|
|
Guinness | 2010, wrz 30 15:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
Co do portali to ludzie co wpadali w nie dzien za dniem w koncu sie poplakali na mapie a ze siedzi u nich gm to zrobila sie z tego "grubsza afera" i zaczeli za to karac. Portale w miasto nie byly niczym nowym, nawet na stronce jest screen jak ktos wbiegl w taki portal podpisany "i tak bywa" czy cos w tym stylu.
Nie mniej jednak furiat ma racje. Pare ludzi poszlo siedziec i sie skonczylo stawianie portali w miasto. Jaki wniosek? Da sie wyeliminowac chamskie zagrywki jezeli ma sie na to ochote. Powinna byc jednak lista zakazanych zachowan aby nie bylo placzu ze ja za to siedzialem a on juz nie.
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
Gustawh | 2010, wrz 21 23:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gustaw | |
no niestety... jedna z glownych wad mw jest forum... a raczej uzytkownicy jego |
|
Gustawh | 2010, wrz 23 08:00
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gustaw | |
tak tylko z tym koxem chodzi o to, ze ... starzy gracze narzekaja ze przyspiesza sie go ... no sorry ale czym sie mlodych ma przyciagnac? pol roku koxu zeby wyjsc gdzies i cos zwiedzic ... na stan obecny jest online okolo 50 osob ... jesli nic z tym sie nei zrobi to bedzie sie pomniejszal non stop... stazi gracze tez czasami traca wene na granie |
|
Gustawh | 2010, wrz 23 08:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gustaw | |
+ |
|
Gustawh | 2010, wrz 23 14:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gustaw | |
Chyba zly temat wybrales ... my tu rozmawiamy jak przyciagnac graczy a nie jak ich wystraszyc |
|
Gustawh | 2010, wrz 24 14:46
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gustaw | |
zwiekszyc okres mlody do 22 badz wiecej lat ... rok postaci to troche malo jak na zapoznanie sie ze swiatem i zaczecia czegos robienia |
|
HaMinus | 2010, wrz 21 12:44
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
UKF | |
Przyspieszyc gainy statow&skilli x2. Limitow nie znosic. Taka moja refleksja. Kox na mw jest za dlugi. Na dm robi sie 6/6 w jeden dzien dla porownania
|
| Success seems to be connected with action. Successful people keep moving. They make mistakes, but they don't quit.
Duma ze zwyciestw przychodzi latwo, wiernosc po porazce przymiotem jest nielicznych.
|
HaMinus | 2010, wrz 23 20:34
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
UKF | |
Albo to wlasnie nalezy zrobic co Dante po czesci proponuje. Zwiekszyc przyrost statow na aktywnym koxie. Pomogloby to rowniez interakcji miedzy graczami.
|
| Success seems to be connected with action. Successful people keep moving. They make mistakes, but they don't quit.
Duma ze zwyciestw przychodzi latwo, wiernosc po porazce przymiotem jest nielicznych. | | | | | | | | | | |
| | | |
|