|
|
Sinner | 2010, lip 7 23:16
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Pruszków | |
Jak wszyscy wiemy ,gdy przechowujemy zwierzaka u tresera ,wyjmujemy go w takim samym stanie w jakim go ostatnio widzieliśmy. Proponuje ,żeby pety które oddajemy NPC'owi pod opiekę ,wyjmowane były najedzone i odnowione pod względem HP jak i MP.
|
| ''Czy jest coś gorszego niżeli śmierć? Życie, jeśli pragniesz umrzeć.''
Seneka Młodszy
|
VerV | 2010, lip 7 23:32
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Poznań | |
Tak, jesteś na pvm, nie chce ci się czekać, gate do tresera, przechowaj, odbierz i świeżutki pet.
Jak już to z ograniczeniem na wyjęcie moba po jakimś czasie...
|
| ZeZ Men Crawling
|
melfi | 2010, lip 8 00:17
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Nie pamiętam gdzie dokładnie ale na jakimś shardzie spotkałem się z rozwiązaniem tego problemu wyglądającym następująco: Zwierze zostawione u tresera było przez niego karmione i regenerowało mp/hp,wełnę/mleko w takim samym tempie jak zwierze dzikie. Więc można było co jakiś czas wpaść do tresera z workiem biletów na owce i nazbierać wełny zamiast wyciągać stado owiec markować przez pół godziny i chować owce. Druga opcja przechowywania zwierząt to item o nazwie shrink potion o ile pamiętam (zakładał się nie będę bo pamięć mam słabą ) tworzenie go wymagało skili alchemia i animal lore działał on jak paliki na Nellderim lub tutejsze bilety z tą różnicą że zamiast biletu dostawaliśmy miniaturkę zwierzaka którą dało się postawić w domku.
Pytanie tylko czy jest sens wprowadzać udogodnienia dla tamerów których spotykom tu sporo (sam też gram jako tamer) a na shardach anglojęzycznych na których grałem jeden tamer przypadał średnio na 30 osób online. |
|
Sinner | 2010, lip 8 12:01
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Pruszków | |
no to musiałby być odczekany jakiś czas ,ileś godzin ,aby się zregenerował np 3 h w rl
|
| ''Czy jest coś gorszego niżeli śmierć? Życie, jeśli pragniesz umrzeć.''
Seneka Młodszy
|
Vander | 2010, lip 8 14:50
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Polska | |
Albo jak odda się peta do tresera to nie najada, leczy się i regeneruje manę od razu tylko stopniowo . Wyciągniemy wcześniej to zregeneruje mu się częściowo w zależności od czasu kiedy oddaliśmy go do tresera, czyli jeśli ktoś by przechował i wziął od razu to nie dawało by to rezultatu, działało by tylko to na dłuższą mete. |
|
Prorok | 2010, lip 8 15:15
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2013, mar 10 |
Czasami jest tak, że się odda peta, a okazuje się, że jest potrzebny. Delay odpada. Lepszym rozwiązaniem jest zostawienie mobka u tereseraz tym że: -Po 3h w realu mobek jest najedzony, pełne HP,MP -Jeśli wyciągniemy go wcześniej zostaje w takim stanie, jakim został oddany. *można zrobić, że co godzinę 1/3 głodu HP, MP jest odnawiana (oczywiście 1/3 z całej wartości głodu, HP, MP jaką może posiadać mobek).
|
| Czasami spotyka się osobę, z którą lepiej nie grać w ch**a.
To właśnie ja.
|
Legwan | 2010, lip 8 17:19
|
|
|
 |
|
| Brak postaci | |
|
2011, sie 5
ruda śląska | |
Po co jakies durne 3h ? Ładnie wam sie mozgi zlansowaly odnosnie delayow(mozna tutaj przytoczyc delay MR'a ktory wynosi 50minut). Propozycja mi sie podoba, aczkolwiek niech delay wynosi 30 minut. |
|
Jam Lasica | 2010, lip 8 18:53 | 2010, lip 8 18:54
|
|
 |
|
| Athelas | |
|
2007, sie 18
Wrocław | |
1.Skoro place treserowi, to powinien poic moje zwierze - delay niepotrzebny. 2.Skoro zwierze jest pod jego opieka, to nie powinno sie jakos magicznie leczyc, tylko regenerowac (bierna regeneracja hp/sp/mp) - delay niepotrzebny.
ad 1. Jezeli moj zwierz jest "troche glodny" np. potrzebuje 10 jablek do pelnego najedzenia, to cena za przechowanie powinna wynosic: obecna cena + 10*[cena jedzenia(jablek)].
|
| "Wielu spośród żyjących zasługuje na śmierć. A niejeden z tych, którzy umierają, zasługuje na życie. Czy możesz ich nim obdarzyć? Nie bądz tak pochopny w ferowaniu wyroków śmierci." | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|