|
|
Puah | 2012, lut 15 21:26
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
nie zastanawialem sie nad tym ale jest tak jak mowisz
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Loscan | 2012, lut 16 13:54 | 2012, lut 16 13:57
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2022, lut 26
Łódź | |
Przedstawiłem niektóre myśli na forum GM.
Na przyszłość, jeśli już tworzymy topic w dziale Propozycje, to niech faktycznie jego treść zawiera jakąś propozycję, i nie stosujemy stylu: jest źle/nudno - poprawcie jakoś.
|
| - To nie wiec gromadzki, to wojsko, taka wasza mać! Rozkazu słuchać, bo inaczej na stryk! Rzekłem, nie mordować, nie palić, bab...
Zyvik przerwał, zamyślił się.
- Baby - dokończył po chwili - gwałcić po cichu i tak, coby nikt nie widział. â Czas pogardy
|
growin | 2012, lut 16 15:47
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Strefa no-pvp to jedna z tych rzeczy, która powoduje napływ nowych graczy. Jestem przeciwny jej usuwaniu, czy ograniczaniu statów do 75/75. Nie oszukujmy się, to jest chwila, przecież gainy do tego progu zostały przyspieszone. Nowi gracze z 75/75 na pk? Chyba, żeby mixy nosić.
Chciałbym w końcu ujrzeć jakąś nową klasę
Gracie w te LoLe, może zbierzcie jakieś umiejętności i stwórzcie z tego coś nowego? h-?
Mi się podoba pomysł poświęcania hp/armora na rzecz dmg.
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
Tris | 2012, lut 16 13:08
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, lut 15
Ostrołęka | |
Strefa non-pvp według mnie zniszczyła całą zabawę. Rozmawiając z dwoma kolegami z osiedla, którzy chętnie zaczęli by grać. Po słowach, że jest świat, w którym można beztrosko koksać, zrezygnowali. Po to wpadamy osobom na kox i ich zabijamy, aby gracza zdenerwować (nakłonić do szybszego koxu), żeby w przyszłości mógł się nam odpłacić. Na dzień dzisiejszy w strefie non pvp koksamy beztrosko 100/100. Według mnie strefa non-pvp to kox do statów 70/70. Dalej nie powinno rosnąć. To samo zrobić ze zwierzakami, bo beztroskie koksanie sobie mooba do 100 wytrzymałości również mija się z celem. Ogólnie jestem za usunięciem strefy.
|
| Cały Stadion Podnosi Krzyk, Jesteśmy Purpurowo Niebiescy ! Nieważne Skąd Pochodzimy, Czy Z Północy, Czy Z Południa, Ale Zgadzamy Się, Zgadzamy Się ! Flaga Nas Łączy, Purpurowo Niebiescy Na Wietrze, Waleczny Krzyk ! Mamy Imię I Każdy Je Zna : Barca, Barca, Barca Gracze ! Fani ! Razem Stajemy Się Silniejsi, Coraz Silniejsi ! Przez Wiele Lat Pełnych Wysiłku I Starań, Strzeliliśmy Wiele Goli, I To Zostało Pokazane Nikt Nas Nie Pokona ! Purpurowo Niebiescy Na Wietrze ...
FC Barcelona The Best Football Club In The World !!!
|
Nig | 2012, lut 16 19:15
|
|
|
|
|
| Nea | |
|
2008, gru 8 |
ThubaN skończ ******** głupoty. Co ma do tego moja wymiana? Przed wymianą ustaliliśmy, że nasze konta wracają do siebie po jakimś czasie, a Ty już rozsiewasz ploty o wzięciu bądź kupnie konta... Wymiany powstały właśnie w tym celu, żeby sobie pograć czyimś kontem, a to że większość graczy wykorzystuje wymiany do sprzedawania kont, nie znaczy o tym że, robią to wszyscy.
Szoko, woj to ma być jednak tank. Ja bym poszedł w kierunku dodatkowych specjali dla mobów np.: - Istnieje szansa, że mocne potwory przed którymi się ukrywamy wykryją nas - Silne dzikie zwierzęta są agresywne i często zmieniają swój cel szukając innej ofiary - Im bardziej stworzenie jest inteligentniejsze tym większy ma zasięg czarów obszarowych
Ponad to wiem, że istnieje coś takiego, że jeśli się padnie od mobka to jest on silniejszy. Ogólnie zmiana siły potwora jest niewidoczna, poszedłbym w tym kierunku i np. po 10 padach mobek jest 50% silniejszy.
Nie wiem czy na MW istnieje system rozpoznawania przodu i tyłu postaci ale dobrym pomysłem było by zwiększenie szansy na trafienie jeśli strzelamy w plecy potwora i to o znaczący %. Łucznicy byli by w końcu do czegoś przydatni na pvm.
Jest naprawdę masa pomysłów na urozmaicenie rozgrywki ale przede wszystkim utrudniłbym pvm. |
|
furiat | 2012, lut 18 22:47
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
Ty przyglupi jestes? Przeciez podalem cie przykladowo, bo cie widzialem raz tak ubranego w strefie i byles jedyna osoba ktora mi na szybko przyszla do glowy. Rozumiesz angielski zwrot no-offence czy to poza twoja granica pojmowania?
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
Koni | 2012, lut 15 22:55 | 2012, lut 15 22:56
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 4
Lublin | |
Walcz 8 vs 1, adrenalina nie zastąpiona. Radość wycięcia 90% wrogiej ekipy - bezcenna. |
|
pershing86 | 2012, lut 15 20:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, lut 13
kwidzyn | |
Witam, chciałbym poznac waszą opinię na temat świata mw. Od dawna można zauważyć tendencję zwyżkową online, powstała strefa non pvp, gong yew, las luny itp wiele zmian, które server postawiły na nogi. Lecz zauważam ja jako stary gracz, pewną stagnacje i rutyne. Kiedyś rozgrywka była bardziej dynamiczna, mniej przewidywalna, ciekawsza. Teraz mamy do czynienia z ciągła walką pod yew gdzie zbierają sie ekipy dozbrojone po zęby w magole + bard lub pod miejscami gdzie występują czempy(moje odczucie). Mi osobiście brakuje tej adrenaliny, która była kiedyś, zawsze mogłem się spodziewać kogoś z wrogiej ekipy na koksie, teraz przez strefe to powoli zanika.... to samo tyczy się gongów. Myślę, że warto by pomyśleć nad urozmaiceniem rozgrywki, dla mnie ona w tej chwili jest zbyt przewidywalna. | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|