|
|
|
| sawio | 2008, sty 20 16:21
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 20
| Częstochowa | |
Witam mam problem bo chce zeby odrazu ruda przeskakiwala do plecaka konia a nie wiem jak to zrobic o to skrypt :
set %skill 0 ; 110 goto next goto wtym next: if %skill = 0 goto start if %runda = 1 { set %runda 0 goto start } wait 1 if %skill 1 goto armsal set %ltn 0anat: finditem wn if #findkind = -1 { finditem bo if #findkind = -1 set %ltn 1 } if #finddist > 3 { ignoreitem #findid goto anat } if %ltn = 0 goto anat2 if %wjt = 1 goto anat2 ltanat: set %licz 0event macro 13 1 petl: set %licz %licz + 1 if #targcurs = 1 { wait 2 wskter: set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Wskaz teraz na czym ma byc robiona Anatomia set %licz 0 goto petl2 } if %licz > 50 goto ltanat goto petl petl2: set %licz %licz + 1 set %wjt 1 if #targcurs = 0 goto wskaz if %licz > 300 goto wskter goto petl2 wskaz: wait 10 set %lt #ltargetid if Anulowano in #sysmsg { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie wskazano celu! set %wjt 0 } goto srund anat2: set %licz 0event macro 13 1 loop2: set #ltargetkind 1 if %ltn = 0 set #ltargetid #findid if %ltn = 1 set #ltargetid %lt set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto anat2 goto loop2 armsal: if %skill 2 goto identyfikacja wiedza: set %licz 0event macro 13 4 loop3: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto wiedza goto loop3 identyfikacja: if %skill 5 goto hid ident: set %licz 0event macro 13 3 identloop: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto ident goto identloop adalej: event macro 22 event macro 22 event macro 22 hid: if %skill 3 goto wykryw hid2: set %licz 0event macro 13 21 loop4: scanjournal 1 set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #charstatus = H goto srund if nie_udalo_Ci_sie_ in #journal goto srund if %licz > 10 goto hid2 goto loop4 wykryw: if %skill 4 goto srund event macro 13 14 srund: set %runda 1 goto start
sub otworz finditem %idLamy if #findtype wn && #findtype bo && #findtype yab return if #finddist > 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } set #lobjectid #findid event macro 17 return
nie rozumiem o co chodzi w tym id plecaka i moze dlatego licze na pomoc z gory dziekuje | |
|
| Julius | 2008, sty 20 16:27
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 9
| Wrocław | |
Ten skrypt dziala tak, ze wpisujesz mu id plecaka do ktorego przeklada rude, a pozniej prosi cie o wskazanie juczniaka lub siebie jesli ty masz go w ekwipunku, id plecaka uzyskasz z easyuo jesli klikniesz na plecak i odczytasz wartosc "#contid" z zakladki "Container Info" po prawej stronie, mam nadzieje ze pomoglem | |
|
| sawio | 2008, sty 20 22:12
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 20
| Częstochowa | |
zrobiłem tak i wyskakuje mi na czerwono ze podałem id plecaka lamy a nie o ten chodzi | |
|
| Goblin | 2008, sty 20 22:57
|
|
|
 |
|
| Nie istnieje |
Wloz do lamy plecak i podaj id wlasnie tego plecaka. | |
|
| Julius | 2008, sty 20 23:14
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 9
| Wrocław | |
Napisalem ci przeciez ze do tego potrzebny jest plecak, to co ma lama lub kon na grzbiecie to jest juka | |
|
| sawio | 2008, sty 21 15:13
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 20
| Częstochowa | |
Wielkie dzielkie dizkie pomogles mi ale mam taki drobne zapytanei czy jest moze skrypt na kopanie + wiedza o broni ? | |
|
| Julius | 2008, sty 21 16:10 | 2008, sty 21 16:12
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 9
| Wrocław | |
Masz, wszytsko wyraznie napisane :
;Autor: [nGz] ;Wersja: 3.7 ;wersja 3.7 - dodana mozliwosc kopania z golemem jako 'juczniakiem'. ;Ten skrypt powiadamia Cie poprzez sysmessage dlaczego sie zatrzymal lub dlaczego nie przeniosl rudy. ;Aby widziec te powiadomienia musisz wlaczyc w Easyuo opcje Enable Event >Sysmessage(Options--Configuration). ;Kopie rude w 25 miejscach dookola postaci, jak nie ma rudy w 1 miejscu to zaczyna kopac w 2, ;jak sie skonczy w 2 to kopie w 3 itd. Jak juz nigdzie dookola postaci nie bedzie rudy to ;skrypt SAM SIE ZATRZYMA i wtedy nalezy pojsc kopac w inne miejsce. ;Zatrzyma sie rowniez jesli bedziecie wazyc ponad 1000 kamieni. rzerzuca rowniez rude do plecaka(musi on byc calkowicie odsloniety) CHODZI TU O IKONE PLECAKA, A NIE O JEGO WNETRZE), ;KTORY MOZNA UMIESCIC NA KONIU/LAMIE jucznej(NIE BEDZIE PRZEZUCAL RUDY DO PLECAKA ;KONIA/LAMY.CHODZI TU O DRUGI PLECAK KTORY UMIESZCZACIE W PLECAKU KONIA/LAMY). ;Musisz jednak ustawic pewne zmienne, inaczej nie bedzie przenosil rudy. ;Aby to zrobic musisz miec liste zmiennych po prawej stronie >>Easyuo(View--Variables--Standart nastepnie nacisnij Ctrl+R) ;Teraz otworz plecak do ktorego ma byc ruda przezucana i nacisnij raz ;lewym przyciskiem myszy na wnetrze tego plecaka(chodzi tu o to aby ten plecak byl na wierzchu) ;Znajdz na tej liscie po prawo #CONTID - to bedzie id tego plecaka. Zeby dowiedziec sie ;id twojego plecaka kliknij lewym myszki na jego wnetrze wtedy #CONTID bedzie pokazywalo id twojego plecaka. lecak do ktorego bedzie przezucana ruda nie musi byc otwarty ale MUSI byc odsloniety. ;W zaleznosci na ktorym shardzie grasz tam wprowadz te zmiany. ;Mozesz tez ustawic czy ma cwiczyc Anatomie(%skill 1), Armslore(%skill 2), ;Ukrywanie(%skill 3) lub Wykrywanie(%skill 4), czy tez ma nic nie cwiczyc(%skill 0). ;Anatomie robi na lamie/koniu jucznym ktory stoi w poblizu, jesli takiego nie ma ;to skrypt poprosi Cie o wskazanie celu. ;Armslore robi na kilofie. set %skill 4 ; 110 goto next goto wtym next: if %skill = 0 goto start if %runda = 1 { set %runda 0 goto start } wait 1 if %skill 1 goto armsal set %ltn 0anat: finditem wn if #findkind = -1 { finditem bo if #findkind = -1 set %ltn 1 } if #finddist > 3 { ignoreitem #findid goto anat } if %ltn = 0 goto anat2 if %wjt = 1 goto anat2 ltanat: set %licz 0event macro 13 1 petl: set %licz %licz + 1 if #targcurs = 1 { wait 2 wskter: set #sysmsgcol 1152 event sysmessage Wskaz teraz na czym ma byc robiona Anatomia set %licz 0 goto petl2 } if %licz > 50 goto ltanat goto petl petl2: set %licz %licz + 1 set %wjt 1 if #targcurs = 0 goto wskaz if %licz > 300 goto wskter goto petl2 wskaz: wait 10 set %lt #ltargetid if Anulowano in #sysmsg { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie wskazano celu! set %wjt 0 } goto srund anat2: set %licz 0event macro 13 1 loop2: set #ltargetkind 1 if %ltn = 0 set #ltargetid #findid if %ltn = 1 set #ltargetid %lt set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto anat2 goto loop2 armsal: if %skill 2 goto identyfikacja wiedza: set %licz 0event macro 13 4 loop3: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto wiedza goto loop3 identyfikacja: if %skill 5 goto hid ident: set %licz 0event macro 13 3 identloop: set #ltargetkind 1 set #ltargetid %kilofek set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #targcurs = 1 goto adalej if %licz > 5 goto ident goto identloop adalej: event macro 22 event macro 22 event macro 22 hid: if %skill 3 goto wykryw hid2: set %licz 0event macro 13 21 loop4: scanjournal 1 set %licz %licz + 1 wait 1 wait 1 if #charstatus = H goto srund if nie_udalo_Ci_sie_ in #journal goto srund if %licz > 10 goto hid2 goto loop4 wykryw: if %skill 4 goto srund event macro 13 14 srund: set %runda 1 goto start
sub otworz finditem %idLamy if #findtype wn && #findtype bo && #findtype yab return if #finddist > 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Juczniak stoi za daleko. return } set #lobjectid #findid event macro 17 return
Nie przejmuj sie emotkami, bo one i tak sa tylko w komentarzach | |
|
| Adam666 | 2011, wrz 19 14:36
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2013, gru 19
| Elbląg | |
witam mam problem i liczę na pomoc , skrypt ngz 3.7 wg mi nie działą, natomiast wersja 3.8 buguje grę twierdząc że " w tym miejscu nie ma już rudy" ktoś ma na to pomysł ?, bo by pokoksał górnika | | | | | | | | |
| | | |
|