|
|
Khazaai | 2007, kwi 23 21:06 | 2007, kwi 23 21:11
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, cze 22
Niebo | |
dobreee
|
| BuuuuUUUuuuuUUuuu. niaf niaf
|
ReDrack | 2007, kwi 25 10:11 | 2007, kwi 25 10:34
|
|
|
|
Nie istnieje |
Ajku: wiedzialem, ze predzej czy pozniej ktos poruszy ten temat, dlatego nie pisalem od razu... otoz przykro mi, ze rozczaruje wielu z was, ale nie da sie zrobic Stat Gain-Timera, gdyz easyuo nie ma mozliwosci mierzenia wartosci dziesietnych statow. Jedyne, co daloby sie zrobic w tym kierunku, to mierzyc gainy stat'ow o cala jedna wartosc, ale sadze, ze to nie przydaloby sie nikomu, kto ma wiecej niz 1x (ewentualnie 2x) wartosci danej statystyki (czyli tylko graczom w wieku mniejszym niz 25).
Prosbe o dorobienie mozliwosci mierzenia gain'ow statystyk dostalem juz w dniu "premiery" skryptu. Konsultowalem sie w tej sprawie z paroma innymi (lepszymi moim zdaniem niz ja) skrypterami easyuo, ktorzy potwierdzili moja obawe... niestety! Nie da sie mierzyc wartosci dziesietnych statystyk poprzez easyuo przekompilowanego na potrzeby shardu MW. Tak wiec cieszmy sie tym, co mamy, czyli skill'ami
EDIT: SiMet: myslalem troche o tym, ale to byloby nieco uciazliwe. Co prawda, skrypt moglby sobie otwierac, co jakis czas zakladke "Cechy" i sprawdzac pixcol przy statystykach, ale to wymagaloby duzo zapiskow w skrypcie (zmniejszenie tempa dzialania skryptu, a przez to mogloby czesto nie wylapywac pewnych gain'ow), a poza tym przeszkadzaloby to w grze... na przyklad podczas koxu bojowki, wpada nam ktos, uciekamy, a tu nagle BUM! Wywala nam "Cechy" na srodek ekranu i kursor lata po zakladce, zeby badac kolor pixeli skutek wiadomy. Tak wiec moim zdaniem lepiej nie ryzykowac z czyms takim
EDIT2: A poza tym: im wieksza chcemy dokladnosc w obliczeniu czasu ostatniego gain'a, tym czesciej musi byc uzywane polecenie pixsave, czyli np. dla dokladnosci do 0.5 minuty, to co 0.5 minuty musi kursor sprawdzac "Cechy". W ten sposob nie da sie nawet z komputera korzystac, ze to tak troche skrajnie ujme |
|
Ajku | 2007, kwi 25 14:50 | 2007, kwi 25 14:51
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lip 14
Kraków | |
matek, obliczalem gainy str/dex z dokladnoscia do 5-10 min przy 5x str. przy 6x str gain bedzie o 2x zadziej niz przy 5x a przy 7x, 4x zadziej niz przy 5x.
Ponadto skile ktore mozna koxac biernie np hiding czy anatomia sa bardzo przewidywalne. Jezeli przy 7x skila potrzebowales sie ukryc 100 razy zeby zagainowac to przy 8x bedziesz musial sie ukryc 200 razy. Jeszcze lepiej widac to na przykladzie lucznika. co 10% zwieksza sie dwukrotnie potrzebna liczba strzal ktora nalezy wypuscic zeby zagainowac. coprawda ma tutaj znaczenie czy strzelamy w zombiaki czy w lordy etinow ale przy koxie w lesie, usredniajac poszczegolne czynniki przewidywalem gain lucznictwa z dokladnoscia do 10 strzal przy 9x skila.
Podsumowujac, mozna zrobic skrypt ktory wypisywal by np potrzebna ilosc udanych ukryc do gaina skila.
|
| xanth.eu.org/screeny/uo/bm.swf
img505.imageshack.us/my.php?image=puszka22latazo8.jpg
------------------------------------------
Rom Napisał: Widze ze moj poprzedni post zostal usuniety z nieznanych mi powodow a wiec ponowie pytanie. Tuth a w czym ty biegasz?
tutth Napisał: w ciaglym strachu ze cie spotkam i padne
|
ReDrack | 2007, kwi 26 22:38 | 2007, kwi 26 22:41
|
|
|
|
Nie istnieje |
Nowa wersja Gain-Timera (v1.6)!
Co nowego? Naprawiony zostal blad zauwazony na Wiedzy o zwierzetach i wszelkiej masci bojowek. Skrypt nie liczyl gain'ow dla skill'i o dwu- i trojczlonowej nazwie (tak to jest, jak sie pracowalo bez sprawdzenia w praktyce ). Teraz powinno byc wszystko w porzadku i zarowno bojowki, jak i inne umiejetnosci kilku wyrazowe powinny byc wychwytywane i odmierzane.
Skrypt dostepny jak zwykle pod tym samym adresem. Jezeli ktos po sciagnieciu ma nadal v1.5, to nalezy po otworzeniu strony odswiezyc ja, a dopiero po tym prostym zabiegu skopiowac txt do easyuo. Have a nice day
http://www.redrack.webpark.pl/gain-timer.txt
EDIT: Oczywiscie prosze o zglaszanie, jezeli pojawiaja sie nadal/kolejne problemy zwiazane w jakikolwiek sposob ze skryptem. Wszystko bedzie naprawione w ramach moich umiejetnosci |
|
ReDrack | 2007, maj 4 11:42 | 2007, maj 4 13:12
|
|
|
|
Nie istnieje |
Nowa wersja Gain-Timera (v1.8)!
Co nowego? - zostala dodana bardzo przyjazna i przydatna opcja "pauza", ktora zatrzymuje chwilowo dzialanie skryptu; polega to na tym, iz po wlaczeniu pauzy (przycisk "PAUZA") skrypt liczy i wyswietla czas zarzadzonej przerwy (w tym czasie nie sa wychwytywane zadne gain'y skill'ow), a po wznowieniu dzialania (przycisk "PLAY") skrypt dodaje czas przerwy do czasu nastepnego wzrostu umiejetnosci (jest to skonstruowane z mysla o tym, ze w trakcie przerwy nie cwiczymy odmierzanego skill'a, dlatego czas samego gain'a nam sie nie zmienia, za to opoznia sie nastepny wzrost umiejetnosci o czas przerwy); modyfikacja ta jest bardzo przydatna w przypadkach, kiedy chcemy isc na obiad, papierosa, do sklepu, lazienki czy poprostu chocby wtedy, gdy wpada nam ktos i przerywa kox, a my nie chcemy tracic danych o gain'ach
Zdaje sobie sprawe, ze to juz moze byc troche nudne, ze co jakis czas daje jakies usprawnienia, modyfikacje i tego typu rzeczy, co moze powoli zaczac przerazac, dlatego mam nadzieje, ze to juz jedna z ostatnich zmian wprowadzonych w tym skrypcie. Have a nice day
EDIT: Uproscilem nieco skrypt (skrocilem o jakies 20-30 linijek, co znacznie przyspieszy dzialanie i zmniejszy zuzywana pamiec tymczasowa), roznica w szybkosci bedzie ledwo dostrzegalna, ale na pewno zauwazalna dla naszych drogich procesorow wersja 1.85 dostepna pod standardowym linkiem:
http://www.redrack.webpark.pl/gain-timer.txt |
|
admas | 2007, maj 11 21:50 | 2007, maj 11 21:50
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 12
L-ca | |
a moze by zrobic aby po wlaceniu stopera odrazu liczylo czas gain do pierwszego gaina? sa sytuacje jak wylogowuje sie odrazu po dostaniu gaina i jak po jakims czasie zaloguje sie musze dostac 2 gainy zeby wiedziec ile czasu to trwa... |
|
beggginer | 2007, maj 14 17:32 | 2007, maj 14 17:39
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
Jak lubisz skracanie skryptów, możesz tworzyć zmienne pętlą:
for %i 1 6 { set %skill , %i ------ set %time , %i , a -- , #spc }
Odpadnie Ci wtedy powtarzanie zawartości ze zmiana jedynie zmiennych (pogooglaj za 'reguła DRY'), a i edycja będzie łatwiejsza. Myślę, że można Twój skrócić ten skrypt o jakieś 400 linii.
Tak czy siak, dobry skrypt i + za udostępnienie go publicznie.
|
| . | | | | | | | | | |
| | | |
|