie czasami, ze podczas koxu, kiedy mamy duzy flood wiadomosci systemowych [lewy dolny rog gry], skrypt nie zdazal z wychwyceniem wiadomosci o gain'ie; teraz ten problem nie powinien w ogole wystepowac) - niewielkie zmiany estetyczne (napisy "TYP" przed nazwami dzialow umiejetnosci, gdyz zdarzali sie ludzie, ktorzy wybierali "-- Magia --" [nazwa dzialu umiejetnosci] zamiast "Magia" [nazwa konkretnej umiejetnosci] i dziwili sie, czemu skrypt mowi, ze wybrali zly skill )
I jak zwykle standardowy odnosnik do skryptu:
http://www.redrack.webpark.pl/gain-timer.txt |
|
ReDrack | 2007, maj 4 11:42 | 2007, maj 4 13:12
|
|
|
|
Nie istnieje |
Nowa wersja Gain-Timera (v1.8)!
Co nowego? - zostala dodana bardzo przyjazna i przydatna opcja "pauza", ktora zatrzymuje chwilowo dzialanie skryptu; polega to na tym, iz po wlaczeniu pauzy (przycisk "PAUZA") skrypt liczy i wyswietla czas zarzadzonej przerwy (w tym czasie nie sa wychwytywane zadne gain'y skill'ow), a po wznowieniu dzialania (przycisk "PLAY") skrypt dodaje czas przerwy do czasu nastepnego wzrostu umiejetnosci (jest to skonstruowane z mysla o tym, ze w trakcie przerwy nie cwiczymy odmierzanego skill'a, dlatego czas samego gain'a nam sie nie zmienia, za to opoznia sie nastepny wzrost umiejetnosci o czas przerwy); modyfikacja ta jest bardzo przydatna w przypadkach, kiedy chcemy isc na obiad, papierosa, do sklepu, lazienki czy poprostu chocby wtedy, gdy wpada nam ktos i przerywa kox, a my nie chcemy tracic danych o gain'ach
Zdaje sobie sprawe, ze to juz moze byc troche nudne, ze co jakis czas daje jakies usprawnienia, modyfikacje i tego typu rzeczy, co moze powoli zaczac przerazac, dlatego mam nadzieje, ze to juz jedna z ostatnich zmian wprowadzonych w tym skrypcie. Have a nice day
EDIT: Uproscilem nieco skrypt (skrocilem o jakies 20-30 linijek, co znacznie przyspieszy dzialanie i zmniejszy zuzywana pamiec tymczasowa), roznica w szybkosci bedzie ledwo dostrzegalna, ale na pewno zauwazalna dla naszych drogich procesorow wersja 1.85 dostepna pod standardowym linkiem:
http://www.redrack.webpark.pl/gain-timer.txt |
|
ReDrack | 2007, maj 12 11:21
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Admas: zaden problem, moge tak zrobic, ale wtedy stoper nie bedzie Ci liczyl wlasciwego czasu gain'u. Powiedzmy, ze normalnie masz przyrost co 25 minut, wylogowales sie w takim momencie koxu, ze po zalogowaniu cwiczysz zaledwie 3 minuty i masz gain. Wedlug tego, co Ty proponujesz, stoper pokazywalby Ci, ze gain wynosi 3 minuty... absurd! Wiem, ze tak, jak jest teraz, to troche trzeba poczekac, zeby zaczelo liczyc gain'y, ale zauwaz, ze skrypt nie ma wlasnej bazy danych i nie zapisuje, co ile miales przyrost skill'a kilka wylogowan temu przy okreslonej wartosci umiejetnosci, dlatego za kazdym razem skrypt musi policzyc od nowa jeden pelny gain (od pierwszego do drugiego przyrostu umiejetnosci), aby mogl poprawnie dzialac. Wedlug tego, co Ty chcesz, to pierwszy gain w 99% przypadkow pokazywalby niewlasciwa wartosc przyrostu, a to nie o to chodzi, zeby skrypt dzialal w stylu 'aby sobie cos tam liczyl, niewazne jak'. Jezeli nie chcesz tracic informacji o czasie gain'u i nastepnym wzroscie umiejetnosci, to jest jedna rada: wlaczasz w stoperze pauze i wylogowujesz sie, nie wylaczajac clienta (dzieki temu, skrypt nadal dziala i liczy czas pauzy). Easyuo jest nazbyt kompatybilnym programem wzgledem UO, zeby mogl dzialac samodzielnie, tak wiec na dzien dzisiejszy jest to jedyne sluszne moim zdaniem rozwiazanie. | | | | | | | | | |
| | | |
|