|
|
papke | 2012, lut 16 21:50
|
|
|
|
|
| Dagohill | |
|
2007, lis 4 |
ktos juz wpadl na pomysl, jak rozwiazac obecny problem z brakiem "adrenaliny" i "dreszczyku emocji", a ja pozwole sobie go zacytowac:
wyjdz poza strefe.
inni, ktorzy nie szukaj tych jakze waznych dreszczykow itp, niech sami decyduja, czy chce sie bawic w nonpvp, czy poza strefa. wiecej w tym temacie do rozmowy nie ma.
|
| Albo ludzie staja sie coraz glupsi, albo ja coraz madrzejszy
|
pershing86 | 2012, lut 15 20:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, lut 13
kwidzyn | |
Witam, chciałbym poznac waszą opinię na temat świata mw. Od dawna można zauważyć tendencję zwyżkową online, powstała strefa non pvp, gong yew, las luny itp wiele zmian, które server postawiły na nogi. Lecz zauważam ja jako stary gracz, pewną stagnacje i rutyne. Kiedyś rozgrywka była bardziej dynamiczna, mniej przewidywalna, ciekawsza. Teraz mamy do czynienia z ciągła walką pod yew gdzie zbierają sie ekipy dozbrojone po zęby w magole + bard lub pod miejscami gdzie występują czempy(moje odczucie). Mi osobiście brakuje tej adrenaliny, która była kiedyś, zawsze mogłem się spodziewać kogoś z wrogiej ekipy na koksie, teraz przez strefe to powoli zanika.... to samo tyczy się gongów. Myślę, że warto by pomyśleć nad urozmaiceniem rozgrywki, dla mnie ona w tej chwili jest zbyt przewidywalna. |
|
pershing86 | 2012, lut 15 21:04 | 2012, lut 15 21:11
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, lut 13
kwidzyn | |
Myślę, że warto by pomyśleć nad urozmaiceniem rozgrywki?????? czy to nie jest propozycja????? Przedstawiłem co mi się nie podoba i zarzuciłem powyższą propozycje. proszę o wasze opinie i propozycje. |
|
Puah | 2012, lut 15 21:26
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
nie zastanawialem sie nad tym ale jest tak jak mowisz
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Sima | 2012, lut 16 23:17
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Świony - Tró... | |
Moim zdaniem:
Pierwsza uwaga:
strefa non-pvp jest dobrym pomysłem. Nie każdy jest graczem true pvp i nie chce szukać walki z byle graczem i bać się o własny sprzęt. Widzę co poniektórzy dostają białej gorączki jak ten, tamten czy który inny jest ubrany w lepszy sprzęt niż ja i trza mu to zabrać byle nie miał a u mnie w skrzyni będzie się kisić bo ja jestem kox i mam 500 magików do tej czy innej umiejętności.
Dzisiejsza opcja jest dobra. Gracze aby ubić coś lepszego (zdobyć lepsze magiki) potrzebują wyjść poza strefę. Zostawcie w spokoju tych których zadowala bicie czerwonego demona czy żywiołaka krwi. Chcecie tzw. world pvp to kampcie spoty gdzie respią się lepsze moby to będziecie mieć lepszy sprzęt. Druga uwaga:
Moim zdaniem podklasy postaci powinny być zmienione na takie dokładnie do pvp i do pvm. Pierwszym takim krokiem wg mnie było stworzenie podklasy barda, który sam nie wiele znaczy w pvp a na pvm jest klasą typowo supportującą. Powinno być więcej takich możliwości rozwoju postaci wliczając w to klasy łucznika i wojownika.
Trzecia uwaga:
Jęczycie przez 3 strony w tym temacie (nie licząc innych) że macie za łatwe pvm. Populacja serwera nie jest tak duża, żeby chodzić na smoki w 5 osób a na Exodusa w 10. Jak ktoś chce bić smoki we 3 to i tak będzie bić we 3 (większa szansa, że wybroni się przed 1 osobą która przyjdzie na zakradaniu i walnie corpa w uciekającego woja.
Czwarta uwaga:
Zdecydujcie się czy serwer jest pvp czy pve. Głównym waszym zmartwieniem powinien być fakt czy przeciwnik z którym się bije ma magiki które mogę wykorzystać później w pvp a nie sposób w jakie je zdobył. Jeżeli główną formą rozgrywki pozostaje pvp to wara od pve. Jeżeli chcecie zmienić status serwera na pve to wnoszę o pvp tylko dla osób o statusie mordercy, który i tak trzeba by wtedy zmienić.
I tu jest problem bo osoby, które się tu wypowiadają nie grają już pve bo się im nie opłaca. Nazbierało się magików czy zdobyło z przeciwników - dla was to i tak jest przedmiot który wykorzystacie na pvp dopóki nie padniecie i któś z was tego nie zgrabi. Dopiero wtedy interesujecie się czy komuś z ekipy taki wypadł albo zgrabił z kogoś i wymieniacie się za coś co wy zgrabiliście lub kiedyś wam wypadło.
Inna sprawa, że skoxanym postaciom nie opłaca się bić smoków bo są za słabe.
Reasumując....
Zmieniłbym tylko podklasy do takich w których można robić pve i w których można robić pvp (lub przynajmniej dla klas pvp pve było utrudnione i odwrotnie [mniejszy armor, mniejsze obrażenia i efekty czarów na moby itp itd]).
|
| "Każdy wojownik dupa, gdy wrogów kupa."
|
Sortris | 2012, lut 16 13:25 | 2012, lut 16 13:26
|
|
|
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
Kox w strefie np do 75/75 to nie jest głupi pomysł Osobiście koxam poza strefą i mam wjazdy. Mam dom poza strefą (siłą rzeczy) i również mam wjazdy, kampienia, włamy. Kilku osobom zalazłem za skórę(lub też bez powodu) i mnie reskillują. Nie narzekam na brak emocji. Wystarczy wyjść ze strefy i samo się dzieje |
|
szokoloko | 2012, lut 16 18:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Ja bym zaczął od zmiany, że bez względu na to jaką ma się płytę i jakie buffy, to nie można wyciągnąć więcej jak 130 ar (wartość do dyskusji, nie twierdzę że to jest ta jedyna słuszna wartość). Wartośc przy której moby nam zadają jakieś symboliczne hity jest dobrze wszystkim znana i myślę, że to by było lepsze wyjście niż uwalanie mocy modlitw, czarów, specjali podklas. |
|
szokoloko | 2012, lut 16 19:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
No to chcesz utrudnić, ale jednak niech się dalej da moby bezstresowo klepać oglądając filmy? Ograniczenie ilości ar jaką się wyciąga, to podstawa, żeby pvm wymagało jakiegoś wysiłku. | | | | | | | | | | | |
| | | |
|