|
|
Achaja | 2011, maj 30 22:42
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Nibylandia | |
Goblin ruch w kierunku rpg? Popieram w 100% zajebiste propozycje
|
| [nGz]: mam dosc tych prvow zeby zrobic cos z twoja niedojrzala wyobraznia img242.imageshack.us/my.php?image=uo0033xv3.jpg
|
Adi001100 | 2011, maj 30 15:43
|
|
|
|
|
| Maalus Lillith | |
|
2010, maj 3
Rybnik | |
Dla mnie to to średnio trochę przemawia. System niby fajny, ale gracz nowy ma już teraz problemy z wyborem klasy i rasy. Chociaż fajnie byłoby se polatać takim balrogiem, ale to tylko czasami, for fun. Wątpię żebym ścierpiał trzymanie takiej grafiki non stop, ale czasami - czemu nie. Zrobić z tego jakiś czar, czas trzymania tak samo jak in lor, ewentualnie dać wampirowi możliwość przemiany w balroga, nie w garga zabójcę.
Co do innych ras, też średnio mi się widzi, że szczuroczłek będzie szczurka bił, szczególnie taki szczurek spada na corpa, a tu będzie bił sobie MO czy inne.
Jeszcze jedno spostrzeżenie: Elf (...) nie może mieć podklasy: złodziej >- Why? Przecież elfy są właśnie zręczne, wiele z nich lubi komuś podprowadzić coś z backpacka.
Złodziej: szybsza regeneracja staminy - klasę wezmę złodziej, wbije sobie bojówkę i lecę biegać non stop, połączę jeszcze z wampem/barbarem = mam postać, która biega non stop.
Ent: nie może mieć klasy: mag; są enty czarujące, nie widzę problemu tutaj.
sum: trochę za dużo bawienia się w wybór postaci, która i tak wy... w pizdu pewnie po 3 godzinach, bo się nie będzie opłacała. Żeby mieć fajne klasy przy takim systemie trzebabyłoby mieć conajmniej z 6 slotów na postać. Żeby skoksać sobie te 6 postaci "wystarczą" jakieś trzy lata. Trzy lata grania w jeden MMORPG, który widać, że nie ma przyszłości. Jest dobrze, tak jak jest, zrobić coś z człowiekiem - magiem i będzie jeszcze lepiej.
|
| http://i.imgur.com/xN2Ud.gif
"Parafrazując klasyka "this aren't the druids you're looking for"(...)" - Thing
|
BaR | 2011, maj 31 22:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
ZA rasami ale tylko tego gargulca lub jakieś halfingi gnomy itp
|
| ...!
|
furiat | 2011, maj 30 17:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
zamiana bonusow ok, a co do ras to z 2 max nowe bym widzial z podanych.
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
furiat | 2011, cze 5 13:09 | 2011, cze 5 14:24
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
czlowiek moze szybciej skoxac str czaro inta. nie zrozumiem nigdy skad te placze, ze to niby pojscie na latwizne. a wg zalozen bard musi byc magiem, tak zrozumialem. ogolnie pomysl do dopracowania, ale ogolny zarys jak najbardziej prawidlowo. tylko te rasy nedzne, poza balrogami.
@re szoko: Po tych zmianach szoko masz racje, ze czaro moze sie poczuc urazony badz byc troche w plecy. Ale zauwaz ze czlowiek tak sie czuje od paru lat . A ja mialem na mysli ogolne placze jak to czlowiek mag ma dobrze. No i przeciwnikow 105 evala dla czleka, ale zwolennikow 100 takty dla czaro . Poza tym nie mam jakis chorych statow i nie zamierzam miec, szkoda czasu. Sorki za offtop.
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
growin | 2011, maj 30 16:45
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Jak rozwiązać problem wierzchów u balrogów?:
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
growin | 2011, maj 30 18:50
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Goblin oglądałem kawałek. Wilkołak też zamiast wierzchów ma bieganie... I ma darmowe widma, natomiast nie może siedzieć np. na chimerze
Czyli rasy nie będą zwykłym bajerem...
Co z goblinami ? Mają jeździć tylko na worgach?:< Specjale do szybkiego biegu - znów to samo, brak widma, niemożność siadania na moobach do pvm.
KOLEJNE OGRANICZENIA :
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
Incognito | 2011, maj 30 12:42 | 2011, maj 30 19:48
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
..:: Klasy Postaci ::..
Kilka słów wstępu, ponieważ zauważyłem, że niektórzy nie rozumieją tworzenia postaci z dwoma wyborami. Tworzymy postac: wybieramy Klase (Główną, nie traktować tego jako podklasa, nie można miec 2 Głównych klas), do klasy pokazuja się nam dostepne Rasy i mamy w ten sposób postać typu: Elf (Klasa: Mag) lub Elf (Klasa: Wojownik). Co zmieni ? Tylko dopisek w paperdollu z Czarodzieja na Elfa lub Balroga a zachowamy klase mag / lucznik itp - ZMIANA CZYSTO ESTETYCZNA, nie daje możliwości szybszego koxu str a potem dexa ani nic z tych rzeczy.
-= Wojownik =- Plusy: Umiejętność Kowalstwo - 105% Umiejętność Anatomia - 105% Szybszy przyrost siły Większy bonus do życia względem anatomii (normalnie 1 na 20%, wojownik ma 1 na 10%). Szybsza regeneracja staminy Niewiele większa szansa na wydobycie lepszej rudy Lekko większy udźwig (ciężar, zanim zaczną chrupać kości) Minusy: Wolniejszy przyrost zręczności Wolniejszy przyrost inteligencji Umiejętność Mądrość - 50% Umiejętność Druidyzm - 50% Umiejętność Zielarstwo - 50% Umiejętność Inskrypcja - 50% Umiejętność Magia - 50% Umiejętność Nekromancja - 50% Umiejętność Medytacja - 50%
-= Łucznik =- Plusy: Umiejętność Tworzenie Łuków - 105% Umiejętność Anatomia - 105% Szybszy przyrost zręczności Większy bonus do życia względem anatomii (normalnie 1 na 20%, łucznik ma 1 na 10%). Szybsza regeneracja staminy Niewiele większa szansa na wykonanie wyjątkowych łuków/kusz. Minusy: Wolniejszy przyrost siły Wolniejszy przyrost inteligencji Lekko mniejszy udźwig (ciężar, zanim zaczną chrupać kości) Umiejętność Kowalstwo - 50% Umiejętność Górnictwo - 50% Umiejętność Mądrość - 50% Umiejętność Druidyzm - 50% Umiejętność Inskrypcja - 50% Umiejętność Magia - 50% Umiejętność Nekromancja - 50% Umiejętność Medytacja - 50%
-= Mag =- Plusy: Umiejętność Mądrość - 105% Umiejętność Inskrypcja - 105% Szybszy przyrost inteligencji Większy bonus do many względem mądrości (normalnie 1 na 20%, mag ma 1 na 10%). Szybsza regeneracja many Niewiele większa szansa na wykonanie wyjątkowych runebooków i wpisanie nekromanckich czarów do Codexu. Minusy: Wolniejszy przyrost zręczności Wolniejszy przyrost siły Lekko mniejszy udźwig (ciężar, zanim zaczną chrupać kości) Umiejętność Tworzenie Łuków - 50% Umiejętność Kowalstwo - 50% Umiejętność Stolarstwo - 50% Umiejętność Taktyka - 50% Umiejętność Drwalstwo - 50% Umiejętność Górnictwo - 50%
-= Brak Klasy =-
- wszystko dostepne. brak plusów.
-= Złodziej =- Plusy: Umiejętność Złodziejstwo - 105% Umiejętność Druciarstwo - 105% Szybszy przyrost zręczności Szybsza regeneracja staminy Niewiele większa szansa na wykonanie wyjątkowych mikstur. Większy bonus do staminy względem anatomii (normalnie 1 na 20%, złodziej ma 1 na 10%). Minusy: Wolniejszy przyrost siły Wolniejszy przyrost inteligencji Umiejętność Tworzenie Łuków - 50% Umiejętność Kowalstwo - 50% Umiejętność Stolarstwo - 50%
-= Bard =- Plusy: Umiejętność Muzykalność - 105% Umiejętność Stolarstwo - 105% Niewiele większa szansa na prowokacje / oczarowanie / uspokojenie. Większy bonus do many względem mądrości (normalnie 1 na 20%, bard ma 1 na 10%). Minusy: Umiejętność Tworzenie Łuków - 50% Umiejętność Kowalstwo - 50% Umiejętność Stolarstwo - 50% Umiejętność Nekromancja - 50% Umiejętność Wampiryzm - 50% Umiejętność Taktyka - 50% Umiejętność Drwalstwo - 50% Umiejętność Górnictwo - 50%
..:: Rasy ::.. Zaczne może od tego, że MW jest oparte o system Tolkiena (na co wskazuje system Valarów), a więc z stamtąd zaczerpnąłem podrasy.
- Człowiek: { grafika po staremu }
-
Elf Elfy Oporne (Avari) Elfy Ciemności (Moriquendich) Elfy Światła (Kalaquendimi) { grafika elfa, po staremu }
- Krasnoludzi: Długobrodzi Ognistobrodzi Broadbeams (szerokouśmiechnięci?) Żelaznoręcy Sztywnobrodzi Czarnowłosi Kamiennostopi Noegyth Nibin { grafika po staremu } { Nie moze miec podklasy innej niż wojownik, lucznik }
-
Majar (Czarodzieje) { grafika po staremu } { Moze miec tylko podklasy: mag, bard }
-
Orki { grafika orka (czyli tych co są w despis)} { grafika orka w jakiejkolwiek zbroji metalowej: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/orclord.jpg } { moze jeździć tylko na worgach } { ork z klasa mag: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/orcmage.jpg } { - natura zła - }
- Gobliny { grafika goblina} { grafika goblina w jakiejkolwiek zbroji metalowej: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/hobgoblin.jpg } { moze jeździć tylko na worgach } { goblin z klasa maga: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/orcmage.jpg przemalowac na zielono }
-
Balrogowie { grafika gargulca z dodatku SA: http://img820.imageshack.us/img820/2705/15407767.jpg } { http://www.youtube.com/watch?v=BmFq_X4oD_Q } { specjalny specjal do latania ( szybkie bieganie ) } { nie moze uzywać wierzchowców w związku z lataniem } { nic nie opisuje bo wszystko jest juz oskryptowane }
-
Jaszczur { grafika jaszczura } { grafika z bronią jednoręczną: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/lizardman4.jpg } { grafika z bronią dwuręczną: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/lizardman3.jpg } { grafika z podklasa mag: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/lizardmanshaman.jpg } { specjalny specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców } { - natura zła - }
-
Szczuroczłek { grafika szczuroczleka } { klasa mag: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/ratmanmag.jpg } { klasa wojownik: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/ratman2.jpg } { specjalny specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców }
-
- rasy do ktorych trzeba sie zastanowic -
Ettin { grafika ettina} { specjalny specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców } { - natura zła - }
-
Trolle { grafika trolla} { specjalny specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców } { klasa mag: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/trollshaman.jpg} { klasa woj / luk: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/trollarcher.jpg } { - natura zła - }
-
Ogr { grafika ogra } { specjalny specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców } { - natura zła - }
-
Ophidian { grafika ophidiana } { specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców } { grafika maga: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/ophidianmage.jpg } { grafika wojownika: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/ophidianavenger.jpg } { - natura zla }
-
Ent { grafika enta } { specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców }
-
Terathan { grafika Terathana } { woj: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/terathanwarrior.jpg } { mag: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/terathandrone.jpg } { specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców }
-
PS: SPOSÓB WPROWADZENIA to zupelnie inna kwestia i prosilbym o dyskusje w innym temacie a takze sonde w innym temacie. Dlaczego ? Bo to nie ma nic wspolnego z propozycja. Są trzy opcje wprowadzenia: Dać mozliwość zmiany rasy / klasy. Dac mozliwosc zmiany tylko rasy. Dac mozliwosc zmiany tylko klasy (to ma najmniejszy sens, tylko osoby, które zrobiły człowieka tego raczej by chciały)
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|