Statki
| Temat napisany 2003, wrz 30 20:31, przez Mephisto
|
Nie ma już krawędzi mapy, świat stał się kulą, wokół której można pływać ;) Pojawiły się również wiry, które wciągaja łódź i wyrzucają w inną cześć świata.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| |
| | |
wilkolackie runo na przemiane we wscieklego wilka
| Temat napisany 2003, wrz 29 19:21, przez Mephisto
|
Ta przemiana możliwa jest jedynie gdy dana osoba jest już zmieniona w wilkołaka. Będąc wściekłym wilkiem biega sie o wiele szybciej - jak na wierzchowcu.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| |
| | |
Rasy
| Temat napisany 2003, wrz 24 01:18, przez Mephisto
|
Male zmiany w maksymalnej wartosci umiejetnosci, krasnolud i elf moga teraz wycwiczyc 105% anatomii, a mag 105% inskrypcji.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| |
| | |
Biżuteria
| Temat napisany 2003, wrz 19 05:56, przez Mephisto
|
Jeśli druciarz wykona wyjątkowej jakości biżuterię i ma ponad 95% umiejętności, może ja nazwać po swojemu i jest ona pobłogosławiona. Przedmiot przybiera kolor wybranego klejnotu.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| |
| | |
System walki
| Temat napisany 2003, wrz 15 20:01, przez Mephisto
|
Zmieniony został wzrost umiejętności i statystyk, zależy on teraz od zadanych obrażeń. Ogólnie został zwiekszony, lecz jak sie nie trafi dostaje się pół przyznawanego wzrostu, druga połówka zależy od obrażeń. Zmniejszony został lekko zasięg czarów maga, lecz tylko w pvm.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| |
| | |
Druid
| Temat napisany 2003, wrz 7 17:53, przez Mephisto
|
Zamiast runki Uspokajanie druid ma teraz Uzdrawianie. Dziala podobnie jak mikstura leczenia, ale jeszcze lekko uzdrawia z trucizny.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| |
| | |
Nowe Domy
| Temat napisany 2003, sie 27 05:38, przez Mephisto
|
Stajnia Ranczo Zamek z Wodospadem Mozna je obejrzec w dziale "Domy".
|
|
|
Komentarzy [0] |
| |
| | |
Nowe bronie
| Temat napisany 2003, sie 22 08:44, przez Mephisto
|
podwojne ostrza - szpady kosa - miecze berlo - obuchy laska z ostrzem - miecze pika - szpady lanca - szpady polokragle ostrze - miecze ogromny miecz - miecze dlugi luk szybkostrzelna kusza sierp - miecze, jako narzedzie rolnika zamiast katanokosy. Te przedmioty moze robic kowal i lucznik. Z ta chwila AoS stal sie wymagany do gry na MW. na clientach 2.0.0b nie mozna juz grac.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| |
| | |
AoS
| Temat napisany 2003, sie 22 03:37, przez Mephisto
|
Potwory z AoS juz istnieja w niektorych lokacjach, wiec radze zmieniac szybko wersje UO i patchowac do 4.0.0o. By odpalic ultime na tej wersji nalezy sciagnac uogateway (dzial download). Dodalem te potwory do dzialu Npece. Rowniez jest cos specjalnego - Czempiony. Istnieje juz kamien Czempionow. Ogolny zarys jest taki : 5 poziomow, 3 czaszki na kazdy poziom. Nalezy wiec zabic Czempiona 3 razy, wlozyc jego czaszki do kamyka co spowoduje nam otwarcie portalu do nastepnego. Gdy juz wlozymy wszystkie, otworzy nam sie ostatni portal do Mrocznego Ojca, najlepszego czempiona. P.S. Niektore stworki maja specjalne umiejetnosci. P.S2. By uaktywnic aos nalezy wpisac komende .aos on.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| |
| | |
Aukcja
| Temat napisany 2003, sie 21 07:26, przez Mephisto
|
Wystawiac przedmiot mozna u aukcjonera (jeden na miasto) -komenda "wystaw", podgladac przebieg aukcji jak i podbijac cene mozna na tablicy aukcyjnej (pare na miasto). Maksymalnie mozna wystawic 12 przedmiotow, jedna osoba moze maksymalnie 3. Aukcja jest lokalna, czyli kazde miasto ma swoja. Minimalna stawka to 200gp, aukcjoner chce 5% z podanej ceny. Czas trwania aukcji przedmiotu to 6 godzin, po kazdym podbiciu ceny zwieksza sie o 3 min.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| |
| |
| | | |