|
|
Alvin | 2010, lip 13 13:09
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
P-ce | |
"Dodatkowo modyfikacja, że przez portal mogą przejść tylko istoty nieumarłe (nekro, wamp, nieumarłe zwierzaki)."
Nekromanta to nieumarła istota ? :o Tylko punkt 1 mi sie podoba
Ps. to hairak ? podobny styl |
|
growin | 2010, lip 11 15:06 | 2010, lip 11 15:09
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
1. Obiektywne, to znaczy ZA? Napisałem Ci jasno, że nie może być tak, że ktoś pisze 'jestem nekro i chce więcej plusów'. Każda klasa ma minusy. Klasy druid/nekro są ich niemal pozbawione. 2.ooo, to się popisałeś. Cytuję: Czas trwania spirit speak x 60.
100x60=... 60 i dodajesz zera ze 100 = 60 00 = 6000!!! Może czas przeprosić, albo wyjaśnić działanie Twojej matematyki?
Jeśli zaś traktujesz 100 skilla w uo jako 1 to nie mam pytań, bo pierwszy raz widzę coś takiego (na pewno nie tylko ja, więc bez personalnych wycieczek). 3. Ale używałbyś tego? Po co mają się bawić skrypterzy? Po prostu nie widzę zastosowania, to wszystko. 6. Rozumiem, to... Tyle że nie zgadzam się z tym. Nie widzę żadnych argumentów... Byłoby za łatwo. Wbijanie do takich lochów jak central? 7. Możliwość wyjścia z lochu portalem? Nie obraź się, ale polepszanie wszystkiego jak leci, to nie jest obiektywizm... 8. Widocznie nie chodzisz na pvp. Widziałem plecaki pełne royalowych kos Nie możemy tak ich udupić. Poza tym, przecież zarówno sierp, jak i kosa zadają obrażenia tnące. Szpady 'dziurawią', a kosą i sierpem chłopi ścinali zboże. 11. Wbijając 100 oswajania i 100 wiedzy o zwierzętach poświęcasz 2 skille, a jedyne co z tego masz, to właśnie mooby. Nie możemy dawać plusów danej klasy innym
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
oleola | 2010, lip 12 00:02 | 2010, lip 12 00:25
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gdzies w swi... | |
A ja dla odmiany powiem, że jestem na nie.
Cholera, ogarnijcie się dając takie propozycje. Jak napisał kolega wyżej, same plusy, żadnego minusa.
Ja jeszcze bym dodał od siebie, tak po za konkursem, że czasami biegam z włócznią, to tak sobie nieskromnie pomyślałem, że ogólnie powinno się dać tym rzucać. No niby czemu nie? Niech będzie, że dmg takiej rzuconej włóczni jest zmniejszony o 50%, bleh, a co mi tam, niech będzie nawet o 75%!
Ogólnie nic dodać, nic ująć.
Pozdrawiam.
EDIT:
Doszły mnie słuchy, że ta propozycja dot. nekromanty pochodzi z OSI. MW to unikalny shard, ja osobiśnie nie chciałbym grać na kopii innego serwera, to tyle.
|
| ola!
|
f00x | 2010, lip 11 14:45
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Wrocław | |
Ad. 1 Prosiłem o wypowiedź osoby z nekro oraz posiadających obiektywne uwagi. Ad.2 Brak umiejętności czytania ze zrozumieniem albo spore braki z matmy. Mi zakładając ss=100% wychodzi czas trwania 60s. Ad.3 Bardziej niż poświęcenie. Ad.6 Nekro ma wrodzoną ochronę, zaklęcie tylko by je wzmacniało. Ad.7 Umożliwienie przechodzenia między lochami, za pomocą portalu. Ad.8 Obie bronie wydają mi się bardziej szpadami niż mieczami. Jeszcze nie spotkałem woja z kosą w ręce. Myślę, że by przeboleli zmniejszenie ich parametrów. Pomysł "Wyklętej Kosy" jest w porządku. Ad.11 Proszę o uzasadnienie dotyczące zwierzaków. |
|
f00x | 2010, lip 11 16:27
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Wrocław | |
Ad.1 Jesteś osobą bardzo obiektywną "Każda klasa ma minusy. Klasy druid/nekro są ich niemal pozbawione." . Proszę Cię o oświecenie mnie względem plusów i minusów nekro. Ad.2 Traktuję wartości umiejętności jako procenty (co wydaje mi się logiczne). Choć nie koniecznie musi tak to wyglądać w skryptach. Ad.3 Wszystkie skrypty są (tak mi się wydaje), ale jedynie wyłączone. Co do użyteczności, to zależy jaki zostało by ustawione zaklęcie przez GMów. Ad.6 Lochów z samymi nieumarłymi jest niewiele. Za dużo by to nie zmieniało. Więc twoje przypuszczenia, że by było za łatwo są po prostu śmieszne. Ad.7 Nie chciałbym Cię zmartwić, ale taka możliwość jest u innej klasy. Ja nie chcę wychodnego, tylko przechodzenia między nimi. Teraz trzeba korzystać z łącznika jakim jest powierzchnia. Czyli: idziemy lochem, wyskakujemy na powierzchnie, stawiamy portal do lochu. Chcę żeby było: idziemy lochem, stawiamy portal do drugiego lochu. Ad.8 Nie lubię pvp. Ad.9 Nie wiesz co piszesz... |
|
alacer | 2010, lip 11 23:41
|
|
|
|
|
| Orgast De'Forge | |
|
2006, paź 24
Budka telefo... | |
ad1. nawet ok, ad2. 50% to za duzo. darmowe leczenie na pvm. ad3. jedynie z dodatkiem ze nie dziala na otamowane zwierzeta. ad6. kompletna przesada. ad7. przesada (szczegolnie w obliczy tych wszystkich dodanych udogodnien z propozycji) ad8. Kosa na Szpade nie przejdzie. Szpady z zalozenia są kłute, a miecze sieczne. ss do kontroli nieumarlego zwierzaka ( z oswajaniem czy bez?, czy kontrola odnosi sie do oczarowania czy totalnego oswojenia i ujezdzenia?)
|
| Krocząc Mroczną Doliną Zła Się Nie Ulęknę
|
Max | 2010, lip 13 12:53
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2008, lut 23
Kłobuck | |
Bo i sa niepotrzebne moim zdaniem. Nekro juz jest wystarczajaco grywalny. Ma dla kazdego cos fajnego. Da sie pvp powalczyc i ma spore wsparcie na pvm. Nie ruszalbym tej klasy, bo sie jeszcze burdel zrobi, a jest dobrze jak jest.
|
| "W życiu piękne są tylko chwile"
"Teraz nikt nam nie wmówi że białe jest białe, a czarne jest czarne!"
|
growin | 2010, lip 11 18:40
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Dobra. Nie mam co z Tobą pisać. Wiem, że te czary są stworzone, bo grałem na innych serwerach.
Po co mam Ci wypisywać plusy czy minusy tych klas? Chyba znasz je najlepiej.
Jestem nieobiektywny, bo nie znałem definicji tego słowa.
ad 1-10. Jestem na tak!
Lepiej?
Czekam, aż ktoś inny skomentuje w podobny sposób Twoje propozycje. Okaże się, że jedyną osobą godną pisania w tym temacie, jesteś Ty. pa!
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|