Nadeszła sroga zima!
|
| Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, lis 14 11:26, przez Mephisto|
|
Siarczyste mrozy nad całą Brytanią i nie tylko! Zima nadeszła wcześniej niż zwykle, powietrze mimo iż rzeźkie, strasznie przeszywające! Pamiętny będzie rok 139, 8 listopada! Trzymajcie się wszyscy! Uważajcie na wyprawach, tak mocny mróz zniszczy zbroję szybciej! Broń skruszeje! Magiczne przedmioty stracą moc! Rzemieślnikom łatwiej nie będzie! Narzędzia rozpadną się szybciej! Mróz nie oszczędzi nikogo. Kupcy w miastach lamentują! Brak dostaw, szlaki zasypane! Ceny poszybowały w górę za wszystkie produkty i usługi! Złota coraz mniej, potwory wcale więcej nie noszą! Trzymajcie sakwy! Jednakże, rzeźkie i gęste mroźne powietrze pozwala na lepsze skupienie umysłu! Przyspieszony będzie wzrost umiejętności jak i statystyk. Maksymalna kumulacja przyspieszonych statystyk do 10 razy a również czas trwania wydłużony do 18h czasu Sosarii! Mikstura skupiająca umysł rozproszona zostanie już od 8 rano (czasu realnego) każdego dnia przez 16 godzin aż do połnocy! Zwiększony będzie przyrost umiejętności jak i statystyk ogólnie podczas trwania mrozów. Nie ma lepszego czasu na naukę niż w ową siarczystą zimę! Nie potrwa ona długo, warto skorzystać mróźnego powietrza póki czas! Ponadto, w czasie siarczystych mrozów możliwe jest poszerzenie możliwości umysłu! Da to możliwość wypicia dodatkowych dwóch mikstur genialnego umysłu. Za każdy dzień online (24h) postaci w czasie trwania zimy, mozliwe będzie wypicie 1 dodatkowej mikstury maksymalnie do 12. Wszystko możliwe tylko podczas siarczystej zimy!
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nowa bitwa: Głęboki las Heartwood
|
| Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, paź 27 16:29, przez Mephisto|
|
Nowa bitwa dostępna!
Elfy z Heartwood już od jakiegoś czasu raportują dziwne drgania pochodzące z głębokiego lasu. Liczne zastępy bagiennych stworów strzegą przejścia, jednakże coś dużego czyha na końcu. Czy znajdą się smiałkowie, którzy sprawdzą co to jest?
Nowy patch 7.0.2 dostępny do ściągnięcia w dziale download.
| | | Galeria: | |
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Odświeżona kartografia!
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2025, paź 24 19:27, przez Mephisto|
|
Nowość: kartografia została poszerzona o nowe mapy i funkcje.
Możliwe jest kreślenie map miast, dróg lub też wysp. Mapy te mogą być uzyteczne do określenia tras lub zaznaczania na nich map skarbów. Zamówienia rzemieślnicze zostały również rozszerzone o nowe mapy. Mapy skarbów są teraz bardziej zregionalizowane. Okolice Brytanii oraz Archipelag Brytanii to lokacje dla map skrzata oraz gnoma. Mapy te niższego poziomu 1 oraz 2 można już odczytać przy niewielkiej wiedzy kartograficznej (do 40%). Można zatem spokojnie odczytywać takie mapy oraz udać się na poszukiwanie skarbów w okolicy miasta Brytanii, gdzie raczej najmocniejszym stworem jest lord ettinów buszujący w lesie. Większe skarby nie są już możliwe do znalezienia w okolicy Brytanii czy nawet Jhelom ponieważ najcześciej można je wykopać daleko na południe. Ponadto dodana została możliwość odczytu wielu zwiniętych map tego samego poziomu o ile wszystkie znajdują się w jednym plecaku. Przedmiot, który zyskał nowe funkcje to luneta. Mianowicie użycie lunety na mapie skarbu poskutkuje aktywacją śledzenia lokacji skarbu oraz informacją o pozostałej odległości do niego. To nie wszystko, ponieważ można również zaznaczyć mapy skarbów na mapie świata/regionu.
Więcej informacji w dziale Kartografii.
| | | Galeria: |
|
|
| | Zestaw kartografa oraz menu |
| | | | |
|
|
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Instalator MW oraz nowa bitwa!
|
| Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2025, paź 19 19:35, przez Mephisto|
|
W Wind pojawiło się wejscie do jaskini, która prowadzi do leża księcia wampirów! Książe czeka na śmialków. Kto jest gotowy zmierzyć się z krwistym mistrzem ?
Powstał nowy instalator MW!. Jedna paczka instalacyjna zawierająca wszystkie aktualne dane znajduje się w dziale Download - MWShard-7.0.1.exe. Wymagane jest dla poprawnej gry, aby każdy ściągnął instalator z nowymi plikami. Zawierają one również modyfikacje pod ClassicUO, które naprawią zmiany sezonowe w roślinności między zimą a latem. Ponadto zawierają wszystkie aktualne pliki do gry na MW oraz najnowszy ClassicUO Launcher. Każdy powinien ściągnąć nowy instalator i używać nowo zainstalowanych plików w celu uniknięcia probleów z gra. Ponadto istotne jest, aby zaktualizować ścieżkę "UO Path" w ClassicUO Launcherze. Instalator nie ingeruje w prywatne ustawienia ClassicUO, a każdy kto skonfigurował wcześniej serwer, będzie miał ścieżkę starą. Należy zaktualizować ścieżkę do nowej instalacji MW.
PS. Paczka instajacyjna nie jest podpisana specjalnym certyfikatem Microsoftu, więc może niestety wyrzucać błąd "nieznanego wydawcy". Należy go zignorować, aby zainstalować grę.
| | | Galeria: | |
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nowa bitwa dostępna!
|
| Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2025, wrz 12 14:19, przez Mephisto|
|
W oddalonym na południe zaśnieżonym Brivas swego czasu panował władca Fertakus. Posiadał ogromny zamek, który przejąć chciały niejednokrotnie rózne siły. Czy jesteś gotów sprawdzić co stało się z zamkiem?
PS. Na discordze powstał kanał tylko dla graczy do dyskusji na tematy dotyczące gry na MW. Jeśli jesteś graczem i grasz regularnie oraz chcesz mieć dostep do dodatkowych kanałów, wyślij wiadomość z menu Pomocy w grze. W wiadomości napisz "Discord: Twoj_Login".
| | | Galeria: | |
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Zmiany w systemie walki
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2025, sie 25 17:38, przez Mephisto|
|
Ostatnimi czasy zapewne niektorzy zauważyli drobne zmiany w zachowaniu potworów. Szczególnie tych mocniejszych. Zmiany w systemie walki mają na celu uatrakcyjnienie samej walki oraz przekazanie większej kontroli graczowi nad przebiegiem potyczki aniżeli same bieganie lub stanie jak kołek na auto ataku. Ponadto skutkuje to zwiększeniem aktywności gracza oraz wymóg podejmowania stosownych akcji. W przeciwnym wypadku walka może być długa i/lub bolesna. Niektóre podklasy otrzymały możliwość osłabienia wroga, choć nie tylko podklasy teraz mogą to uczynić. Duzo informacji pozostawionych jest na stronie jak działa aggro, szansa na trafienie lub informacje o nowych atakach. Mocniejsze potwory ponadto mogą też wpadać w szał, co może nie być zbyt przyjemne i trzeba być czujnym. Generalnie potwory stają się mądrzejsze a stanie jak kołek na auto ataku może być aktualnie zgubne. Dlatego też osoby, które chcą Skutecznie i szybko zabijać potwory zachęcam do przejrzenia ostatnich zmian i zapoznania się z nimi dokładnie. Założenie jest takie jak zawsze, takie samo jak pisałem pół roku temu. Stawiamy na aktywną rozgrywkę oraz umiejętności gracza zaraz po stosownym ubiorze i atrybutach postaci. Myśle, ze zmieniające się zasady uatrakcyjnią grę oraz zapewne utrudnią. Jednakże cóż warte jest wyzwanie, jak jest łatwe. Wskazuje na to na co warto zwrócić uwagę.
|
| |
|
| Komentarzy [6] |
| | |
| | |
Nowe specjalne ataki i kombinacje!
|
| Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2025, sie 16 12:47, przez Mephisto|
|
Nowe specjalne ataki i kombinacje dla wojownikówi nie tylko!
Specjalne ataki oraz kombinacje można zobaczyć używając komendy .atak. Dostępne ataki i kombinacje są dla typu broni, jaki obecnie używamy. Każdy typ broni łącznie z pięściami oraz łukami posiada swoje 4 specjalne ataki oraz 3 podstawowe kombinacje. Domyślnie, każda postać będzie używać auto-ataku tak jak do tej pory podczas walki. Tryb auto-ataku zostanie automatycznie wyłączony na 60s po użyciu specjalnego ataku. Jeśli ktoś wybierze walkę używając specjalnych ataków to generalnie postać nie będzie już atakować automatycznie dopóki nie minie minuta bez używania specjalnych ataków. Ataki można używać wykonując komendę .atak 1-4. Myślę, że każdy wie co to znaczy - najlepiej użyć do tego makr i można zacząć się bawić. Siła każdego z ataków specjalnych jak i siła każdej kombinacji zależy od dwóch czynników. Pierwszy to umiejętność walki, która jest obecne używana oraz duże znaczenie ma bazowa wartość powyżej 100%. Drugi czynnik to bazowa inteligencja wojownika. Każdy bonus jest liniowo zależny od inteligencji osiągając 100% w przypadku wartości 35. Posiadanie inteligencji powyżej 35 nie wpływa już na większą siłę ataku, ale wartość 35 zapewnia maksymalną skuteczność ciosu.
| | | Galeria: | |
|
| |
|
| Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Nowa Wyspa Nerizar!
|
| Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, sie 3 17:09, przez Mephisto|
|
Na mapie malas powstała nowa wyspa Nerizar!
Wyspa ta jest podzielona na dwie cześci oddzielone trzema mostami. Cały teren został przekopany oraz przerobiony przez Caniballa. Stara Luna już nie istnieje. Na wyspie jest 1 kryształ lokacji oraz 1 moongate. Ponadto znajduje się jeden gong. Wyspa jest w całości terenem PvP. Zabijane potwory znajdujace się na wyspie dają mroczne zasługi, które w niedługim czasie będzie mozna wykorzystać na nowe rzeczy jednak przeznaczone tylko na PvP. Na wyspie znajdują się ponadto 2 forty, do których nie da się normalnie wejść. Wewnatrz fortu znajdują się rózni kupcy oraz władca portali. Przejmowanie fortu dostępne będzie raz na tydzień przez godzinę czasu realnego. Poniedziałek od godziny 21:00 do 22:00 możliwe będzie przejęcie fortów. Aby to zrobić, należy być w gildii (graczy) oraz użyć kamienia fortu nieprzerwanie przez minutę. Gildia osoby, która zaznaczy kamien jako ostatnia będzie miec wstęp do fortu przez kolejny tydzień realny.
Do ściągnięcia nowa paczka MW-6.0 w dziale Download. Aktualizacja: Wystąpiły drobne komplikacje z paczką 6.0. Prawidłowa paczka 6.1 dostępna jest w dziale Download.
| | | Galeria: | |
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nowy przedmiot: Talizman
|
| Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2025, lip 30 13:04, przez Mephisto|
|
Cech Rzemieślników Sosarii udostępnił nową recepturę na talizman smoka!
Doświadczeni oraz zaufani druciarze mogą pozyskać recepturę na talizman od arcymistrza. Więcej informacji w dziale druciarstwa. Doświadczeni oraz zaufani magowie posiadający fach umagiczniania, są w stanie umagicznić talizman i nadawać mu magiczne atrybuty. Więcej informacji w właściwym dziale. Na chwilę obecną, dostępny magiczny atrybut to Wytrwałość Feniksa. Krew feniksa można uzyskać za punkty zasług. Pozostałe składniki są do stworzenia magicznego talizmanu zostały opisane w odpowiednich działach.
| | | Galeria: | |
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nowe bitwy!
|
| Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2025, cze 27 15:34, przez Mephisto|
|
Odkryto niepokojąace odgłosy!
Niedaleko Serpents Hold oraz Ziren odkryto jaskinie, z których dochodzą niepokojące odgłosy a żar bucha niczym czysty ogień. Władze poszukują śmiałków chętnych do zbadania co czyha w środku zanim wypęłznie i zniszczy miasto!
Dodane zostały dwie nowe bitwy. Jedna bitwa na poziomie trudnym dostępna w Serpents Hold. Możliwa do rozpoczęcia przez 1-4 graczy. Czas na wykonanie to 3h. W tej bitwie znajduje się jeden boss na końcu. Ta bitwa jest możliwa do wykonania pięć razy na tydzień realny. Druga bitwa natomiast, jest najwyższego poziomu i przeznaczona jest dla grupy śmiałków od 3 do 6 graczy. W tej bitwie znajdziecie aż 5 bossów. Czas na wykonanie to 6h. Ta bitwa jest możliwa do wykonania raz na tydzień realny. Niektóre nagrody za obydwie bitwy są unikalne, a za bitwę grupową jest specjalna cecha i tytuł. Nie chcąc zdradzać więcej szczegołów, pozostawiam tylko zrzut z pierwszego bossa.
PvP i PK
Tak jak zapowiadałem na forum, PK na MW zostanie ograniczone do minimum oraz utrudnione do maksimum. Musicie znaleźć sobie inny sposób na interakcję z graczami niż zabijanie od pierwszego spojrzenia. Oczywiście strefa PvP pozostaje bez zmian oraz ten, kto lubuje się w PvP nie będzie specjalnie chroniony osłoną. Jednakże to wymaga częstej obecności w strefie PvP. Osoby, które nie chcą angażować się w PvP - nie muszą się przejmować. Losowe PK zostało ograniczone i będzie dalej ograniczane w razie potrzeby. Status mordercy jednak nadal funkcjonuje i pozostanie niezmieniony. Morderca to wygnaniec z założenia. PvP natomiast w strefach zostanie w niedługim czasie rozbudowane. Plany są na nowe mechanizmy i zmianę mapy pod PvP w strefie do tego wyznaczonej. Szczegóły jednak w niedługim czasie.
Do pobrania nowy patch MW 5.0 w dziale Download
| | | Galeria: | |
|
| |
|
| Komentarzy [0] |
| | |
| |
| | | |