|
|
tuba | 2007, maj 18 18:41
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
liczenia statow nie mozna dodac , znaczy mozna ale upierdliwe by to bylo. poczytaj kilka stron wstecz
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
RakuPB | 2007, kwi 23 21:15
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lis 12
Bytom | |
Ładnie, ładnie widzę, że się postarałeś. Działa
ThX
|
| ;**
|
Ajku | 2007, kwi 25 14:50 | 2007, kwi 25 14:51
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lip 14
Kraków | |
matek, obliczalem gainy str/dex z dokladnoscia do 5-10 min przy 5x str. przy 6x str gain bedzie o 2x zadziej niz przy 5x a przy 7x, 4x zadziej niz przy 5x.
Ponadto skile ktore mozna koxac biernie np hiding czy anatomia sa bardzo przewidywalne. Jezeli przy 7x skila potrzebowales sie ukryc 100 razy zeby zagainowac to przy 8x bedziesz musial sie ukryc 200 razy. Jeszcze lepiej widac to na przykladzie lucznika. co 10% zwieksza sie dwukrotnie potrzebna liczba strzal ktora nalezy wypuscic zeby zagainowac. coprawda ma tutaj znaczenie czy strzelamy w zombiaki czy w lordy etinow ale przy koxie w lesie, usredniajac poszczegolne czynniki przewidywalem gain lucznictwa z dokladnoscia do 10 strzal przy 9x skila.
Podsumowujac, mozna zrobic skrypt ktory wypisywal by np potrzebna ilosc udanych ukryc do gaina skila.
|
| xanth.eu.org/screeny/uo/bm.swf
img505.imageshack.us/my.php?image=puszka22latazo8.jpg
------------------------------------------
Rom Napisał: Widze ze moj poprzedni post zostal usuniety z nieznanych mi powodow a wiec ponowie pytanie. Tuth a w czym ty biegasz?
tutth Napisał: w ciaglym strachu ze cie spotkam i padne
|
hairak1 | 2008, sty 15 17:27
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Napisane w imieniu Redracka:
Nowa wersja Gain-Timera (v1.10)!
Co nowego? - dodany nowy skill do odmierzania: Walka Toporami
W razie jakichkolwiek nieprawidlowosci czy zazalen prosze o posty ponizej w tymze temacie; wszelkie problemy bede staral sie jak najszybciej rozwiazac. Ponizej staly link do skryptu:
http://www.redrack.webpark.pl/gain-timer.txt |
|
Rom | 2008, sty 15 21:49
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Nie zal tylko kiz ma racje.
|
| Użyszkodnik blackstyle
" Wpier**leni w świat cyberprzestrzeni jak emule, czule tną klawiaturę, tylko ona ich rozumie "
|
RakuPB | 2007, kwi 23 21:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lis 12
Bytom | |
No więc sprawdzmy czy działa ;]
|
| ;**
|
RakuPB | 2007, maj 12 16:23
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lis 12
Bytom | |
No własnie z tym się zgadzam. Po prostu, żeby ci liczył skypt gainy to musisz być przez długi czas zalogowany, bo koxając np. skrybe i mając jej ponad 104, to troche poczekać na gaina od kiedy skypt zacznie liczyć, a gdzie tam do następnego
|
| ;**
|
ReDrack | 2007, maj 15 17:09
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
O zesz, beggginer... na smierc zapomnialem o funkcji 'for' masz swieta racje, mozna to skrocic i juz zabieram sie do roboty. Jednakze to nie jest dokladnie tak, jak Ty to opisales (tak gwoli scislosci): po 1. nie uzywamy string'ow (,) do laczenia zmiennych, ale array'e (.), ktore maja pierwszenstwo w wykonaniu, jesli chodzi o kolejnosc dzialan arytmetycznych a po 2. nie da sie polaczyc trzech roznych zmiennych w jedna (jak Ty to przedstawiles: "set %time , %i , a -- , #spc", gdyz w ten sposob skrypt zapamieta wyrazenie "-- , #spc" nie jako %time1a, ale jako doslownie %time%ia ), ale to tez niewielkie problemy, z ktorymi sie mozna uporac w pare sekund.
Mimo wszystkie wielkie podziekowania z mojej strony do Ciebie, beggginer i miales duzo racji: te 3 litery 'for' skroca skrypt o dokladnie 400 linijek za chwile zamieszcze przerobiony i uproszczony skrypt... jeszcze raz dzieki za zauwazenie mojego zagapienia i niepotrzebnego rozpisania sie | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|