| Ogólne:
Szansa na trafienie zależy od naszej i wroga - umiejętności walki, zręczności. Obrażenia jakie zadamy, są uzależnione od broni jaka walczymy i jej zużycia, naszej wiedzy o anatomii, umiejętności taktyki, siły, głodu i oczywiście pancerza wroga. Za szanse na krytyczne uderzenie odpowiada taktyka, nasza jak i wroga.
Umiejętności uczy Strażnik. Najwygodniejszy NPC: Mistas, Dellan - Obrońca Miastas.
| | Nauka umiejętności:
Na wysokość wzrostu umiejętności mają wpływ: a) częstość zadawanych ciosów oraz wielkość obrażeń. Im częściej i mocniej tym szybszy wzrost. Najlepsze w takim razie są szybkie i mocne bronie do ćwiczeń. b) poziom najedzenia, im bardziej optymalnie tym lepiej. c) blokada anty-sparingowa. Należy pamiętać, że coś takiego istnieje. Jest to bardzo ważne, ponieważ może wydawać się, że umiejętność nie rośnie lub wolno rośnie, a tak naprawdę już nauczyliśmy się wszystkiego od konkretnego potworka. Każdy potwór ma spersonalizowany licznik dla każdej postaci. System został tak zaprojektowany, żeby każdy mógł dostać jak najwięcej wzrostu umiejętności jak gra normalnie. Wzięte pod uwagę zostały również potwory leczące się (wtedy licznik regeneruje się o jakaś ilość przy uzdrawianiu, ale nie w nieskończoność). Główny cel tego systemu to zablokowanie możliwości łatwej nauki umiejętności na jednym potworku w miejscu (czyli sparing), gdzie gracz mógłby specjalnie przeciągać walkę by łatwo dostawać wzrost. To nie przejdzie - trzeba o tym pamiętać!
| | Dodatkowe:
Umiejętność władania toporami daje profity w ścince drzew drwalom.
| | Powiązania: | - Anatomia - Taktyka - Drwalnictwo
| Bronie:
|
|
niszczycielski topór
|
|
Wymagana siła: 40 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczny, jednopolowy
Materiały : 14 sztab
|
| |
|
bojowy topór
|
|
Wymagana siła: 45 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczny, jednopolowy.
Materiały : 14 sztab
|
| |
|
siekiera
|
|
Wymagana siła: 35 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczna, jednopolowa
Materiały : 8 sztab
|
| |
|
podwójna siekiera
|
|
Wymagana siła: 40 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczna, jednopolowa
Materiały : 12 sztab
|
| |
|
berdysz
|
|
Wymagana siła: 50 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczny, dwupolowy
Materiały : 16 sztab
|
| |
|
wojenny topór
|
|
Wymagana siła: 40 Może być wyjątkowej jakości.
Materiały : 16 sztab
|
| |
|
duży bojowy topór
|
|
Wymagana siła: 60 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczny, dwupolowy
Materiały : 16 sztab
|
| |
|
halabarda
|
|
Wymagana siła: 65 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczna, dwupolowa
Materiały : 20 sztab
|
| |
|
dwuręczna siekiera
|
|
Wymagana siła: 37 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczna, jednopolowa
Materiały : 16 sztab
|
| |
|
topór zdobiony
|
|
Wymagana siła: 45 Może być wyjątkowej jakości. Jednoręczny, jednopolowy
Materiały : 8 sztab
|
| | | | | | | | | | |
| | | |
|
|
|
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2008, sty 6 01:28 (17 lat, 2 miesiące temu) Artykuł był modyfikowany przez TheGrzybex dnia 2020, cze 24 16:54 (4 lata, 6 miesięcy temu) | | | | | |
| |