| | Ogólne
Każdy NPC jest opisany przez zespół ogólnych cech, które w sumie obrazują jego siłę czarów i ciosów, obronę; wskazują na jego postawę, rodzaj itp.
|
| Typ | Określa typ NPC, jego rodzaj, np. Demon, Nieumarły.| Postawa | Określa naturę NPC: Zła/Neutralna/Dobra. Nazwy NPC o naturze złej wyświetlane są na czerwono, neutralnej na szaro, a dobrej na niebiesko.| Witalność | Określa liczbę punktów życia NPC.| Zręczność | Określa szybkość zadawania ataków NPC oraz jego zwinność i szansę na uniki.| Mądrość | Określa maksymalny zasób many NPC oraz siłę jego czarów.| Walka | Określa siłę ciosów fizycznych NPC.| Magia | Określa siłę czarów NPC oraz ich zasób i róznorodność. Im lepsza magia, tym więcej różnych czarów potrafi rzucić NPC.| Atak | Określa sposób ataku NPC, np.: Walka Obuchami, Walka Pięściami.| Obrona | Określa wytrzymałość na ciosy oraz szansę na sparowanie ciosu przez NPC.| Oswajalne | Określa, czy można oswoić danego NPC. | | | | | | | | | |
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2012, sie 15 21:31 (13 lat, 4 miesiące temu) Artykuł był modyfikowany przez tuba dnia 2017, cze 4 21:13 (8 lat, 6 miesięcy temu) | |
| |