|
|
f00x | 2010, lip 11 19:53
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Wrocław | |
Dobrze, że choć jedną rzecz w końcu częściowo pojąłeś ("Dobra. Nie mam co z Tobą pisać. "). Od samego początku miałeś problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Dalszej sarkastycznej wypowiedzi nie skomentuję, bo to może się ciągnąć w nieskończoność. |
|
zomg | 2010, lip 12 00:41 | 2010, lip 12 00:44
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
http://www.uoguide.com/Category:Necromancy_Spells
Tylko 1. mi się podoba, reszta albo kompletnie zbędna albo przegięta albo nieprzemyślana.
|
| http://signup.leagueoflegends.com/?ref=502842a915977193714355
|
VerV | 2010, lip 13 11:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Poznań | |
Nie specjalnie mnie przekonują te propozycje zmian...
|
| ZeZ Men Crawling
|
growin | 2010, lip 11 12:46
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Po pierwsze, są to same zmiany na plus... Sorry, ale to nawet nie jest balansowanie Jeśli coś dodajemy, to trzeba również coś uwalić. Nie wiem o co chodzi z tym portalem (może to jest uwalenie?).
2. czas trwania = ss x 60 >- przesadziłeś, 6000sekund? Ponad godzina trwania czaru? To byłby najdłużej trwający czar na mw chyba ^^. Już widzę, jak ludzie będą wbijali 50 nekromancji + 100 ss i koxali na tym magów
3. Nie bardzo wiem jaki to miałoby sens? Coś takiego jest w ogóle opłacalne?
5. Zajebisty plus na pvp oraz pvm - 0 minusów. Gdyby trwało np. 30s, albo dało się to rzucać raz na 20min, to można pomyśleć.
6. Nie no, wszystkie to przesada
7. Tak jak pisałem, nie wiem o co chodzi, mógłbyś wyjaśnić dla ludzi nieposiadających nekro ?
8. Tylko w przypadku dodania nowej broni typu "wyklęta kosa" - niech zmiana nie dotyka wojów, poza tym zarówno w przypadku sierpu i kosy chcesz to dodać do szpad... Zostawić to w mieczach
9. Nieumarłe zwierze? Chodzi chyba o koszmara? Jeśli wbijesz nekromantą wystarczająco dużo oswajania... Niech będzie
11. Pkt. 9 odnosi się do sierpa Przeciw dodawaniu więcej moobów, od tego mamy tamerów.
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
f00x | 2010, lip 11 11:31
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Wrocław | |
Witam!
Oto zestaw paru propozycji dotyczących nekro do rozważenia przez Gmów. Do dyskusji zapraszam wszystkich posiadających tą podklasę oraz obiektywne uwagi. Sondy nie dodaję, bo znając forum wiem, że większość nie posiadająca nekromanty będzie gorąco przeciw dla samej "zasady", a nie z jakiś uzasadnionych powodów. Osoby dla których najważniejsze jest pvp odsyłam do punktu 5, 8 i 9. Reszta dotyczy pvm.
Zaklęcia:
1.Ciemność: Dodatkowy efekt w postaci zmniejszenia max zasięgu rzucania czarów przez potwora lub zwierzę o 30%.
2.Obcowanie: Wymiana na zaklęcie Wyklęta Broń (Curse Weapon - An Sanct Gra Char) - posiadana broń dostaje efekt wysysania życia. (50% zadanych obrażeń wraca do rzucającego w postaci punktów życia. Czas trwania = ss x 60). Działa jedynie jeżeli przeciwnikiem jest potwór lub zwierzę.
3.Poświęcenie: Wymiana na zaklęcie Krwawa Przysięga (Blood Oath - In Jux Mani Xen) - tymczasowo tworzy mroczny pakt między rzucającym, a celem. Każde obrażenia zadane rzucającemu są zwiększone o 20%, ale ofiara również je otrzymuje. Działa jedynie na potwory i zwierzęta.
4.Przywołanie Umarłych: Dodatkowy efekt w postaci grupowego przyzwania (kilka sztuk za pomocą jednego zaklęcia - nie więcej jednak niż liczba wolnych slotów). Działanie obszarowe (wszak dalej potrzebuje zwłok).
5.Podatność na magię: Wymiana na Gnijący umysł (Mind Rot - Wis An Ben) - celowi klątwy myślenie sprawia trudności, w związku z tym wszystkie działania wymagające many mają zwiększone zapotrzebowanie o 25%.
6.Forma upiora: Wymiana na Ochrona przed nieumarłymi (Undead Protection - An Xen Corp) - wszystkie nieumarłe nie atakują nekromanty, chyba ze zostaną sprowokowane.
7.Droga Śmierci Modyfikacja w postaci zamiany "Portal może stworzyć jedynie na powierzchni" na "Portal powrotny można stworzyć jedynie na powierzchni". Dodatkowo modyfikacja, że przez portal mogą przejść tylko istoty nieumarłe (nekro, wamp, nieumarłe zwierzaki).
Walka: 8.Kosa - możliwość używania przez nekromantę (obniżenie wymaganej siły oraz obrażeń), zmiana przynależności na Szpady.
9.Sierp - możliwość używania przez druida (obniżenie wymaganej siły oraz obrażeń), zmiana przynależności na Szpady.
Spirit Speak: 10.Do kontroli nieumarłego zwierzęcia brana zamiennie zamiast wiedzy o zwierzakach.
Inne: 11.W przypadku przyjęcia punktu 9 wprowadzenie jeszcze paru nieumarłych zwierzaków (w tym wierzchowców). |
|
Pyro Valgrave | 2010, lip 12 07:30
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Z tych zmian, ktore zaproponowales bylbym sklonny zaakceptowac moze dwie. 1. ciemnosc - powinna dzialac jak czar u paladyna.. (oczywiscie maksymalnie minute), pvm moze zostac tak jak proponowal kolega - 30% mniejszy zasieg czarow u mobow 2. obcowanie - czas trwania 2-3 min przy gm nekro i ss, max wysysane zycie to 4-5hp na uderzenie, mozliwosc rzucania tego na wszystkich graczy.
Tyle z mojej strony. | | | | | | | | | |
| | | |
|