Nowe specjalne ataki i kombinacje!
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2025, sie 16 12:47, przez Mephisto
|
Nowe specjalne ataki i kombinacje dla wojownikówi nie tylko!
Specjalne ataki oraz kombinacje można zobaczyć używając komendy .atak. Dostępne ataki i kombinacje są dla typu broni, jaki obecnie używamy. Każdy typ broni łącznie z pięściami oraz łukami posiada swoje 4 specjalne ataki oraz 3 podstawowe kombinacje. Domyślnie, każda postać będzie używać auto-ataku tak jak do tej pory podczas walki. Tryb auto-ataku zostanie automatycznie wyłączony na 60s po użyciu specjalnego ataku. Jeśli ktoś wybierze walkę używając specjalnych ataków to generalnie postać nie będzie już atakować automatycznie dopóki nie minie minuta bez używania specjalnych ataków. Ataki można używać wykonując komendę .atak 1-4. Myślę, że każdy wie co to znaczy - najlepiej użyć do tego makr i można zacząć się bawić. Siła każdego z ataków specjalnych jak i siła każdej kombinacji zależy od dwóch czynników. Pierwszy to umiejętność walki, która jest obecne używana oraz duże znaczenie ma bazowa wartość powyżej 100%. Drugi czynnik to bazowa inteligencja wojownika. Każdy bonus jest liniowo zależny od inteligencji osiągając 100% w przypadku wartości 35. Posiadanie inteligencji powyżej 35 nie wpływa już na większą siłę ataku, ale wartość 35 zapewnia maksymalną skuteczność ciosu.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nowa Wyspa Nerizar!
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, sie 3 17:09, przez Mephisto
|
Na mapie malas powstała nowa wyspa Nerizar!
Wyspa ta jest podzielona na dwie cześci oddzielone trzema mostami. Cały teren został przekopany oraz przerobiony przez Caniballa. Stara Luna już nie istnieje. Na wyspie jest 1 kryształ lokacji oraz 1 moongate. Ponadto znajduje się jeden gong. Wyspa jest w całości terenem PvP. Zabijane potwory znajdujace się na wyspie dają mroczne zasługi, które w niedługim czasie będzie mozna wykorzystać na nowe rzeczy jednak przeznaczone tylko na PvP. Na wyspie znajdują się ponadto 2 forty, do których nie da się normalnie wejść. Wewnatrz fortu znajdują się rózni kupcy oraz władca portali. Przejmowanie fortu dostępne będzie raz na tydzień przez godzinę czasu realnego. Poniedziałek od godziny 21:00 do 22:00 możliwe będzie przejęcie fortów. Aby to zrobić, należy być w gildii (graczy) oraz użyć kamienia fortu nieprzerwanie przez minutę. Gildia osoby, która zaznaczy kamien jako ostatnia będzie miec wstęp do fortu przez kolejny tydzień realny.
Do ściągnięcia nowa paczka MW-6.0 w dziale Download. Aktualizacja: Wystąpiły drobne komplikacje z paczką 6.0. Prawidłowa paczka 6.1 dostępna jest w dziale Download.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nowy przedmiot: Talizman
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2025, lip 30 13:04, przez Mephisto
|
Cech Rzemieślników Sosarii udostępnił nową recepturę na talizman smoka!
Doświadczeni oraz zaufani druciarze mogą pozyskać recepturę na talizman od arcymistrza. Więcej informacji w dziale druciarstwa. Doświadczeni oraz zaufani magowie posiadający fach umagiczniania, są w stanie umagicznić talizman i nadawać mu magiczne atrybuty. Więcej informacji w właściwym dziale. Na chwilę obecną, dostępny magiczny atrybut to Wytrwałość Feniksa. Krew feniksa można uzyskać za punkty zasług. Pozostałe składniki są do stworzenia magicznego talizmanu zostały opisane w odpowiednich działach.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nowe bitwy!
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, cze 27 15:34, przez Mephisto
|
Odkryto niepokojąace odgłosy!
Niedaleko Serpents Hold oraz Ziren odkryto jaskinie, z których dochodzą niepokojące odgłosy a żar bucha niczym czysty ogień. Władze poszukują śmiałków chętnych do zbadania co czyha w środku zanim wypęłznie i zniszczy miasto!
Dodane zostały dwie nowe bitwy. Jedna bitwa na poziomie trudnym dostępna w Serpents Hold. Możliwa do rozpoczęcia przez 1-4 graczy. Czas na wykonanie to 3h. W tej bitwie znajduje się jeden boss na końcu. Ta bitwa jest możliwa do wykonania pięć razy na tydzień realny. Druga bitwa natomiast, jest najwyższego poziomu i przeznaczona jest dla grupy śmiałków od 3 do 6 graczy. W tej bitwie znajdziecie aż 5 bossów. Czas na wykonanie to 6h. Ta bitwa jest możliwa do wykonania raz na tydzień realny. Niektóre nagrody za obydwie bitwy są unikalne, a za bitwę grupową jest specjalna cecha i tytuł. Nie chcąc zdradzać więcej szczegołów, pozostawiam tylko zrzut z pierwszego bossa.
PvP i PK
Tak jak zapowiadałem na forum, PK na MW zostanie ograniczone do minimum oraz utrudnione do maksimum. Musicie znaleźć sobie inny sposób na interakcję z graczami niż zabijanie od pierwszego spojrzenia. Oczywiście strefa PvP pozostaje bez zmian oraz ten, kto lubuje się w PvP nie będzie specjalnie chroniony osłoną. Jednakże to wymaga częstej obecności w strefie PvP. Osoby, które nie chcą angażować się w PvP - nie muszą się przejmować. Losowe PK zostało ograniczone i będzie dalej ograniczane w razie potrzeby. Status mordercy jednak nadal funkcjonuje i pozostanie niezmieniony. Morderca to wygnaniec z założenia. PvP natomiast w strefach zostanie w niedługim czasie rozbudowane. Plany są na nowe mechanizmy i zmianę mapy pod PvP w strefie do tego wyznaczonej. Szczegóły jednak w niedługim czasie.
Do pobrania nowy patch MW 5.0 w dziale Download
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Rewolucja na MW
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, cze 17 18:35, przez Mephisto
|
Warto podsumować ostatnie zmiany na MW. Odkryte nowe materiały!
Niecały miesiąc temu zostały dodane trzy nowe materiały do wydobycia. Ruda tytanu, kłody meranti, piekielna oraz kwarcowa skóra. Kilka dni temu natomiast, arcymagowie Sosarii odkryli jak umagiczniać nowe surowce. Tym sposobem możliwe jest nadanie magicznych mocy poprzez krystaliczny ołtarz znajdujący się w Kharak Kirin lub Heartwood. Najlepsze materiały na chwilę obecną to Arkanid (ruda/sztaby), Arkanidowe kłody/deski oraz Arkanidowa skóra. Potrzebne materiały do umagicznienia wyświetlane są przy ołtarzu. Niektóre wymagane materiały są losowane każdego dnia Sosarii. Royal/ognista skóra/ohii oraz mistyk nadal można wydobywać i pozyskiwać w ten sam sposób. Jednakże naturalną koleją rzeczy jest iż spadły w hierarchii, jako że odkryto nowe materiały. Dotyczy to wszystkich przedmiotów wykonywanych poprzez rzemiosła. Zwoje arkanidowe dla maga są teraz najlepsze. Zestaw kolców musi być arkanidowy, aby uzyskać kolosalne kolce. Oczywiście zbroje poniżej tytanu dają znacznie mniejszą obronę przed ciosami. Redukcja AR została dostosowana do nowych przedmiotów wykonanych z nowych materiałów. Ponadto bonus AR otrzymywany z czarów czy modlitw nie daje redukcji w ten sam sposób co sama zbroja. Rzemieślnicy Sosarii liczą na to, iz nowych materiałów starczy na długi czas. Nie zapowiada się, aby udało się odkryć jakikolwiek nowy w niedalekiej przyszłości. Nowo odkryte materiały będą najlepsze przynajmniej przez kolejny rok realny lub dłużej. Pomyślnego wydobywania!
Bitwy!
Warto odwiedzić nowe bitwy i zmierzyć się z wyzwaniem. Należy mieć na uwadze, iż lepiej najpierw ubrać się w przedmioty wytworzone z nowych materiałów przynajmniej z tytanu. W przeciwnym wypadku może być ciężko. Nagroda za wykonanie bitwy jest adekwatna. Na chwilę obecną dostępne są trzy bitwy, ale w planach jest dodanie nowych oraz też trudniejszych.
Rzemiosła
Wzorst rzemiosła oraz tempo wydobywania surowców zostało zrewidowane i szlifowane już kilkukrotnie. Nie ma w planach przyspieszania, ponieważ nie ma takiej potrzeby. Zauważyłem jednak, iż wiele graczy kompletnie ignoruje wszelkie wskazówki przekazywane w informacjach o zmianach lub w innej formie. Możecie wydobywać szybciej, lepiej. Możecie robić zamówienia szybciej i lepiej. Jednakże może jedynie garstka ludzi zainteresowała się mocniej, aby dojść do tego jak to uczynić. Dużo zależy od używanych narzędzi. Ponadto w przypadku tytanu oraz meranti wydobywać można więcej w konkretnych godzinach dnia Sosarii (dzień na 2h). Dla wytrwałych rzemieślników przygotowana jest specjalna nagroda.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nowe wyzwania: Bitwy!
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, cze 8 20:48, przez Mephisto
|
Nowe wyzwania dla śmiałków dostępne w formie bitew od dzisiaj! Więcej szczegółów w powyższym artykule. Aktualnie dostępne są trzy bitwy na średnim poziomie. Czas na wykonanie to 1-2h czasu realnego. - Druidzi w Skara Brae zaczynają być ostatnimi czasy coraz bardziej nękani przez bagienne stwory. - Na cmentarzu w Mistas dzieją się podejrzane rzeczy w krypcie Hrabiego. - Rybacy w Nujelm odkryli nową wyspę.
Do pobrania nowy patch MW 4.0 w dziale Download
| | Galeria: |
|
| Kamień bitwy w Skara Brae | | | | | |
|
|
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Kierunek MW i dalsze kroki
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2025, cze 1 15:57, przez Mephisto
|
Zapraszam na forum gdzie opisałem dalszy kierunek MW oraz myślę, iż wyjaśniłem cel ostatnich zmian.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nowy ląd
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, maj 26 18:15, przez Caniball
|
Na wodach Britanii doszło do niesamowitego odkrycia, oczom rybaków ukazał się całkiem nowy lad, wyspa o której nikt nie wiedział, po większym zbadaniu okazało się że nie jest to wyspa przyjaźni wręcz przeciwnie pełna wrogich ognistych stworzeń, strzeżcie się podróżnicy!
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Odkryto nowe materiały!
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, maj 25 13:27, przez Mephisto
|
Pamiętna data 134 rok, Marzec.
Po wielu latach wydobywania rudy w kopalniach, górnicy dokopałi się do nowej! Nie we wszystkich kopalniach jednak jest owa ruda dostępna oraz tylko doświadczony górnik będzie w stanie ją wydobyć (101% umiejętności). Jednakże udało się dokopać do nowych złóż! Drwale nie są gorsi, ponieważ udało im się odkryć moc w wysokich drzewach Sosarii. Jednak nie byle jaki drwal jest w stanie to drzewo ściąć należycie. Krawcowie nie pozostają w tyle, Okazuje się, iż stwory ogniste oraz kamienne zahartowane czasem, posiadają nową skórę, którą można z nich wydobyć!
Materiały te jednak nie są łatwe do przetworzenia. Cech rzemieśników pracuje nad tym z najbardziej obeznanymi rzemieśnikami - Krasonludami, Elfami jak i ludźmi ze Skara Brae lub Trinsic.
Konieczne jest pobranie nowych plików w paczce MW-UO 3.0 z działu Download.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Magiczna esencja oraz osłona!
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, maj 1 20:15, przez Mephisto
|
Arcymagowie miastowi od wielu lat analizowali zapiski dawnego potężnego maga Dorstefa. Udało im się odczytać w księgach informacje dotyczące wykonania kryształu, który potrafi odzyskać magiczną esencję z magicznego przedmiotu.
Możliwe jest odzyskanie magicznej esencji z każdego magicznego przedmiotu poprzez użycie Krysztalu Dorstefa na konkretny przedmiot magiczny lub pojemnik. Przedmioty magiczne mające poziom powyżej lub równy niezwykłemu, poprzedzone zostaną pytaniem o zniszczenie. Użycie na pojemnik natomiast, zapyta raz i w razie kontynuacji, odzyska esencje z każdego przedmiotu. Ilość esencji zależy od atrybutów magicznych oraz poziomu. Te lepsze oczywiście, oddadzą więcej esencji. Kryształ Dorstefa jest możliwy do wykonania przez druciarza. Nie tak prosto jednak. Potrzebne są tajniki rzemiosła na ten przedmiot, a uzyskać go mogą tylko zaufani rzemieślnicy od Arcy Maga z gildii miastowej. Jedynie Tancerze Sztuki oraz Strażnicy Broni jako gildie rzemieślnicze mogą zaoferować tajniki do sprzedaży u Arcy Maga. Jednakże wymagany jest minimum poziom czwarty w gildii miastowej. To nie wszystko, bo taki zwój zostanie przypisany do druciarza. Tylko on moze go przeczytać. Rzemieśnicy w gildii zadbali o to, aby wiedza Dorstefa nie trafiła w niepowołane ręce. Kryształ Dorstefa mozna wykonać z dowolnej sztaby, potrzebny jest jeszcze grafit oraz jeden kryształ. Im lepsze wykonanie, tym wolniej będzie zużywał się. Kryształu nie można naprawić. Wyjątek natomiast jest pobłogosławiony. Każde odzyskanie esencji z magicznego przedmiotu wymaga jednego krysztalu. Użycie esencji na przedmiocie magicznym nada mu magiczną osłonę. Potrzebna ilość esencji zależy od atrybutów oraz poziomu przedmiotu. Magiczna osłona będzie chronić przedmiot do trzech śmierci.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| |
| | | |