|
|
Qer | 2010, mar 3 00:56 | 2010, mar 3 00:57
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2012, sie 5
Legnica/Wars... | |
Witam proponuje aby gmowie przyjrzeli się temu bo na dzien dzisiejszy dużo artów wymaga poprawy
np. Pogromca Smoków w porównaniu do Pogromca Żywiolów to jakiś smiech
Wymagana siła: 65
Szybsza regeneracja staminy Zwiekszenie zręczności Zwiekszone obrażenia przeciw smokom
Pogromca Żywiolów Wymagana siła: 65
Zwiekszenie witalności Większa szansa na trafienie przeciwnika Wysysanie many Odporność na ogień Odporność na zimno Odporność na pioruny Zwiekszone obrażenia przeciw żywiołom widać gołym okiem ze coś tu jest nie tak czemu tutaj nie ma Większa szansa na trafienie przeciwnika? nawet berdysz ma wiec coś do poprawy
Nogawice Nieszcześcia Wymagana siła: 45
Zwiekszenie staminy Odporność na ogień Odporność na zimno Odporność na pioruny Większa szansa na trafienie przeciwnika
art jeden z niewielu przydatnych dla lucznika aktualnie nie opłaca sie go zakładać niby jest większa szansa na trafienie z tego co zauważyłem nie ma jej druga sprawa zabiera dexa ale daje cale 7 staminy dziwny art no ale cóż trzecia sprawa zakladajac kolczuge z shadowa nie tracimy ara ale juz zakładając kolczugę z wyższej rudy to tracimy na tym ara, jako iz to art którego nie jest latwo zdobyć powinien dawać więcej ara - wniosek cały art do POPRAWY
aa zakładając nogawice z setem ut mistyk samuraj ar samuraja kamień
Niebiańska Siekiera Wymagana siła: 50
Odporność na ogień Odporność na zimno Odporność na pioruny Większa szansa na trafienie przeciwnika Zwiekszenie staminy Zwiekszone obrażenia przeciw nieumarłym
z tego co koledzy testowali to art naprawdę nie użyteczny kiepskie dmg miał i duży rozrzut jutro dokładnie opisze co i jak
Jelenia Głowa Wymagana siła: 45
Szybsza regeneracja staminy Zwiekszenie zręczności Widzenie w nocy Większa szansa na trafienie przeciwnika
to samo poprawic ara nie wiem jak z trafialnoscia nie testowalem jeszcze
Duch Totema Wymagana siła: 45
Zwiekszenie siły Odporność na ogień Odporność na zimno Odporność na pioruny Większa szansa na trafienie przeciwnika
to samo slaby ar w mistyku samuraj ut ar coś zużytego kamienia, z trafialnoscia tez to samo co w nogawicach nie zauważyłem żadnej różnicy
co do odpornosci na zywioly powinno chronic w jakims stopniu przed graczami gdyz malo kto ubierze arta na pvm tracac na tym duzo ara
przydało by się przyglądnąć innym artom i liczę na jakaś odpowiedz gm
|
| qer.cba.pl
|
Lucaveli | 2010, mar 3 11:43 | 2010, mar 3 11:47
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Pomyslales przez chwile, ze bronie artowe ze szpad i tak sa doladowane i moze nie wszystkie powinny byc lepsze od mieczy? Porownaj sobie szalone ostrze z zadlem weza/widlami jaszczura, moze dostrzezesz ta roznice.
|
| Dzień dobry.
|
Keny | 2010, mar 3 14:44 | 2010, mar 3 14:47
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, paź 9 |
Lanca ma + do dexa 30/35? Dmg jakie zadaje jest olbrzymie, na 2 hity pada każdy kto ma na sobie skorki. Większość artow które tu wymieniłeś jest bardzo dobra..wiec nie rozumie tematu.
|
| ...i w ryj dać mogę dać...
|
Rez | 2010, mar 9 07:45 | 2010, mar 9 07:53
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Zabilem 10 czempow zabilem ojca nie widze w tym jakiegos wiekszego wyzwania , jedynym problemem moze byc kampienie respa jak wy macie z czempami problem to juz nie nasza wina . Calkowicie zgadzam sie z Ylkiem / Kenym arty sa wystarczajaco dobre jest kilka slabszych kilka srednich i kilka bardzo dobrych , to ze sobie nimi nie radzicie to nie wina itemu tylko skila . A co do poprawy tak wspaniały plan zrobmy je total boost bedzie jeszcze wiecej czołgow na servie a jak juz nawet padnie to przeciez nie straci bo bless jest . Jedyna poprawe jaka wymagaja arty to zdjecie blesa bo niby z jakiej paczki mozna z tym padac i nie tracic dla mnie ezsensu ale zaraz pewnie wniecie sie krzyk plebsu ze ciezko zdobyc etc a prawda jest taka ze czempy sa guwnianie slabe a ojca z wampem sie robi bez jakiegokolwiek problemu .
Qer tak stracic arta moze tylko wyjatkowy debil i z tego co wiem to bylo paru takich .
A i jeszcze jedno skoro chcecie zbostowac arty trzeba tez pomyslec nad zmiana systemu ich zdobywania bo imo ten jest do dupy poniewaz : - ogarnieta ekipa 10 osob jest w stanie zablokowac calkowicie bicie reszcie servera ( zbyt przewidywalny cd ) - nawet jesli 2-3 ekipy beda kampic sobie nawzajem to zadna nie zabije poniewaz braknie im czasu
Jak dla mnie powinno byc tak : - zabicie ojca daje cd na ponowne wejscie do jego komnaty oraz czempow na miesiac . - czepmy sie odradzja w czasie 6-24h ( kazdy imwiekszy random tym ciezej kampic ) - podniesc dmg fizyczny o 25% oraz obrazenia od speli o 10-15% ( minimum ) , przekluwacz oraz pozeracz niewrazliwy na krew . - MO calkowita niewrazliwosc na krew
Zmiany spowoduja wreszcie jakies wyzwanie w zdobywaniu arta polegajace nie na nonstopowym kampieniu respa tylko w trudniosci zabicia czempa/ojca I spokojnie 3 ekipy beda mogly w kolko robic ojca a nie tylko ci dla ktorych UO jest calym zyciem i siedza przed kompem 24/h .
A i Qer dobrego magica typu 20% bojowka jest ciezej zdobyc niz arta , nie dlatego ze mob jest silniejszy slabszy tylko dlatego ze 90% magicow nie jest um to raz dwa jak juz sie trafi jakis to liczac ilosc umow sznsa na wydropienie przydatnego to 50% fajnego 20% a zajefajnego z 2-3% liczac srednio raz na 50 mobow mamy cos ciekawego czyli 5 razy tyle co na arta .
A ty Keny sie czepiasz gmowie jasno powiedzieli ze kensaj od poczatku do konca byl perfekcyjnie zbalansowany wiec nie rozumiem o co ci chodzi |
|
Seires | 2010, mar 9 14:01 | 2010, mar 9 14:06
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, cze 21 |
Diacon - znowu za wyzwiska powinieneś mieć blocka. Co ty w ogóle opowiadasz za głodne kawałki.
Jak było przy kensaiu ? poprawiono go po czym przeciętny słaby woj stawał się niepokonanym później zmiana z Elixirami gdzie wital dawal 16-20 3 dni później zostało to zmienione ponownie.
Następnie z chęci pomocy ekipie [h-] napisał do Secoha aby zablokować wrzucanie jednej z dwóch ofensywnych butli + jakieś jeszcze zmiany (obniżenie armora o 5 jednostek, obniżenie blessa do bojówki z 13% na 8%) Po czym Kensai stał się wojem bez bandaża którego trafiało się bez większego problemu nawet mając to 111boja z gildią.
Zdziwiły mnie tylko narzekania hiena że kensaiem nie da się już grać Aktualnie nie widzę żadnego Kensaia na tym serwerze.
I odnośnie Mrocznego Rycerza i wstawianiu kolejnych blokad / ograniczeń po 20-50min co jest totalnym bez sensem i widać brak fantazji ze strony Ekipy.
Ja z początku myślałem o wprowadzeniu w księdze Mrocznego Rycerza ładunków które można będzie ładować po przez zdobycie pewnych regów, ilość ładunków 7. Możliwość doładowania księgi to raz na 12h real
I odnośnie artefaktów: - co najmniej połowa artefaktów należy poprawić. Odebrać 2ręcznym bronią dmg na smoki i żywioły. - kolczugi, nogawice niech łączą się z armorem każdej zbroji i niech dają większy bonus.
|
| Wino czyni ubogiego bogatym w fantazje, a bogatego biednym w rzeczywistość
Platon | | | | | | | | |
| | | |
|