Nowe bitwy!
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, cze 27 15:34, przez Mephisto
|
Odkryto niepokojąace odgłosy!
Niedaleko Serpents Hold oraz Ziren odkryto jaskinie, z których dochodzą niepokojące odgłosy a żar bucha niczym czysty ogień. Władze poszukują śmiałków chętnych do zbadania co czyha w środku zanim wypęłznie i zniszczy miasto!
Dodane zostały dwie nowe bitwy. Jedna bitwa na poziomie trudnym dostępna w Serpents Hold. Możliwa do rozpoczęcia przez 1-4 graczy. Czas na wykonanie to 3h. W tej bitwie znajduje się jeden boss na końcu. Ta bitwa jest możliwa do wykonania dwa razy na tydzień realny. Druga bitwa natomiast, jest najwyższego poziomu i przeznaczona jest dla grupy śmiałków od 3 do 6 graczy. W tej bitwie znajdziecie aż 5 bossów. Czas na wykonanie to 6h. Ta bitwa jest możliwa do wykonania raz na tydzień realny. Niektóre nagrody za obydwie bitwy są unikalne, a za bitwę grupową jest specjalna cecha i tytuł. Nie chcąc zdradzać więcej szczegołów, pozostawiam tylko zrzut z pierwszego bossa.
PvP i PK
Tak jak zapowiadałem na forum, PK na MW zostanie ograniczone do minimum oraz utrudnione do maksimum. Musicie znaleźć sobie inny sposób na interakcję z graczami niż zabijanie od pierwszego spojrzenia. Oczywiście strefa PvP pozostaje bez zmian oraz ten, kto lubuje się w PvP nie będzie specjalnie chroniony osłoną. Jednakże to wymaga częstej obecności w strefie PvP. Osoby, które nie chcą angażować się w PvP - nie muszą się przejmować. Losowe PK zostało ograniczone i będzie dalej ograniczane w razie potrzeby. Status mordercy jednak nadal funkcjonuje i pozostanie niezmieniony. Morderca to wygnaniec z założenia. PvP natomiast w strefach zostanie w niedługim czasie rozbudowane. Plany są na nowe mechanizmy i zmianę mapy pod PvP w strefie do tego wyznaczonej. Szczegóły jednak w niedługim czasie.
Do pobrania nowy patch MW 5.0 w dziale Download
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Rewolucja na MW
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, cze 17 18:35, przez Mephisto
|
Warto podsumować ostatnie zmiany na MW. Odkryte nowe materiały!
Niecały miesiąc temu zostały dodane trzy nowe materiały do wydobycia. Ruda tytanu, kłody meranti, piekielna oraz kwarcowa skóra. Kilka dni temu natomiast, arcymagowie Sosarii odkryli jak umagiczniać nowe surowce. Tym sposobem możliwe jest nadanie magicznych mocy poprzez krystaliczny ołtarz znajdujący się w Kharak Kirin lub Heartwood. Najlepsze materiały na chwilę obecną to Arkanid (ruda/sztaby), Arkanidowe kłody/deski oraz Arkanidowa skóra. Potrzebne materiały do umagicznienia wyświetlane są przy ołtarzu. Niektóre wymagane materiały są losowane każdego dnia Sosarii. Royal/ognista skóra/ohii oraz mistyk nadal można wydobywać i pozyskiwać w ten sam sposób. Jednakże naturalną koleją rzeczy jest iż spadły w hierarchii, jako że odkryto nowe materiały. Dotyczy to wszystkich przedmiotów wykonywanych poprzez rzemiosła. Zwoje arkanidowe dla maga są teraz najlepsze. Zestaw kolców musi być arkanidowy, aby uzyskać kolosalne kolce. Oczywiście zbroje poniżej tytanu dają znacznie mniejszą obronę przed ciosami. Redukcja AR została dostosowana do nowych przedmiotów wykonanych z nowych materiałów. Ponadto bonus AR otrzymywany z czarów czy modlitw nie daje redukcji w ten sam sposób co sama zbroja. Rzemieślnicy Sosarii liczą na to, iz nowych materiałów starczy na długi czas. Nie zapowiada się, aby udało się odkryć jakikolwiek nowy w niedalekiej przyszłości. Nowo odkryte materiały będą najlepsze przynajmniej przez kolejny rok realny lub dłużej. Pomyślnego wydobywania!
Bitwy!
Warto odwiedzić nowe bitwy i zmierzyć się z wyzwaniem. Należy mieć na uwadze, iż lepiej najpierw ubrać się w przedmioty wytworzone z nowych materiałów przynajmniej z tytanu. W przeciwnym wypadku może być ciężko. Nagroda za wykonanie bitwy jest adekwatna. Na chwilę obecną dostępne są trzy bitwy, ale w planach jest dodanie nowych oraz też trudniejszych.
Rzemiosła
Wzorst rzemiosła oraz tempo wydobywania surowców zostało zrewidowane i szlifowane już kilkukrotnie. Nie ma w planach przyspieszania, ponieważ nie ma takiej potrzeby. Zauważyłem jednak, iż wiele graczy kompletnie ignoruje wszelkie wskazówki przekazywane w informacjach o zmianach lub w innej formie. Możecie wydobywać szybciej, lepiej. Możecie robić zamówienia szybciej i lepiej. Jednakże może jedynie garstka ludzi zainteresowała się mocniej, aby dojść do tego jak to uczynić. Dużo zależy od używanych narzędzi. Ponadto w przypadku tytanu oraz meranti wydobywać można więcej w konkretnych godzinach dnia Sosarii (dzień na 2h). Dla wytrwałych rzemieślników przygotowana jest specjalna nagroda.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nowe wyzwania: Bitwy!
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, cze 8 20:48, przez Mephisto
|
Nowe wyzwania dla śmiałków dostępne w formie bitew od dzisiaj! Więcej szczegółów w powyższym artykule. Aktualnie dostępne są trzy bitwy na średnim poziomie. Czas na wykonanie to 1-2h czasu realnego. - Druidzi w Skara Brae zaczynają być ostatnimi czasy coraz bardziej nękani przez bagienne stwory. - Na cmentarzu w Mistas dzieją się podejrzane rzeczy w krypcie Hrabiego. - Rybacy w Nujelm odkryli nową wyspę.
Do pobrania nowy patch MW 4.0 w dziale Download
| | Galeria: |
|
| Kamień bitwy w Skara Brae | | | | | |
|
|
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Kierunek MW i dalsze kroki
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2025, cze 1 15:57, przez Mephisto
|
Zapraszam na forum gdzie opisałem dalszy kierunek MW oraz myślę, iż wyjaśniłem cel ostatnich zmian.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nowy ląd
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, maj 26 18:15, przez Caniball
|
Na wodach Britanii doszło do niesamowitego odkrycia, oczom rybaków ukazał się całkiem nowy lad, wyspa o której nikt nie wiedział, po większym zbadaniu okazało się że nie jest to wyspa przyjaźni wręcz przeciwnie pełna wrogich ognistych stworzeń, strzeżcie się podróżnicy!
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Odkryto nowe materiały!
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, maj 25 13:27, przez Mephisto
|
Pamiętna data 134 rok, Marzec.
Po wielu latach wydobywania rudy w kopalniach, górnicy dokopałi się do nowej! Nie we wszystkich kopalniach jednak jest owa ruda dostępna oraz tylko doświadczony górnik będzie w stanie ją wydobyć (101% umiejętności). Jednakże udało się dokopać do nowych złóż! Drwale nie są gorsi, ponieważ udało im się odkryć moc w wysokich drzewach Sosarii. Jednak nie byle jaki drwal jest w stanie to drzewo ściąć należycie. Krawcowie nie pozostają w tyle, Okazuje się, iż stwory ogniste oraz kamienne zahartowane czasem, posiadają nową skórę, którą można z nich wydobyć!
Materiały te jednak nie są łatwe do przetworzenia. Cech rzemieśników pracuje nad tym z najbardziej obeznanymi rzemieśnikami - Krasonludami, Elfami jak i ludźmi ze Skara Brae lub Trinsic.
Konieczne jest pobranie nowych plików w paczce MW-UO 3.0 z działu Download.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Magiczna esencja oraz osłona!
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, maj 1 20:15, przez Mephisto
|
Arcymagowie miastowi od wielu lat analizowali zapiski dawnego potężnego maga Dorstefa. Udało im się odczytać w księgach informacje dotyczące wykonania kryształu, który potrafi odzyskać magiczną esencję z magicznego przedmiotu.
Możliwe jest odzyskanie magicznej esencji z każdego magicznego przedmiotu poprzez użycie Krysztalu Dorstefa na konkretny przedmiot magiczny lub pojemnik. Przedmioty magiczne mające poziom powyżej lub równy niezwykłemu, poprzedzone zostaną pytaniem o zniszczenie. Użycie na pojemnik natomiast, zapyta raz i w razie kontynuacji, odzyska esencje z każdego przedmiotu. Ilość esencji zależy od atrybutów magicznych oraz poziomu. Te lepsze oczywiście, oddadzą więcej esencji. Kryształ Dorstefa jest możliwy do wykonania przez druciarza. Nie tak prosto jednak. Potrzebne są tajniki rzemiosła na ten przedmiot, a uzyskać go mogą tylko zaufani rzemieślnicy od Arcy Maga z gildii miastowej. Jedynie Tancerze Sztuki oraz Strażnicy Broni jako gildie rzemieślnicze mogą zaoferować tajniki do sprzedaży u Arcy Maga. Jednakże wymagany jest minimum poziom czwarty w gildii miastowej. To nie wszystko, bo taki zwój zostanie przypisany do druciarza. Tylko on moze go przeczytać. Rzemieśnicy w gildii zadbali o to, aby wiedza Dorstefa nie trafiła w niepowołane ręce. Kryształ Dorstefa mozna wykonać z dowolnej sztaby, potrzebny jest jeszcze grafit oraz jeden kryształ. Im lepsze wykonanie, tym wolniej będzie zużywał się. Kryształu nie można naprawić. Wyjątek natomiast jest pobłogosławiony. Każde odzyskanie esencji z magicznego przedmiotu wymaga jednego krysztalu. Użycie esencji na przedmiocie magicznym nada mu magiczną osłonę. Potrzebna ilość esencji zależy od atrybutów oraz poziomu przedmiotu. Magiczna osłona będzie chronić przedmiot do trzech śmierci.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Niesforni mordercy
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2025, kwi 30 23:57, przez Mephisto
|
W gwoli wyjaśnienia i ewentualnego pohamowania zapędów PK jeśli ktoś nie chce statusu mordercy dzierżyć, warto nadmienić iż: Postać staje się recydywą, jeśli ma na koncie zabitych przynajmniej 40 ludzi niewinnych (blue) w czasie ostatniego roku realnego w strefie porządku, czyli poza strefą PvP. W tym miejscu nieważne, czy zostały te zabójstwa zgłoszone, a ważne natomiast kto zaatakował pierwszy. Jeśli osoba blue nie zaatakowała pierwsza, to jest brana jako niewinna w starciu. Wszelkie inne przypadki nie są uwzględniane jako niewinne. Zgłaszanie zabójstw rozpoczyna proces otrzymywania statusu mordercy. Po otrzymaniu 3-ech zgłoszeń dostaje się status mordercy. Zgłoszenie może zostać zredukowane o jedno po 7 dniach realnych działania serwera. Jednakże, jeśli nie zostanie to po 3 morderstwach osoba zostaje mordercą na min 2 dni + 12h za każde zabójstwo, ale już czasu online postaci. Czas ten oczywiście odświeża się i zwiększa za każde kolejne zabicie osoby blue. Recydywa natomiast, po dwóch zgłoszeniach dostanie status mordercy oraz cały licznik zabójstw osób niewinnych z czasu roku realnego wstecz zostanie dodany jako licznik zabójstw. W tym przypadku jak np osoba zabiła 50 osób niewinnych, to 52 * 12h + 2 dni to będzie czas mordercy. W takim przypadku osoba osiąga prawie maksimum czasu bycia mordercą, którym jest 30 dni. Najważniejsze w tym wszystkim natomiast jest, kto zaatakuje pierwszy. Osoba, która zaatakuje pierwsza nie ma prawa zgłosić drugiej osoby. Tak samo osoba, która została zaatakowana i nawet jak zabije osobę prawą (blue) to nie jest ona brana pod uwagę jako niewinna osoba do licznika zabójstw nawet jak ma status blue.
Takie są zasady porządku poza strefą PvP. Warto mieć to na uwadze, jak nie chce się miec statusu mordercy. Warto w takim razie unikać rozpoczynania starcia PvP poza strefą do tego wyznaczoną. Jak ktoś uprawia PK natomiast, to wcześniej czy później będzie mieć status mordercy na 30 dni online postaci. W strefie PvP, która jest również ogromna - mianowicie Yew, LL i połowa Malas - można robić co się chce i nie ma tam kary za atakowanie graczy. Kto wkracza w te tereny, musi być świadomy iż mozę zginąć.
INFORMACJA: Przez następny tydzień od dnia dzisiejszego możliwe będzie odkupienie win nawet pomimo przekroczenia maksymalnej liczby niewinnych osób zabitych. Opcja dostępna dla tych co byli nieświadomi niektórych zmian oraz wpadli w pułapkę mordercy.
Zaktualizowany został też opis w podręczniku > Status Mordercy
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Uparci Skrybowie
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, kwi 10 10:15, przez Mephisto
|
Stolarze Sosarii na ciągłe prośby skrybów, rozpoczęli przetwarzanie różnych rodzajów desek na czyste zwoje. Mocniejsze i zarazem czytelniejsze, atrament nie zanika tak szybko na ohii lub mistycznym zwoju. Skrybowie natomiast uradowani, mogą nareszcie pisać na wszystkich rodzajach zwojów. Możliwe jest też stworzenie wyjątkowej jakości zwoju, na którym atrament jest najbardziej czytelny i ciężki do starcia. Nowe możliwości dla skryby, dość spore urozmaicenie oraz kolejny szczegół dający różnorodność dla maga został dodany. Więcej szczegółów w sekcji Zmiany. Miłej gry!
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Walka ze złem
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2025, mar 16 07:13, przez Caniball
|
Mroczne siły coraz mocniej dają o sobie znaki, wstrząsy ziemi rosną w sile, co to oznacza? Aby wyjaśnić tą zagadkę, Mistrzowie gildii postanowili sfinansować wyprawę, która wyjaśni te wydarzenia. Poszukiwani dzielni potężni śmiałkowie, którzy nie boją się mrocznej mocy i potężnych ich władców pokroju Mrocznego Ojca.
Zapraszam do zapisu drużyn które muszą składać się z 5 do 7 osób.
np:imie postaci,imie postaci, imie postaci... Brak utraty przedmiotów. Event rozpocznie sie 16.03.2025 o godz:18:00
Zgłoszenia prosze kierowac do mnie na Discord @Caniball .
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| |
| | | |