|
|
BaR | 2011, maj 31 22:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
ZA rasami ale tylko tego gargulca lub jakieś halfingi gnomy itp
|
| ...!
|
szokoloko | 2011, cze 5 12:37
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Szczerze dziekuję za zwolnienie gainów dexa wojem. Nie wiem też czemu ktoś, kto poszedł na łatwiznę i wziął człowieka maga ma mieć teraz te same plusy co czarodziej (?), u którego skoxanie hp wymagało sporo więcej wysiłku. I też bym chciał się upewnić, czy dobrze zrozumiałem: bard nie może być magiem (wg założeń oczywiście)? Jeśli może to po co mu oddzielna klasa, ze zwiększona szansą na prowokację i + do muzyki? ;o Kilka rzeczy może i jest fajnych, ale za dużo takich na siłę dopychanych i nieprzemyślanych. |
|
szokoloko | 2011, cze 5 14:10
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
No właśnie nie zrozumiesz, bo sam masz człowieka. Skoxałeś str i teraz chciałbyś dobić inta i mieć 105 mądrości. |
|
Incognito | 2011, maj 30 16:46 | 2011, maj 30 16:53
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
Poprostu Elf raczej z zalozenia byc zlodziejem nie powinien pod wzgledem klimatu. Temu tak w pierwszej wersji ustawilem, ale zmienilem, obojetne mi to.
Ent tez poprawiony.
Wywód ze złodziejem jest dla mnie nie jasny, przeciez Wojownik i Łucznik tez maja lepszy regen stamy.
--
growin, balrogi zamiast wierzchowca maja latanie, obejrzyj filmik.
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D
|
Incognito | 2011, maj 30 12:42 | 2011, maj 30 19:48
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
..:: Klasy Postaci ::..
Kilka słów wstępu, ponieważ zauważyłem, że niektórzy nie rozumieją tworzenia postaci z dwoma wyborami. Tworzymy postac: wybieramy Klase (Główną, nie traktować tego jako podklasa, nie można miec 2 Głównych klas), do klasy pokazuja się nam dostepne Rasy i mamy w ten sposób postać typu: Elf (Klasa: Mag) lub Elf (Klasa: Wojownik). Co zmieni ? Tylko dopisek w paperdollu z Czarodzieja na Elfa lub Balroga a zachowamy klase mag / lucznik itp - ZMIANA CZYSTO ESTETYCZNA, nie daje możliwości szybszego koxu str a potem dexa ani nic z tych rzeczy.
-= Wojownik =- Plusy: Umiejętność Kowalstwo - 105% Umiejętność Anatomia - 105% Szybszy przyrost siły Większy bonus do życia względem anatomii (normalnie 1 na 20%, wojownik ma 1 na 10%). Szybsza regeneracja staminy Niewiele większa szansa na wydobycie lepszej rudy Lekko większy udźwig (ciężar, zanim zaczną chrupać kości) Minusy: Wolniejszy przyrost zręczności Wolniejszy przyrost inteligencji Umiejętność Mądrość - 50% Umiejętność Druidyzm - 50% Umiejętność Zielarstwo - 50% Umiejętność Inskrypcja - 50% Umiejętność Magia - 50% Umiejętność Nekromancja - 50% Umiejętność Medytacja - 50%
-= Łucznik =- Plusy: Umiejętność Tworzenie Łuków - 105% Umiejętność Anatomia - 105% Szybszy przyrost zręczności Większy bonus do życia względem anatomii (normalnie 1 na 20%, łucznik ma 1 na 10%). Szybsza regeneracja staminy Niewiele większa szansa na wykonanie wyjątkowych łuków/kusz. Minusy: Wolniejszy przyrost siły Wolniejszy przyrost inteligencji Lekko mniejszy udźwig (ciężar, zanim zaczną chrupać kości) Umiejętność Kowalstwo - 50% Umiejętność Górnictwo - 50% Umiejętność Mądrość - 50% Umiejętność Druidyzm - 50% Umiejętność Inskrypcja - 50% Umiejętność Magia - 50% Umiejętność Nekromancja - 50% Umiejętność Medytacja - 50%
-= Mag =- Plusy: Umiejętność Mądrość - 105% Umiejętność Inskrypcja - 105% Szybszy przyrost inteligencji Większy bonus do many względem mądrości (normalnie 1 na 20%, mag ma 1 na 10%). Szybsza regeneracja many Niewiele większa szansa na wykonanie wyjątkowych runebooków i wpisanie nekromanckich czarów do Codexu. Minusy: Wolniejszy przyrost zręczności Wolniejszy przyrost siły Lekko mniejszy udźwig (ciężar, zanim zaczną chrupać kości) Umiejętność Tworzenie Łuków - 50% Umiejętność Kowalstwo - 50% Umiejętność Stolarstwo - 50% Umiejętność Taktyka - 50% Umiejętność Drwalstwo - 50% Umiejętność Górnictwo - 50%
-= Brak Klasy =-
- wszystko dostepne. brak plusów.
-= Złodziej =- Plusy: Umiejętność Złodziejstwo - 105% Umiejętność Druciarstwo - 105% Szybszy przyrost zręczności Szybsza regeneracja staminy Niewiele większa szansa na wykonanie wyjątkowych mikstur. Większy bonus do staminy względem anatomii (normalnie 1 na 20%, złodziej ma 1 na 10%). Minusy: Wolniejszy przyrost siły Wolniejszy przyrost inteligencji Umiejętność Tworzenie Łuków - 50% Umiejętność Kowalstwo - 50% Umiejętność Stolarstwo - 50%
-= Bard =- Plusy: Umiejętność Muzykalność - 105% Umiejętność Stolarstwo - 105% Niewiele większa szansa na prowokacje / oczarowanie / uspokojenie. Większy bonus do many względem mądrości (normalnie 1 na 20%, bard ma 1 na 10%). Minusy: Umiejętność Tworzenie Łuków - 50% Umiejętność Kowalstwo - 50% Umiejętność Stolarstwo - 50% Umiejętność Nekromancja - 50% Umiejętność Wampiryzm - 50% Umiejętność Taktyka - 50% Umiejętność Drwalstwo - 50% Umiejętność Górnictwo - 50%
..:: Rasy ::.. Zaczne może od tego, że MW jest oparte o system Tolkiena (na co wskazuje system Valarów), a więc z stamtąd zaczerpnąłem podrasy.
- Człowiek: { grafika po staremu }
-
Elf Elfy Oporne (Avari) Elfy Ciemności (Moriquendich) Elfy Światła (Kalaquendimi) { grafika elfa, po staremu }
- Krasnoludzi: Długobrodzi Ognistobrodzi Broadbeams (szerokouśmiechnięci?) Żelaznoręcy Sztywnobrodzi Czarnowłosi Kamiennostopi Noegyth Nibin { grafika po staremu } { Nie moze miec podklasy innej niż wojownik, lucznik }
-
Majar (Czarodzieje) { grafika po staremu } { Moze miec tylko podklasy: mag, bard }
-
Orki { grafika orka (czyli tych co są w despis)} { grafika orka w jakiejkolwiek zbroji metalowej: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/orclord.jpg } { moze jeździć tylko na worgach } { ork z klasa mag: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/orcmage.jpg } { - natura zła - }
- Gobliny { grafika goblina} { grafika goblina w jakiejkolwiek zbroji metalowej: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/hobgoblin.jpg } { moze jeździć tylko na worgach } { goblin z klasa maga: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/orcmage.jpg przemalowac na zielono }
-
Balrogowie { grafika gargulca z dodatku SA: http://img820.imageshack.us/img820/2705/15407767.jpg } { http://www.youtube.com/watch?v=BmFq_X4oD_Q } { specjalny specjal do latania ( szybkie bieganie ) } { nie moze uzywać wierzchowców w związku z lataniem } { nic nie opisuje bo wszystko jest juz oskryptowane }
-
Jaszczur { grafika jaszczura } { grafika z bronią jednoręczną: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/lizardman4.jpg } { grafika z bronią dwuręczną: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/lizardman3.jpg } { grafika z podklasa mag: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/lizardmanshaman.jpg } { specjalny specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców } { - natura zła - }
-
Szczuroczłek { grafika szczuroczleka } { klasa mag: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/ratmanmag.jpg } { klasa wojownik: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/ratman2.jpg } { specjalny specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców }
-
- rasy do ktorych trzeba sie zastanowic -
Ettin { grafika ettina} { specjalny specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców } { - natura zła - }
-
Trolle { grafika trolla} { specjalny specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców } { klasa mag: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/trollshaman.jpg} { klasa woj / luk: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/trollarcher.jpg } { - natura zła - }
-
Ogr { grafika ogra } { specjalny specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców } { - natura zła - }
-
Ophidian { grafika ophidiana } { specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców } { grafika maga: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/ophidianmage.jpg } { grafika wojownika: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/ophidianavenger.jpg } { - natura zla }
-
Ent { grafika enta } { specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców }
-
Terathan { grafika Terathana } { woj: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/terathanwarrior.jpg } { mag: http://www.mw-shard.pl/gifs/npcs/terathandrone.jpg } { specjal do szybkiego biegu } { nie moze uzywać wierzchowców }
-
PS: SPOSÓB WPROWADZENIA to zupelnie inna kwestia i prosilbym o dyskusje w innym temacie a takze sonde w innym temacie. Dlaczego ? Bo to nie ma nic wspolnego z propozycja. Są trzy opcje wprowadzenia: Dać mozliwość zmiany rasy / klasy. Dac mozliwosc zmiany tylko rasy. Dac mozliwosc zmiany tylko klasy (to ma najmniejszy sens, tylko osoby, które zrobiły człowieka tego raczej by chciały)
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D
|
Incognito | 2011, maj 30 19:46 | 2011, maj 30 19:50
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
no trzeba bedzie sie pogodzić, ze niektore rasy nie beda mogly uzywać wierzchowców. Dopisalem to do propa, by było jasne.
Tam w wilku chyba chciales napisac, że moze siedziec na chimerze.
Czemu gobliny nie moga ? Hm... podpisalem pod to worgi, dlatego, że tak jest obecnie przy sprawach z NPC'em, temu tak zostawilem, bardziej to do nich pasuje (jest tak obecnie na MW i w LOTR ), pozatym uruchomi sie troche wiecej handlu.
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D
|
furiat | 2011, cze 5 13:09 | 2011, cze 5 14:24
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
czlowiek moze szybciej skoxac str czaro inta. nie zrozumiem nigdy skad te placze, ze to niby pojscie na latwizne. a wg zalozen bard musi byc magiem, tak zrozumialem. ogolnie pomysl do dopracowania, ale ogolny zarys jak najbardziej prawidlowo. tylko te rasy nedzne, poza balrogami.
@re szoko: Po tych zmianach szoko masz racje, ze czaro moze sie poczuc urazony badz byc troche w plecy. Ale zauwaz ze czlowiek tak sie czuje od paru lat . A ja mialem na mysli ogolne placze jak to czlowiek mag ma dobrze. No i przeciwnikow 105 evala dla czleka, ale zwolennikow 100 takty dla czaro . Poza tym nie mam jakis chorych statow i nie zamierzam miec, szkoda czasu. Sorki za offtop.
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :) | | | | | | | | | | | |
| | | |
|