|
|
Kwiatek | 2008, lut 3 21:17
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Druid mag tamer typowo pvm,albo woj tamer.Z takiego polaczenia masz klase typowo pvm |
|
Anethus | 2008, lut 3 20:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 25
Sosnowiec | |
Witam nie chce zakladac nowego topicka, wiec sie podepne ^^ chcialem zapytac o klase typowo do pvm... czy istnieje jakas takas? czy ktorys z klas nadaje sie bardziej do pvm, czy tez ktoras jest typowo pvp, i sie nie nadaje do pvm z gory thx za odp. pozdro |
|
Sortris | 2008, sty 27 17:40
|
|
|
|
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
Kiz i tak to nie bedzie tak mocne jak polaczenie maga z dowolna podklasa :F corp+paral+fala? |
|
Kizior | 2008, sty 27 16:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, cze 12
Katowice | |
Krew + wybicie broni?
hmm.. Czemu nie
|
| '|''''|'
|
infantylny | 2008, sty 27 16:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
wampir nie moze byc kensajem
jest to oczywisty bug zapomnialem go zglosic, bo niby czemu? |
|
Sin | 2008, sty 27 15:52 | 2008, sty 27 16:05
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, lis 6
Gdynia | |
2. No kensai nie moze sie ukrywac. 3. Podejrzewam, ze musialbys miec i taktyke i rozmowe z duchami majac wampira kensaja... ale to juz jakis GM musialby sie wypowiedziec bo jeszcze nie bylo takiej sytuacji. 4. Nie ma tutaj czegos takiego jak stricte samuraj. Wybor w oryginalnym uo (samuraj, ninja itp) dawal poprostu skille poczatkowe, ktore Ty musisz sobie sam wybrac.
Kensai to skill i z tego co jest napisane na stronie to kazdy wojownik moze zaglebic sie w jego tajniki.. ale tutaj tez lepiej sie upewnic u GM'a.
Ps. Ad'Del Amakiir Napisał(a): Trudność gry się nie liczy - ważny jest RolePlay Nie chcialbym Cie rozczarowac, ale na mw dla wiekszosci liczy sie glownie pvp (player vs player) i niewiele osob zwraca uwage na klimat i odgrywanie postaci.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
Ad'Del Amakiir | 2008, sty 27 15:46 | 2008, sty 27 15:48
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 24
Nienacek | |
1. Faktycznie, teraz doczytałem... Trudno - będzie człek wampir ^^ 2. W takim razie czekam nadal na odpowiedź 3. Trudność gry się nie liczy - ważny jest RolePlay Nadal czekam na odpowiedź dotyczącą rozmowy z umarłymi i taktyki 4. Czy to znaczy, że nie można tu zagrać samurajem?
No i nadal nie wiem jaką klasę wybrać ^^ Czy każda może mieć skill kensai (o ile to jest skill ^^)?
PS. Dzięki za odpowiedź, topic można zamknąć ^^
|
| Wielka jest pokusa potęgi, gdy dzierżysz miecz najpierw odczuwasz że mniej Ci ciąży, potem staje się częścią Twego ramienia, potem nieodzowną częścią Ciebie, w końcu macie równy udział w jedności i nie wiadomo już czy ręka wodzi ostrze czy ostrze rękę. W otchłani tkwi tajemnica potęgi, w otchłani tkwi też zguba nierozważnych.
|
Sin | 2008, sty 27 15:40 | 2008, sty 27 15:41
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, lis 6
Gdynia | |
Jezeli chcesz miec wojownika wampira to musisz poczatkowa rase wybrac czlowieka. Walczyc dwiema bronmi mozesz kazdym wojownikiem, niezaleznie od podklasy, jednak jest to faktycznie nieoplacalne inna klasa niz kensai. Wykorzystuje sie silne bronie dwureczne, ktore uderzaja na 2 pola (kratki) i maja wiekszy dmg. Pamietaj, ze mozesz miec 7 umiejetnosci (w duzym uproszczeniu; wraz z uplywem czasu bedziesz mogl wziac 8). Podstawowe buildy wojownikow to: umiejetnosc walki (do wyboru: mieczami, toporami, mlotami, bronmi klutymi), taktyka (ewentualnie zastepowana przez umiejetnosc jakiejs podklasy, jak mowa z duchami u wampira), obrona (przynajmniej na poczatku gry), odpornosc na magie, anatomia, uzdrawianie. Zostaje 1 umiejetnosc (druga dochodzi po przegraniu sporej ilosci godzin) i tutaj czesto pojawiaja sie kombinacja ukrywanie + skradanie lub ukrywanie + zatruwanie. Napisales ze chcialbys oswajac zwierzeta, czyli musialbys wybrac oswajanie + wiedza o zwierzetach. Jezeli chodzi o tropienie to nie polecam, umiejetnosc malo utylitarna. Jezeli chodzi o wampira to dobrym wyborem umiejetnosci jest: walka mieczami (lub toporami), anatomia, uzdrawianie, odpornosc na magie, rozmowa z duchami, wampiryzm, obrona, ukrywanie (majac statystyki 9x sily i 8x zrecznosci obrone mozna wymienic na zatruwanie lub skradanie).
Jak widzisz, nie mozesz miec jednoczescie wampira - kensaja - ukrywacza - oswajacza - tropiciela, bo nie ma tyle miejsca na umiejetnosci.
Jakbys mial jakies watpliwosci to lap na prv na ircu.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg | | | | | | | | | | | |
| | | |
|