| | Specjalne ataki
NPC mogą posiadać jeden lub więcej ataków specjalnych, które sprawiają, że przeciwnik staje się groźniejszy i bardziej niebezpieczny. Nigdy nie wiadomo, kiedy NPC użyje danego ataku specjalnego.
|
| Polepszony wzrok | Zwiększony zasięg widzenia NPC.| Odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy | NPC ma szansę na odwołanie wszystkich ścian stworzonych przez graczy i przywołanych stworzeń.| Szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń | NPC ma szansę na sprowokowanie oswojonych stworzeń. Sprowokowane stworzenie staje się dzikie(odswojone) i nie słucha swego pierwotnego właściciela.| Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń | NPC ma szansę na odwołanie przywołanych przez graczy stworzeń.| Trucie | NPC ma szansę na zatrucie podczas zadawania ciosu.| Zionie ogniem | NPC zatrzymuje się i zionie ogniem w gracza, zadając obrażenia od ognia.| Zadaje krwawiące rany | NPC sprawia, że gracz krwawi, tracąc punkty witalności przez jakiś czas.| Miażdżący atak | NPC zadaje potężny cios o zwiększonych obrażeniach| Samoleczenie się | NPC potrafi samodzielnie leczyć się, bez użycia czarów.| Kamikadze | Jedynym zadaniem NPC jest zabicie się o gracza, zadając mu obrażenia.| Magiczne obrażenia ([żywioł]) | NPC zadaje magiczne obrażenia typu [żywioł] (np. ogień, lód, itp.).| Wstrząśnienie | NPC trzęsie ziemią zadając duże obrażenia.| Szansa na zrzucenie z wierzchowca | NPC ma szansę na zrzucenie postaci z wierzchowca.| Kałuża kwasu | NPC pozostawia za sobą kałuże kwasu, które zadają obrażenia każdemu, kto na nie nastąpi.| Szansa na przerwanie na pewien czas leczenia | NPC blokuje możliwość leczenia postaci przez określony czas.| Atak wiatru | NPC atakuje podmuchami wiatru na odległość zadając duże obrażenia. | | | | | | | | | | | | | | | |
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2012, sie 15 21:31 (13 lat, 4 miesiące temu) Artykuł był modyfikowany przez tuba dnia 2017, cze 4 21:13 (8 lat, 6 miesięcy temu) | |
| |