- Dodane: Nowa emotka *wyzywa*, która ma dodatkową fukcję. Powoduje rzucenie wyzwania wszystkim potworom wokół, o ile osoba używająca posiada założoną tarczę natartą olejem wyzwania. Skutkuje to odzyskaniem aggro, o ile miało się większy poziom od osoby aktualnie mającej aggro. Wyzwanie działa jednak raz na 15s. - Dodane: Komenda .losuj - Dodane: Bardziej szczegółowe informacje o statystykach w Podręczniku. - Dodane: Brakujące opisy komend w dziale Komendy oraz podkomendy - .sortuj, .lecz, .grab, .ekw, .pojemnik, .uzyj, .losuj i więcej.
2025-07-11
Aktualizowane: 2025-07-11 21:38:28, Mephisto
- Dodane: Alchemicy z Cechu Rzemieślników Sosarii roztrali nowy eliksir - genialnego umysłu. Rajcowie oferują go już od dziś dzielnym śmiałkom za zdobyte zasługi. - Zmienione: Wskrzeszenie druida dziala teraz tak samo jak wskrzeszenie weterynarii - jednakże sprawdza umiejętność druidyzmu oczywiście pod kątem trudności zwierza. Nie mniej jednak Druid nie potrzebuje weterynarii. Druid swoimi czarami może wystarczająco leczyć zwierzaki (uzdrawianie) oraz wskrzeszać. Weterynaria natomiast to umiejętność głównie przeznaczona dla wojownika tamera czy też łucznika, jako że leczenie zwierzaków ma większy sens w tym przypadku przy pomocy bandaży aniżeli w przypadku czarującego druida. - Ogłoszenie: Zdobywane zasługi mogą być przyznawane losowo za słabsze potwory. To normalne. Jedynie mocne stwory dają zawsze załugi.
2025-07-09
Aktualizowane: 2025-07-09 19:28:52, Mephisto
- Zmienione: Wszystkie niewykorzystane naznaczenia nekromanty oraz zapamietanie druida przez naturę będzie kopiowane w czasie smierci na potwory w bliskiej okolicy zabitego naznaczonego potwora. - Zmienione: Przywołanie Wilków druida również zostały zmienione wraz ze wcześniejszymi zmianami. Więcej informacji nadal w sekcji druida. - Zmienione: Uzdrawianie druida - dodany leczacy korzen. Więcej informacji w sekcji druida. - Zmienione: Blogoslawienstwo natury - dodany dodatkowy bonus do AR. Więcej informacji w sekcji druida. - Zmienione: W większych miastach Sosarii pojawili się Rajcowie. Oferują nagrody za zasługi. Aby zobaczyć nagrody, należy powiedzieć zdanie z "pokaz", "zaslug" oraz imię rajcy.
2025-07-05
Aktualizowane: 2025-07-05 21:59:27, Mephisto
- Druid: - Zmienione: Chwytający korzeń nie ustawia już statusu kryminalisty (oprócz miasta oczywiście), jednakże nie paraliżuje/spowalnia PvP. - Zmienione: Czas trwania przywołania chwytającego korzenia to 30 do 80s. - Zmienione: Obrażenia i czas trwania pszczół zależy teraz mocniej od umiejętności druida. - Zmienione: Usunięty czar Strach, zamiast tego dodany został czar Zemsta Natury (opis w zakładce Druidyzm). - Zmienione: Fala pływowa nie będzie już powodować "skoków" podczas otrzymywania obrażeń. - Zmienione: Rzucanie Uzdrawiania zostało przyspieszone oraz leczenie zwiększone. Jednakże nie da się rzucić dwukrotnie na tą samą osobę, póki poprzednie leczenie nie skończy się. - Zmienione: Dodatkowe warunki dla fali pływowej (opis w zakładce Druidyzm). - - Nekromanta: - Zmienione: Czar Oczarowanie został usunięty. Na jego miejsce zostało dodane Naznaczenie (opis w zakładce Nekromancja). - Zmienione: Działanie czarów Dotyk Upiora, Tchnienie Upiora oraz Cios Wyverna. (opis w zakładce Nekromancja). - - Paladyn: - Zmienione: Dla jasności - Wyrzuty sumienia to modlitwa Paladyna przeznaczona do tankowania. Daje mocną obronę i odporność na czary, ale praktycznie zerowe obrażenia. Jednakże budowanie aggro podczas tej modlitwy zostało przyspieszone. Szerszy opis odnośnie aggro i oleju wyzwania w zakładce Paladynizm oraz w Podręczniku. - - Dodane: Szersze informacje o tym jak działa aggro, redukcja obrażeń i CTH do Podręcznika.
2025-07-01
Aktualizowane: 2025-07-01 18:04:34, Mephisto
- Zmienione: Klasa maga otrzymuje od teraz maksymalnie 80 HP od wartości siły. Wartość siły powyżej 80 nie wpływa już na HP u maga. Jednakże, bazowa wartość mądrości daje maksymalnie 20 HP łącznie z anatomią (która w przypadku BM daje 5HP), jeśli takową posiada mag. Nie mniej jednak łącznie można uzyskać max 20 HP z umiejętności mądrości/anat. Daje to dodatkowe możlwości dla klasy maga w dyspozycji statów bez utraty bonusu HP. - Nowość: Dodane zostały punkty za zasługi widoczne w oknie cech. Punkty za zasługi otrzymać można za zabijanie silniejszych potworów, ukończenie zadania lub ukończenie bitwy. Słabsze potwory nie wliczają się w punkty zasług (ettiny, sczurki czy też mrówki). Punkty te w niedługim czasie będzie można wykorzystać do odebrania unikatowych nagród w miastach. Za zabijanie potworów w strefach PvP otrzymać można natomiast mroczne zasługi. - Zmienione: Zaginione krainy nie są już strefą PvP. Ta strefa nigdy nie była chętnie wykorzystywana do PvP, także od teraz jest to normalna strefa. W niedługim czasie jednak, powstanie całkiem nowa strefa PvP. - Zmienione: Przyrost inteligencji za umiejętności magia/nekromancja/druidyzm został nieco zwiększony. - - Zmienione: Przywracanie maga na prawidłową ścieżkę ciąg dalszy. Mag powinien skupić się na swoich umiejętnościach oraz inteligencji wyłącznie. Czas najwyższy zrobić i z tym porządek. - Pierwszy krok to było zmniejszenie zaczenia statystyki siły, jednakże rzeczywiście znaczenie inteligencji było stanowczo za małe. Na chwilę obecną zmienone zostały obrażenia od czarów wszystkich praktycznie (mag, nekro, druid). Zależeć będą najmocniej od inteligencji i to szczególnie od wartości powyżej 95. Ponadto maksymalne obrażenia, jakie można zadać to aktualnie (krąg * 11.5). W przypadku Corpa to np 69. Jednakże, nie będzie to takie proste. Możliwe, że więcej drobnych zależności zostanie wprowadzonych odnośnie inteligencji w umiejętnościach maga. Jak ktoś zastanawiał się czy warto koksać inta, to niech lepiej nie zastanawia się dłużej. - - Zmienione: Aby nie przedłużać skutków dzisiejszych zmian u maga dodany został po prostu wzrost zasług o 200pkt za każde zapomniane 0.1 statystyki siły powyżej 80. Oczywiście tylko dla klasy maga.
2025-06-30
Aktualizowane: 2025-06-30 18:16:55, Mephisto
- Nowość: Komenda .ekw do łatwego podejrzenia całego ekwipunku i nie tylko. Możliwość zapisania 4-ech konfiguracji na postać.
2025-06-25
Aktualizowane: 2025-06-25 19:17:07, Mephisto
- Zmienione: Na koniec bitwy niezależnie od rezultatu, wszystkie zwłoki otamowanych wcześniej zwierząt posiadających wytrzymałość większą od 0 zostaną przeniesione pod kamień. - Zmienione: Reaktywny pancerz daje większą redukcję obrażeń na początku działania dopóki jest obecna większa ilość ładunków (tylko pvm). Ponadto, możliwe jest odświeżenie pancerza. - Zmienione: Możliwość odkupienia win niezależnie od ilości morderstw. Jednakże należy odpokutować przynajmniej 25% swojego czasu mordercy (w przypadku max 30 dni jest to 7.5 dnia bez zabijania). - Zmienione: Obniżony znacznie koszt odkupienia win mordercy u uzdrowiciela (Podręcznik) - Dodane: Bardziej inteligentne spalanie magików. Ładunki spalane są w trakcie walki lub wykonywania czynności. W czasie stania bezczynnie w mieście, spalanie jest minimalizowane.
2025-06-20
Aktualizowane: 2025-06-20 18:53:53, Mephisto
- Dodane: Komenda chce uwolnic (może być pisana jako emotka). Uwalnia wskazanego zwierzaka. - Zmienione: Wymagany wiek do maksymalnego statcapa został lekko obnizony. - Zmienione: Czarne skóry podobnie jak zwykłe można pociąc na dwie sztuki.
2025-06-17
Aktualizowane: 2025-06-17 18:20:33, Mephisto
- Zmienione: Dodane zostało opóźnienie na kolejne zatrucie (15s). - Zmienione: Zbroje oraz bronie psują się nieco wolniej podczas walki. - Zmienione: Niezwykłej jakości bronie mają wiekszą szansę na miażdźący cios oraz zadają więcej obrażeń w razie wystąpienia tego ciosu (30-50%). Miażdzący cios był obecny caly czas, jednak teraz zależy mocniej od jakości broni.
2025-06-13
Aktualizowane: 2025-06-13 12:35:56, Mephisto
- Zmienione: Paladyn - Siła modlitwy Wyrzuty Sumienia będzie zależeć teraz od jakości materiału założonej zbroi. - Zmienione: Czas trwania ścian z kamienia i energetycznej został skrócony. - Zmienione: Maksymalny poziom zadania dla Pal/MR za modlitwę został ustawiony na 3. Od 1 do 3 w zależności od trudności modlitwy.